• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!

Veel plezier!

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

(haha opeetXD nee je moet op insert drukken^^)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Scorpius

"Ik geheimzinnig? nee dat is niet waar" zegt ze, maar ik zie dat ze nog even nadenkt. "Misschien heb je wel gelijk en ga ik eens wat minder geheimzinnig doen". Ik kijk hem aan "Maar je komt wel altijd alles te weten denk maar aan vanmiddag" ik glimlach "is goed, zal ik doen"

[yay het is over! thank you]

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

[dank voor de tip ik zal het allebij onthouden ^^]

Summer

Hij glimlacht "is goed, zal ik doen". Ik glimlach "Het was niet de bedoeling dat je echt zou nadenken. Het was maar een voorbeeld dat je altijd overal achter komt"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Scorpius

Weer word ik uit m'n gedachten gehaald door Summer "Het was niet de bedoeling dat je echt zou nadenken. Het was maar een voorbeeld dat je altijd overal achter komt" ik schiet in de lach "o sorry ik begreep het verkeerd, maar ik was weer eena in gedachten...ik weet gewoon niet wat ik heb" ik kon het echt niet helpen, steeds weer raakte ik in gedachten verzonken...

Summer

Ik grinnik even "Ja zoiets had ik al door, maar waar zit je eigenlijk al die tijd met je gedachten?". Nog steeds kijk ik hem aan "Nog nooit zat je zovaak in gedachten als vandaag nog even en ik maak me echt zorgen om je"

Scorpius

Ze grinnikt even "Ja zoiets had ik al door, maar waar zit je eigenlijk al die tijd met je gedachten?". Nog steeds kijkt ze me aan "Nog nooit zat je zovaak in gedachten als vandaag nog even en ik maak me echt zorgen om je" ik glimlach "dat weet ik zelf ook niet een...denk ik" ik denk diep na "volgends mij denk ik aan een stuk door over allemaal dingen"...

Summer

"dat weet ik zelf ook niet een...denk ik" Hij denkt diep na "volgends mij denk ik aan een stuk door over allemaal dingen". ik denk na zonder mijn blik van hem af te wenden. "Scorpius ik begin me echt zorgen te maken om je en dat meen ik"

Scorpius

Summer kijkt naar me met een bezorgt gezicht "Scorpius ik begin me echt zorgen te maken om je en dat meen ik" ik slaak een diepe zucht "maak je alsjeblieft nou geen zorgen het komt wel goed, echt" eigenlijk was dat een beetje gelogen omdat ik geen reden zag dat het weer goed zou gaan met me, en Summer haar berzorgtheid was daardoor best begrijpelijk.

Summer

Hij slaat een diepe zucht "maak je alsjeblieft nou geen zorgen het komt wel goed, echt". Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan "Je hebt er zelf geen vertrouwen in en dan mag ik me geen zorgen maken?". Ik zucht, haal een flesje uit mijn zak en overhandig het aan hem "Hier drink dit maar dat zal wel helpen"

Scoroius

"Je hebt er zelf geen vertrouwen in en dan mag ik me geen zorgen maken?". ze zucht, en haalt een flesje uit haar zak en overhandig het aan mij "Hier drink dit maar dat zal wel helpen" ik krijg een flesje in mijn hand gedrukt, vragend kijk ik haar aan "wat is dit?"

Summer

"wat is dit?" vraagt hij en kijk me vragend aan. "Dit is liefdesdrank" zeg ik zo serieus mogelijk. Na een paar tellen schiet ik in de lach "Grapje met dit blijf je een beetje uit dromenland en gekregen van Snape dus het is veilig"

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 16:21 ]

Scorpius

"Dit is liefdesdrank" beantwoord ze mijn vraag, ik wil net mijn mond open doen om wat te zeggen maar dan schiet ze in de lach "Grapje met dit blijf je een beetje uit dromenland en gekregen van Snape dus het is veilig" ik kijk bedenkelijk naar het flesje, een diepe zucht ontsnapt uit m'n mond en ik trek de dop van he flesje en neem een grote slok. Eeen rilling gaat door me heen en wil het liefst het uitspugen, als ik het uiteindelijk heb doorgeslikt voel ik me raar en zie ik alles draaien "wat was dit?! snot van een draak?!" even heb ik het gevoel of ik onderuit zou gaan zakken maar langzaam voel ik me weer een beetje beter worden.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 16:36 ]

Summer

"wat was dit?! snot van een draak?!". Ik haal mijn schouders op en bekijk het flesje. Als ik niet tot een conclusie kom neem ik ook een slok waarna ik een vies gezicht trek. "Die kans is volgens mij wel aanwezig dat het dat is, maar ik weet zeker dat ik volgende keer vraag om iets met chocoladesmaak"

Scorpius

Summer bekijkt het flesje en uiteindelijk neemt ze ook een slok, aan haar gezicht zie ik dat ook zij het niet lekker vindt "Die kans is volgens mij wel aanwezig dat het dat is, maar ik weet zeker dat ik volgende keer vraag om iets met chocoladesmaak" ik knik "dat is een goed idee".