• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

Kaart Neverland

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:12 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Kunnen er nog wat argwanende indianen zijn die haar aanvallen ofzo? I want some action. XD En LENE WHY ARE YOU GONE AGAIN? Sowwy, ik weet niets te posten :/]

help

Madison
    De geërgerde uitdrukking van Hook liet me grijnzen, en ik moest moeite doen niet in lachen uit te barsten. De ergenis was gewoon van zijn gezicht af te lezen, geweldig.
    Voordat ik straks echt dubbel klapte van het lachen, nam ik nog maar een paar slokken rum.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Ik ga in bad. Be back in an hour or two.]

help

[wat komen ze goed overeen :P]

Gale Darser
    Ik loop zonder nog een woord met hem te wisselen zijn kamer uit en loop naar mijn kamer. Ik pak een deken, een kussen, een boek en een wapen of 2 - voor de zekerheid- en leg ze in het roeibootje. Voor de derde keer die dag roei ik naar het eiland. Ik verstop het bootje onder een struik en pak mijn spullen eruit.

[Wendy, Peter, June, Freya en Eärwen zijn toch nog steeds op het strand? right?]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

[Yup]

[Ik ben er weer:D wat heb ik gemist?:O]

It's never gonna happen, Guys.

Lune Kate Stuward.

Ik zie Gale aankomen en eigenlijk wil ik zijn naam roepen, maar nog net weet ik me in te houden. Ik zucht. Waarom woonde ik in Londen? Ik wou ook hier wonen. Ik zuchtte diep en keek toen het groepje rond.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Gwenn Arianne Mccoarty
    Een beetje ongeintereseerd luister ik naar de gesprekken van de anderen, ik hou van avontuur. We zijn hier in Neverland en dan zijn we alleen maar aan het praten.
    'Peter, kan je ons wat vertellen over Haak?' vraag ik.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Gale Darser
    Zelfs nu het wat begint te schemeren vind ik mijn weg moeiteloos terug naar het boomhutje die ik ooit eens gemaakt had. Ik klim op de lage takken hoger en hoger tot ik er ben en ga naar binnen. Ik leg mijn deken en kussen op het hout en de wapens op een kastje. Het is eenvoudig maar perfect als je het zeeleven beu bent.

DSalvatorex schreef:
    [Wendy, Peter, June, Freya en Eärwen zijn toch nog steeds op het strand? right?]

[O_O. En Rhi loopt daar doodgewoon uit een roeibootje over het strand naar het bos...]

help

Lune Kate Stuward

Ik zie Gale weglopen en zucht. 'Ik ga' zeg ik en ik loop het bos in. Ik kom weer op de open plek uit en zucht. 'Hoe kan het dat ik hier altijd uitkom' mompel ik zuchtend en ik zie de planten van de meerminnen baai. Voorzichtig ga ik op mijn hurken zitten en schuif en ze een klein beetje opzij. Ik zie Chanel op een rost zitten en ze kamt haar haren. Ze ziet me en komt naar me toe gezwommen. Van schrik laat ik de bladeren los en doe een stap achteruit. Chanel duwt de bladeren opzij en glimlacht lief naar me. 'Kom je nu wel zwemmen liefje?' vraagt ze lief en ik schud mijn hoofd. Ze steekt langzaam haar hand uit en ik loop naar achteren tegen een boom aan. Ik kijk haar bang aan en ze steekt haar hand nog verder uit. 'Kom je?' vraagt ze lief. Ik schud mijn hoofd weer en ze kijkt me boos aan. 'Dan niet!' zegt ze boos en ze zwemt weg. Ik zucht opgelucht en loop het bos in de hele tijd achterom kijkend.

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:20 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

-

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:22 ]

Wendy/Melrose/Madison kunnen niet reageren t'm maandagochtend.

Ciao! xxx

[bye]