• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!

Veel plezier!

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

[ik ben eten] -,-

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

[ eet smakelijk]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Professor Snape

Verschillende spreuken spreek ik uit over Summer, maar geen een blijkt effect te hebben. "Ik denk dat er geen andere oplossing zal zijn dan afwachten en hopen dat het goed komt" zeg ik en draai me om naar Scorpius. "En hoe gaat het met u mneer Malfoy?"

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:18 ]

[dankje ;) ben er weer]

[welcome back en graag gedaan]

Scorpius

Snape probeert verschillende spreuken op Summer maar geen enkele spreuk helpt. "Ik denk dat er geen andere oplossing zal zijn dan afwachten en hopen dat het goed komt" komt ze uiteindelijk tot de conclusie, weer knik ik. Snape kijkt nu naar mij "En hoe gaat het met u meneer Malfoy?" ik haal m'm schouders op "het ging allemaal zo snel...alles ging in een waas voorbij" mompel ik.

[haha XD Rider doet ook mee toch???]

(Moet Jasmine anders proberen Summer wakker te maken met haar rare hand met tekens erop? :') )

Happy Birthday my Potter!

Professor Snape

Ik knik. "Ik wou echt dat ik iets voor u of mevrouw Night kan doen, maar dat kan niet dit zijn dingen waarbij je gewoon moet afwachten"zeg ik en sta erna op.
    "Ik denk dat het handig als u hier ook maar even een nachtje doorbrengt en zou uw mevrouw Night ook een beetje in de gaten willen houden en zeggen als er verandering inkomt?"

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:59 ]

Rider schreef:
    (Moet Jasmine anders proberen Summer wakker te maken met haar rare hand met tekens erop? :') )

[ ik vind het goed]

Jasmine Ophelia Algera

Ik kijk van het meisje naar mijn hand en heb zo het gevoel, dat ik iets aan het toestand kan doen. Mijn ogen schieten naar professor Snape. Zij moet eerst weg. Ik wil niet dat de leraren van mijn slangentekens op mijn hand weten. Ik wil eerst zelf weten wat het is en daarvoor moet ik waarschijnlijk het verboden bos weer in.

Scorpius

Ik knik "oke zal ik doen" beantwoord ik allebij haar vragen. en dan merk ik dat er nog iemand in de ziekenzaal is, het is Jasmine. Jasmine zit naast een James op zijn bed.

Professor Snape

"Oke bedankt" zeg ik en verlaat daarna de ziekenzaal en loop naar mijn kantoor waar ik opzoek ga naar een boek met informatie over leerlingen die ik in de loop der tijd les heb gegeven.

Jasmine Ophelia Algera

Ik merk dat Malfoy mij in de gaten heeft gekregen. Als professor Snape de ziekenzaal verlaat, maak ik mij los van James en sluit de gordijnen om het bed van Mason. Rustig en behoedzaam loop ik naar Malfoy.
    'Hoorde ik het goed dat iemand de vloek des doods op haar gebruikt heeft?' fluister ik, als ik op gehoorsafstand ben.

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:14 ]

[het kan zijn dat ik laat reageer want ik ben ook tv aan het kijken XD]