• Voor de mensen die zich het nog herinerren,en zich niet schamen.Hoe was je leven voor je fan werd,wanneer werd je fan..en ben je er blij mee dat je veranderd bent [als je veranderd bent].
    Over mij; Ik was eigenlijk nog al kei verlege,en durfde nooit voor mijn mening uit te kome omdat ik het zeer belangrijk vond wat andere mensen van mij dachten.Maar ik ben dus voor dat "monsoon" hier bekend werd fan geworden..en da heeft mij helemaal veranderd en ik ben er verdomd fier op,ik heb een grote mond gekregen,trek mij van niets iets aan..en het kan mij niets meer schelen wat de andere van mij vinden,en daarom is tokio hotel zeer speciaal voor mij ö!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ja ook wel zo'n beetje bij mij. Ik heb nu ook een grote mond en ik neem ge leiding enso heb scheit aan andere ensovoort. Eerst heel verlegen, Vond het niet leuk als andere me niet leuk vinden enzo. Nu heb ik scheit aan die mensen!

    Ja ook wel zo'n beetje bij mij. Ik heb nu ook een grote mond en ik neem ge leiding enso heb scheit aan andere ensovoort. Eerst heel verlegen, Vond het niet leuk als andere me niet leuk vinden enzo. Nu heb ik scheit aan die mensen!

    ik was ook vet verlegen x33 maar nu niet meer =D en th is een deel van mijn leven geworden <'33


    when words fail, music speaks.

    ik was vooral verlegen en durfde eigelijk niet zo hard mijn eige smaak te dragen omdat ze dan meestal mij pesten maar nu ik een fan ben kom ik er super hard voor uit en draag ik mijn eige smaak
    ik ben anders en ik ben daar trots op

    ik was ook vet verlegen x33 maar nu niet meer =D en th is een deel van mijn leven geworden <'33

    Th is mijn leven gewoon ;] Die hebbe mij gemaakt tot wa ik nu ben n_n

    Hier komt Annelies' domme saaiie lange verhaal van dat deel van haar leven.

    'Bout my time; Vroeger was ik super saai, had ik focking lang haar altijd in een middenstreep en in een staart. Ik zag er zo'n beetje uit als zo'n echte seut >,< Ook was ik verlegen wat ik nu eigenlijk nog ben maar ik kom nu wel voor mijn mening uit. Vroeger ook trouwens maar what evah. Het kan me ook niet echt veel schelen wat mensen over mij denken en zeggen al voel ik me daar soms nog wel een beetje onzeker voor. Zoals nu in m'n nieuwe school is bijna niemand fan enzoo dus durf ik me niet meer te kleden als ik me normaal kleed en durf ik niets over Th kwijt. Tokio Hotel is voor mij écht speciaal maar maakt me voor sommige redenen super onzeker.

    The end ^^

    Ehhm.
    Ik was 1 van de populiarsten op de Basisschool, samen met een bende vriendinnen x'D Ik luisterde Rihanna en dat sosort spul. Nu kots ik ervan x'D Nu ben ik alles vehalve populair x'D Maar TH maakte echt wel de ommekeer in mijn leven. Nu luister ik BFMV en 2 jaar geleden kotste ik dat uit ofzo O.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Th is mijn leven gewoon ;] Die hebbe mij gemaakt tot wa ik nu ben n_n

    ook goed x33


    when words fail, music speaks.

    Ik was echt heel verlegen, maar dat werd steeds minder, ik trek me ook niets meer aan van wat anderen[onbekenden] van me vinden,.. En ik ben beter in Duits xD


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Haha ik was vroeger een blonde trien XD En saai -.-

    ook lol
    ik en mijn zus gingen naar mijn nicht en gingen daat spelen (toen we klein waren) en ook met mijn neef en ook een jaar voor Tokio Hotel "speelden" we nog met elkaar ^^ en nu nietmeer ):
    want ik haat mijn neef nu ^^ omda hij mij liet verschieten! ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Een verlegen huppelkut.
    -Rare combi, maar het is z.
    X '


    Sweet dreams will come true.

    OMG nou gewoon hetzelfde xD

    Nou, vroeger zei ik echt; NIETS echt, ik hield mijn mond over alles, omdat ik niet wist wat ik terug zou verwachten. Ook deed ik alles wat ik moest doen, was altijd een braverik, maar dat is helemaal veranderd. Toen ik schrei dus hoorde, -Dat is eigenlijk mijn eerste liedje dat ik luisterde rond de tijd van Monsoon-
    Schrei was dus een complete make-over van mijn leven. Voor het eerst droeg ik make up, werd opstandig tegen mijn ouders, -kunnen ze nu nog altijd niet mee leven- heb vaak uitbarstingen van hier tot ginder, verlegen en onzeker ben ik wel nog. Maar ik trek wel mijn mond open wanneer ik dat zelf wil xD


    Mom dropped him a lot when he was a baby

    ik ben nog steeds dezelfde als daarvor^^
    Alle nee das eigenlijk neit waar, ik ben openeer, en durf me belachleijk tte maken -als er vrienden bij zijn- en ook meer mn mening zeggen -als er vriennden bij zijn xD-
    maar dat is heleemaal bij mij niet door th, das door mn beste vriendin, waardoor ik haar heel dankbaar bn^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay