• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [hey allemaal dit is misschien een beetje raar maar, ik ben ook van plan om een RPG te starten (HP) maar om het zelfde te doen is niet leuk (hier bedoel ik deze RPG mee) heeft iemand misschien tips voor een ander HP thema??? als jullie snappen wat ik bedoel???
    O en als je mee wilt doen, iedeeen is welkom!(flower)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Ik doe mee:D maar een thema.... daar ben ik zo slecht inXD]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MrsBrittain schreef:
    [hey allemaal dit is misschien een beetje raar maar, ik ben ook van plan om een RPG te starten (HP) maar om het zelfde te doen is niet leuk (hier bedoel ik deze RPG mee) heeft iemand misschien tips voor een ander HP thema??? als jullie snappen wat ik bedoel???
    O en als je mee wilt doen, iedeeen is welkom!(flower)]


    (Langzaam veranderd iedereen in een pompoen en de jonge heksen en tovenaars moeten dit tegenhouden. De hel breekt los als de pompoenen door een foute spreuk ook nog eens tot leven komen en honger hebben en ze eten..... dreuzels! Mwuahahhahahahah -okee dit was dus niet serieus :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Haha, pompoenen x'D ik lig echt helemaal in een deukXD]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [hahaha thank XD ik heb wat te lachen yay!!!! XDDDD ik denk dat het weer het gewonen thema word... ik bedoel dan in de tijd van harry zelf...voor de mensjes die mee willen doen laat het even weten, als er een topic is gemaakt dan laat ik het jullie even weten ^^]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Tja...Ideeën zijn moeilijk hea? Ik wil trouwens zoiezo wel meedoen xd.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [En mensen reageren meestal kort nadat het topic is geopend...Meestal de eerste 4 dagen en daarna komt er niemand meer. Het is ook slim om vaak te zeggen: ''nog iemand?'' ofzow, want dan blijft het topic bij actieve topics staan. (A) In ieder geval open ik wel een nieuw topic, maar niet zo snotterig snel. :))))))))))))))))))))))))))]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Arg...Het topic is zó dood. Ik begin een nieuw rollentopic na de zomer denk ik. Wil iemand met mij een HP rpg starten gwn uit de tijd van Harry?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ja ik wel, maar wel na de vakantie.]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ja! ik wil ook wel(A) ik voel me best wel schuldig nu....ik vraag of iemand tips voor een topic heeft en dat als ze willen mee mogen doen en BOEM jouw topic is dood...schuldgevoel!

    ps allemaal bedankt voor de tips!!!]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [hoeft niet. Iedereen mag een rpg maken :-) en die van mij was al dood...(A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ben ik weer. waar zijn we?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Swagnipp schreef:
    [Arg...Het topic is zó dood. Ik begin een nieuw rollentopic na de zomer denk ik. Wil iemand met mij een HP rpg starten gwn uit de tijd van Harry?]

    [ik wil wel]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen