• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    "ik heb het dde eerst keer al gezegd dus jij mag het nu zeggen" zegt hij. Ik kijk nogmaals rond en mijn blik blijft hangen bij een kraampje met snoep. "Suikerspin?" vraag ik twijfelend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Weer kijk ze rond en dan blijft ze kijken naar een snoepkraamje "suikerspin?" vraagt ze twijfelend, ik keek ook naar het kraampje en bedacht me dat ik daar ook wel trek ik had "prima"beantwoorde ik haar vraag.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Prima" beantwoord hij mijn vraag. "Oke dan gaan we een suikerspin halen" zeg ik lachend en loop ik de richting van het kraampje. Ik stop met lopen en als ik niets zie en tot de conclusie kom dat het waarschijnlijk mijn verbeelding is loop ik weer door.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Oke dan gaan we een suikerspin halen" zegt ze lachend en we lopen naar het kraapmje toe. Opeens stopt Summer met lopen "wat is er" vraag ik verbaasd.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik schud mijn hoofd "Ik dacht dat ik een bekende stem hoorde maar dat was gewoon mijn verbeelding". Ik loop weer door "Kom je nog of blijf je daar staan?" vraag ik

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:53 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Ze schud haar hoofd "Ik dacht dat ik een bekende stem joorde maar dat was gewoon mijn verbeelding". Ik loop weer door "Kom je nog of blijf je daar staan?" vraagt ze "nee kom al" en snel loop ik naar haar toe.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "nee kom al" en snel loopt hij naar me toe. "Oke" zeg ik waarna ik twee suikerspinnen beslel en betaal. "Alsjeblieft" zeg ik glimlachend waarna ik er een aan hem overhadig.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Summer geeft me ee nsuikerspin "bedankt" zeg ik waarna ik een pluk in m'n mond stop.

    [mijn inspi wil weer niet mee werken...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ mijne ook niet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [great XD]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik knik.
    "Graag gedaan" zeg ik glimlachend waarna ik ook een roze plukje pak en in m'n mond stop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moonly schreef:
    James

    'Gaan jullie maar. Ik eet hier om Mason gezelschap te houden.' ik ging zitten op de plek waar Albus net zat. 'Eet smakelijk.' zeg ik en ik kijk naar Mason. Roos en Hugo liepen met Albus mee en ik trok mijn benen op en leunde op mijn knieën.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik ga voorzichtig naast James zitten. Hij lijkt er echt heel erg mee te zitten, wat logisch is: het is zijn beste vriend. Ik wil het liefst dicht tegen hem aankruipen en hem vertellen dat het helemaal goed gaat komen met Mason, maar ik ben bang dat iemand erachter komt dat ik en James...
    Ik zucht. Ik word doodmoe van mijn eigen problemen. Ik heb een rare hand en heb rare ouders. En dan wordt ik met die ouders ook nog eens verliefd op een Potter. Ik ben echt goed bezig. Zonder mij verder iets van de nog aanwezigen aan te trekken, pak ik James' hand en knijp er lichtjes in. Om de een of andere rede heb ik het gevoel dat hij iemand nodig heeft, die hem nu steunt, zonder iets te zeggen. Gewoon bij hem is.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik kijk naar Jasmine, die naast mij is komen zitten. Dan pakt ze mijn hand en knijpt er zachtjes in. Snel gebaar ik naar Lily en Proffessor Stafler. Madam Verband was inmiddels al weer weggelopen. Ach wat boeide het ook. Ik knijp zachtjes terug en voel dat ik aan het trillen ben. Ik heb het niet eens koud! Ik kijk even naar Jasmine en glimlach dan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik negeer Lily en Stafler en kruip dicht tegen James aan. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk naar Mason. Hij is veel te stil zo. Zijn gedrag staat mij dan niet altijd aan, even als dat van James, maar dit voelt helemaal niet goed. Alsof het niet klopt. Het moet waarschijnlijk nog veel erger zijn voor James.
    Ik draai mijn hoofd even en kijk naar James. 'Het komt wel goed,' fluister ik.


    Happy Birthday my Potter!