• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    Jasmine komt naar me toe Hoorde ik het goed dat iemand de vloek des doods op haar gebruikt heeft?' ik knik 'klopt' ik voel weer dat ik boos word als ik er aan terug denk.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik pak mijn toverstok. 'Aguamenti.' Voorzichtig spoel ik de laag foundation van mijn hand die de tekens op mijn hand verborgen. Als mijn hand weer schoon is, tover ik hem weer droog.
    'Zou ik misschien iets mogen proberen?' vraag ik gebarend naar het meisje. Ik probeer op haar naam te komen. Snape noemde haar Night. Volgens mij heet ze dan Summer.


    Happy Birthday my Potter!

    [kuch...Verveling :) er moeten echt nodig wat mensen heen komen, :) want er gebeurt dus helemaal noks hier. Zouden jullie allemaal reclame willen maken? Alvast bedankt (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    Jasmine pakt haat toverstok en spoelt de foundation van haar hand, als ik m'n mond open wil doen om te vragen waarom ze dat doet wordt gelijk mijn vraag al beantwoord, de tekens die ze wou bedekken werden zichtbaar en ik keek verbaast toe 'Zou ik misschien iets mogen proberen?' ik blijf naar haar hand kijken, ik kende Jasmine niet echt goed maar zo ver ik haar kende was ze aardig en wel te vertouwen. Ik knikte "tuurlijk ga je gang".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik loop voorzichtig naar de bewusteloze Summer toe. Ik leg mijn hand op haar borst, precies waar haar hard zit. Ik concentreer mij op mijn hand en op de slangachtige tekens die erop staan. Mijn ogen sluiten zich automatisch en de woorden lijken vanzelf in mij op te komen.
    'Reinig dit lichaam en ontdoe het van het kwade.' Ik schrik als er alleen wat sissende klanken uit mijn mond komen. Ik open mijn ogen en zie groen licht vanuit Summer naar mijn hand stromen. Als alles uit haar lijkt te zijn verwijderd, opent ze plots haar ogen. Geschrokken stap ik achteruit en kijk met grote ogen naar mijn hand. Dit was zeer vreemd.


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius

    Geschrokken kijk ik toe niet omdat het een er niet allerdaags uit zag maar de vreemde klanken. Langzaam loop ik naar Jasmine toe en ga naast haar staan "ben jij een sisseltong?"

    [ik zit even vast...XD]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Met grote ogen kijk ik naar Malfoy. 'Niet dat ik weet, ik zit niet eens in Slytherin!' Mijn ogen gaan naar het gordijn om te kijken of James iets doorheeft, maar er is niks van achter het gordijn te horen. Als het zo doorgaat, kan ik maar beter bij hem uit de buurt blijven. Sisseltongen zijn over het algemeen niet vriendelijk en worden later vaak Voldemort-achtige typjes. Ik zucht diep.
    'Is Summer weer beter?' vraag ik om van onderwerp te veranderen.


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius

    'Niet dat ik weet, ik zit niet eens in Slytherin!' beantwoord ze m'n vraag, ze kijkt naar het bed met de gesloten gordijnen waar ze zojuist vandaan kwam, een diepe zucht verlaat haar mond. Jasmine veranderd van onderwerp 'Is Summer weer beter?' ik haal mijn schouders op en kijk naar Summer die al wel haar ogen open heeft "ik denk dat ze de wel wakker ik maar nog niet helemaaal bij de wekker".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ik ga denk ik droedels(doeg)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Doeidoei (doeg))


    Happy Birthday my Potter!

    [ doegg(doeg)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Ik bleef maar naar Summer kijken, als was ze wel wakker leek ze dat zelf niet echt te weten. Weer boog ik me over Summer heen "Summer hoor je me?"
    ik wist dat ik eigenlijk nu naar Snape zou moeten maar dat kon ook even wachten, dat deed ik zo wel.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Verschillende vragen kwamen bij me op. Wat is er gebeurd en waar ben ik?
    Maar vooral de vraag hoe ik aan deze verschrikkelijk hoofdpijn kwam.
    Opeens hoorde ik Scorpius en ik probeerde te knikken iets wat niet ging.
    "Ja" kon ik met moeite uitbrengen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Een zacht gemompel kwam uit Summer wat zacht als een "ja" klonk ik keek naar Jasmine "echt bedankt! ik weet niet hoe je dat deed maar..." ik wist niet hoe ik mijn zin verder af kon maken, ik lachte "gewoon bedankt!" zo snel als ik kon rende ik de ziekenzaal uit opweg naar Snape. Opweg naar haar kantoor botste ik hard tegen andere leerlingen op die soms een "HEE!" of een "AU!" na riepen maar dat kon me nu even niks schelen omdat ik zo snel mogelijk naar Snape moest...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Scorpius bedankt mij en rent vervolgens de ziekenzaal uit. Ik kijk nog even naar Summer, waar het wel aardig mee lijkt te gaan en verdwijn dan snel richting de leerlingenkamer. Ik ga dus echt niet uitleggen aan Snape, wat ik op mijn hand heb. Ik kan het niet eens uitleggen, want ik weet niet eens wat het is!
    In de leerlingenkamer pak ik mijn mantel en besluit dan richting het verboden bos te gaan. Ik moet erachter zien te komen, wat er met mij aan de hand is.


    Happy Birthday my Potter!