• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik volg haar een tijdje en ze gaat zitten. Dan sist ze plotseling iets waardoor ik bijna van mijn bezem af val. Nee, dat kan niet waar zijn! Ze is een sisseltong! Wat zou ze gezegt hebben? De slangen geven licht en ze staat weer op. Het was typisch iets voor mij om op van die rare meisjes te vallen. Ik vloog weer achter haar aan. Was dit wel verstandig om te doen? Ik deed mijn vest wat dichter en keek toen naar Jasmine. Ik hoopte dat ze de rits van mijn vest niet had gehoord. Als ze merkte dat ik haar volgde dan wou ze me waarschijnlijk nooit meer. Maar ik was zo nieuwschierig. Toch maar volgen dan.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 14:57 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Als snel begin ik te rennen. Ik weet precies waar ik heen moet, al weet ik niet waar ik heen ga. Ik ben al heel ver het bos ingelopen en het verbaasd mij dan ook als de bomen verder uit elkaar gaan staan. Ik loop toch stug door en kom op een open plek terecht. Midden in het lange gras op de open plek staat een vierkant blok steen. Het is glanzend zwart. Op het blok zit een jongen, of ik moet eigenlijk geest zeggen. Behoedzaam loop ik op hem af. Ik schat hem een stukje ouder dan ik. Hij heeft dik bruin haar en donkere ogen. Als hij mij ziet, glimlacht hij.
    'Ophelia, daar ben je.' Ik houd mijn hoofd schuin. Hij komt mij vaag bekend voor, maar ik weet niet waarvan. Niet van school en ik ben hem ook niet op vakantie of zo tegengekomen.
    'Je hebt mij lang laten wachten,' zegt hij na een tijdje.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Als Jasmine na een tijdje begint te rennen ga ik ook wat harder vliegen. Ik moet nu wel uitkijken voor laaghangende takken. Dan komen we bij een open plek aan. Ik heb niet door dat er een jongen is dus vlieg ik nogsteeds achter haar aan. 'Ophelia, daar ben je.' Ik zie plotseling een jongen op een grote, zwarte steen zitten. Hij lijkt wel een geest. Waarom noemde hij Jasmine Ophelia? Ik kijk even naar Jasmine, die houd haar hoofd schuin. 'Je hebt mij lang laten wachten.' zeg de geestachtige jongen. Dit is niet goed. Ik moet hier weg. Maar hoe? Als ik over de jongen vlieg dan ziet Jasmine mij. Als ik over Jasmine vlieg ziet de jongen mij. Als ik langs de zijkanten vlieg zien ze me allebei. De enigste optie is heel erg omhoog vliegen en dan de weg zoeken. Helaas ben ik de weg kwijt en ik heb geen idee waar ik ben. De sluipwegwijzer zit in mijn zak dus die kan ik niet pakken zonder geluid te maken. Dat die jongen mij nog niet gezien heeft! Als een van de twee nu omhoog kijkt dan ben ik dood. Wat moet ik doen?!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik voel mij niet echt op mijn gemak. Wie is dit en wat wil hij van mij en waarom gebruikt hij mijn tweede naam? Ik trek mijn wenkbrauwen op en pak voor de zekerheid mijn stok. Ik wil niet vragen wie of wat hij is, maar hij begint al weer te praten.
    'Die heb je op dit moment echt niet nodig hoor. Ten eerste: Ik ben een geest, dus ik kan je niks doen. Ten tweede: Je hoeft je nergens tegen te verdedigen.' Ik kijk hem verbaasd aan. Hij vervolgt zijn gepraat in sisselspraak, maar ik kan het makkelijk verstaan. 'Tenzij je verwacht dat je vriendje daarboven je iets aan wilt doen.'
    Ik zucht. James is mij dus via de lucht gevolgd. Volgende keer moet ik hem gewoon opsluiten in een kooi als ik niet wil dat hij mij volgt. 'Ik had zo het idee dat hij hier beter niks mee te maken kan hebben, maar blijkbaar moest hij mij persé volgen. Wie ben je, als ik vragen mag?' Ik besluit dat sisselspraak dan toch het veiligst is. Dan kan die idioot boven mij me tenminste niet verstaan. Ik vind James echt leuk, maar ik heb zo het idee dat dit hem alleen maar in gevaar kan brengen.
    'Hij is een Potter, toch?' Ik knik om zijn vraag te beantwoorden. 'Interessant. Je keuzes zijn werkelijkwaar ondoorgrondelijk. Je mag mij trouwens wel Tom noemen. Als het goed is, zijn wij verwanten en ik heb je hulp nodig.' Ik ken de naam ergens, maar ik weet nog steeds niet waarvan. Het verwant gebeuren verklaart in ieder geval waarom hij mij zo bekend voorkomt; hij lijkt op mijn moeder.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Jasmine pakt haar stok en de geest jongen begint weer te praten. Na een tijdje hoor ik alleen nog maar gesis. Ik ga wat dichter bij vliegen, maar hoor het gesis nogsteeds. Ow, ze spreken natuurlijk sisselspraak. Wat zouden ze zeggen? Eerlijk gezegt denk ik dat ik het beste hier kon blijven. Ik kan altijd nog zeggen dat ik de snaai aan het zoeken ben. Na een tijdje geluisterd te hebben naar het gesis moet ik plotseling heel nodig plassen. Nou lekker is dat! Ik vlieg hier in de lucht terwijl ik luister naar gesis en ik kan niet landen om ergens te gaan plassen. Ik probeer anders te gaan zitten, maar daardoor moet ik alleen nog maar nodiger. Volgens mij heb ik nu redelijk veel geluid gemaakt. Ik probeer ergens anders aan te denken. Toen Albus 5 was had ik hem opgesloten is zijn kamer met een fles water. Nee, niet aan water denken! Nog even en ik doe het in mijn broek!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 10:09 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ik kom ff melden dat ik vanaf zondag wss drie weken niet online kom. Wilt iemand dan mijn personages tijdelijk overnemen (Hugo, Roos en James) en ff vertellen wat er gebeurt is? Ps. Vanaf zondag pas overnemen graag^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Helaas stopt EvilCat ook. Hij komt gwn een tijdje niet meer op Q. Nouja, ik neem Mason zoiezo over. Maar wil iemand Lily tijdelijk overnemen tot er iemand anders is die haar wilt spelen? Dankuu...]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ ik wil opzoch wel iemand overnemen en maak me eigenlijk niet uit wie (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Kies maar xd. Trouwens, het is misschien handig als we een zomerstop nemen, dat ik dus geen nieuwe topics meer maak, en dat we daarna weer overnieuw beginnen. Wel met jullie rollen enzo, mr gwn een nieuw rollentopic en we beginnen weer bij 1 of zo. Kan ik ook gelijk reclame maken. Goed idee?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (wat? Ik snap het nietXD sorry ben nogal domXD stoppen en dan opnieuw? Weer in de trein? )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Swagnipp schreef:
    [Kies maar xd. Trouwens, het is misschien handig als we een zomerstop nemen, dat ik dus geen nieuwe topics meer maak, en dat we daarna weer overnieuw beginnen. Wel met jullie rollen enzo, mr gwn een nieuw rollentopic en we beginnen weer bij 1 of zo. Kan ik ook gelijk reclame maken. Goed idee?]


    (Das misschien wel handig, aangezien het hier zo uitgestorven is als wat :') )

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 18:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    9als ik iets kan doen of helpen ofzo???? roept u maar!!!!)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Kunnen we niet gewoon op tijd een rollentopic starten en die dan een tijdje openlaten, voor we beginnen? Dan heb je ook al meer kans op veel deelnemers)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:59 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [dat is inderdaad wel een goed idee denk ik]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Idd, Dan hebben mensen veel meer tijd om zich in te schrijven^^]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!