• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ik heb zeg maar een tegenspeler nodig...ik heb een idee maar ik weet niet voor wie Summer zo bang was...dus dat personage heb ik namelijk nodig...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Haar lieve broer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [dacht ik al ^^]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [maar wist het niet zeker...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Scorpius

    Ik kijk over m'n schouder en zie dat de gedaanten onze kant op komt, bijna struikel ik over een steentje maar kan me net optijd hervatten. Opeens herinner ik me de gesprekkken met Summer en Snape en heb ik wel een idee wie die gedaanten zou kunnen zijn, ik blijf staan en ren niet meer met Summer mee, ik zou wel even laten zien wie hier de baas was...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik stop met rennen als Scorpius blijft staan. "Scorpius wat ben je van plan?" vraag ik angstig. Dit kon niet goed gaan en vooral niet nu James nog maar een paar stappen hoefde te zetten voor hij recht voor ons neus zou staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    De jongen stond op een paar meter afstand van me af met een duivelse grijns op zijn gezicht, op de achtergrond hoorde ik Summer "Scoorpius wat ben je van plan?" ze klonk angstig, ik negeerde haar misschien was het niet het niet het juiste moment om haar vraag te beantwoorden en daar kwam trouwens ook bij dat ik het zelf eigenlijk ook niet wist, maar wat zou er nou eigenlijk kunnen gebeuren? niemand kreeg een Malfoy neer...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    Ik zette een paar stappen naar voren en stond nu recht voor hun neus met een duivelse grijns op hun gezicht. "Lief zusje je hoeft toch niet bang voor me te zijn" zeg ik toen ik haar angstige stem hoorde. Ik zag haar nog een paar stappen naar achter zetten terwijl de jongen koppig bleef staan. "Mhm jij moet Scorpius zijn" zeg ik. "Ik ben James Andrew Night haar broer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    De jongen deed een paar stappen naar voren en ik hield hem elke seconde in de gaten. Uiteindelijk werd de stilte verbroken door de jongen "Lief zusje je hoeft toch niet bang voor me te zijn" ik kreeg een rilling over mijn rug, in m'n hoofd hief ik mijn hand op en smakte mijn hand tegen zijn kaak aan maar het leek mij verstandiger als ik even de kat uit de boom keek. Hij wende zijn blik naar mij "Mhm jij moet Scorpius zijn, ik ben James Andrew Night haar broer" ik knikte want ik gunde hem geen woord. Ik zag nu wel waarom Summer weg wou, de jongen was breed en zo te zien erg sterk, maar om nu weg te lopen was laf en dat wou ik niet.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik zet een paar stappen naar voren als hij met zijn o zo bekende praatje begint. "James ik waarschuw je als je een verkeerd ding zegt of doet". Verder met praten kwam ik niet gezien ik een klap in mijn gezicht kreeg "Zusje het is niet lief om door andere mensen heen te praten". Ik haal mijn schouders op, kijk rond of er niemand loop en pak dan mijn toverstok, misschien niet een heel goed plan, maar de gevolgen zie ik vanzelf wel weer. "Eet slakken' fluister ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Summer komt naast me staan "James ik waarschuw je als je een verkeerd ding zegt of doet..." verder kwam ze niet, de jongen die blijkbaar James heette sloeg haar in het gezicht, mijn bloed kookte maar ik wist niet snel wat ik moest doen. Voorzichtig haalde James zijn toverstok te voorschijn, hij keek om zich heen waarna hij zacht "Eet slakken" fluisterde. Nu moest ik in actie komen maar hoe? ik zette mijn verstand op nul en trok mijn toverstok en richte hem drijgend op James "ik zou maar uitkijken als ik jouw was!" ik lette niet op of muggels ons zagen of niet, dat kon me niks meer schelen!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    Behendig en snel weert Summer de spreuk af. Ze begint qua spreuken en technieken toch wel op ons de lijken. Ik kijk de jongen die blijkbaar Scorpius heet aan. "Wat ben je dan van plan?" vraag ik lachend. "Confundo" zeg ik en richt zijn toverstok op hem. Daardoor kwam ik er te laat achter dat Summer "Obscuro" riep. Een seconde later draag ik een blinddoek.'Ik ga voor eens en altijd een eind aanmaken' zeg ik met een duivelse grijns en richt mijn toverstok op haar. "Avada Kedavra"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    gelukkig weert Summer de spreuk af. Nog steeds sta ik drijgend met mijn stok tegenover James, hij lacht "Wat ben je dan van plan?" met een simpele beweging hoor ik heb "Confundo" roepen, ik kan niet helder meer denken alles duizeld me, wat moet ik nou doen? Zo goed als ik kan concentreer ik me op mijn omgeving, om de spreuk ongedaan te maken is nu geen tijd. Vaag hoor ik de stem van James 'Ik ga voor eens en altijd een eind aan je maken' een paar seconde later kan ik mijn oren niet geloven, maar was het wel goed wat ik verstond? Ik draaide me op en zag dat James zijn stok op Summer had gericht "Avada Kedavra" mijn hoofd deed pijn en ik kon niet normaal meer denken, ik zou alles doen Summer levend te houden echt alles. Ik hief mijn stok "Crucio!"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Waar zijn jullie? Jasmine verveeld zich :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [ ergens in Londen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer