• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Echt wel]

    Nathan Deleon

    'Nou, lekker aardig. Alleen mijn vrienden, niets interessants voor jou dus,' zei ze en grijnsde eventjes. Ze kneep weer in mijn hand. Een klein lachje kwam van mij af en kneep zachtjes terug.
    'Je ouders en je zusje dus. Geen eens een vriendinnetje?' vroeg ze en ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'De meeste meisjes vinden een verkrachter niet zo leuk namelijk,' zei ik en krabde weer lichtjes aan mijn achterhoofd.
    'Maar jij liet je ouders niet achter? Hoe zit dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en knijpt terug in mijn hand. Na mijn vraag schud hij zijn hoofd.
    "De meeste meisjes vinden een verkrachter niet zo leuk namelijk." zegt hij. "Maar jij liet je ouders niet achter? Hoe zit dat?"
    "Echt? Dat is vreemd... Ik dacht juist dat meisjes er op vielen. Op badboys dan." zeg ik uiters serieus en ik meen het ook. Verbazingwekkend dat het niet zo bij hem is gegaan.
    "Mijn ouders heb ik al vele jaren geleden achter gelaten." beantwoord ik zijn vraag nog. Ik leg mijn hoofd tegen de muur aan en probeer mijn ouders te herinneren. Het is al zeker vier jaar geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb. Ik kan me alleen mijn vaders dikke, grijze snor en grijgrage handjes herinneren en mijn moeders schijnheilige en opgetutte gezicht.


    Your make-up is terrible

    [Oké, nou ga ik me eerst even aankleden]

    Nathan Deleon

    'Echt? Dat is vreemd... Ik dacht juist dat meisjes er op vielen. Op badboys dan,' ze zei het serieus en ik keek haar daarom ook verbazend aan.
    'Mijn ouders heb ik al vele jaren geleden achter gelaten,' beantwoordde ze mijn vraag. Ik knikte lichtjes. Ik begon me af te vragen waarom ze dat heeft gedaan.
    'Misschien dat meisjes dat doen, maar ik denk niet dat ze graag bij zulke jongens zijn met de gedachte dat ze op elk moment verkracht kunnen worden,' zei ik zuchtend en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Maar waarom heb jij ze eigenlijk achtergelaten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nu pas? x'D En waarom?]

    Rikki Madeleine Beck

    "Misschien dat meisjes dat doen, maar ik denk niet dat ze graag bij zulke jongens zijn met de gedachte dat ze op elk moment verkracht kunnen worden." zegt hij zuchtend en schud lichtjes met zijn hoofd.
    "Maar waarom heb jij ze eigenlijk achtergelaten?"
    "Nee vrouwen denken altijd dat ze mannen kunnen vernaderen. Ook al blijven ze voor altijd klootzakken." zucht ik. "En omdat ze fucking retards waren, daarom. Ik snap nog steeds niet waarom ze ouders geworden zijn, die titel verdienen ze niet eens."


    Your make-up is terrible

    [Ja, nu pas xd. Omdat ik zo weg moet ;P Nja, tegen 9 uur, maar dat wist je al]

    Nathan Deleon

    'Nee vrouwen denken altijd dat ze mannen kunnen vernaderen. Ook al blijven ze voor altijd klootzakken en omdat ze fucking retards waren, daarom. Ik snap nog steeds niet waarom ze ouders geworden zijn, die titel verdienen ze niet eens,' zei ze. Mijn wenkbrauw schoot iets omhoog. Ik ging maar niet verder vragen om hoe het zit met haar ouders.
    'Maar, vind jij mij nu ook nog steeds een klootzak?' vroeg ik aarzelend aan haar. 'Je noemde mij net wel een leuk persoon, maar ik ben wel een jongen.' Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd. Eerlijk gezegd begon ik mezelf zelfs een beetje onzeker te voelen. Onbewust liet ik me weer een beetje tegen haar aanleunen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Yes want ik ben slim.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Maar, vind jij mij nu ook nog steeds een klootzak?" vraagt hij aarzelend. "Je noemde mij net wel een leuk persoon, maar ik ben wel een jongen." Hij leunt weer een beetje tegen me aan en ik vind het niet erg.
    "Ja, maar er zijn uitzonderingen. Net als met meisjes, de meesten zijn kutwijven." zeg ik tegen hem met een lichte glimlach terwijl mijn stem enorm scherp klinkt, een hele tegenstelling.
    "Er zijn maar weinig mensen die ik aardig vind denk ik." zeg ik schouder ophalend. "Jou vind ik wel aardig."


    Your make-up is terrible

    [Echt wel]

    Nathan Deleon

    'Ja, maar er zijn uitzonderingen. Net als met meisjes, de meesten zijn kutwijven. Er zijn maar weinig mensen die ik aardig vind denk ik,' zei ze. Haar stem klonk scherp en voelde haar schouders omhoog gaan. Leunde ik weer tegen haar aan? Ik zuchtte bijna ongemerkt, maar ze zei er niets van.
    'Jou vind ik wel aardig,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan en glimlachte toen.
    'Dan voel ik mij vereerd dat jij mij aardig vind,' zei ik zachtjes en legde mijn hoofd op haar schouder. Ik hoopte dat ze het niet erg vond. Haar hand had ik nog steeds vast en begon weer zachtjes te wrijven met mijn duim erover.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    '12 juni,' antwoordde ik. 'En een cadeau heb ik niet nodig, ik heb hier nu in elk geval al een echte vriend en daar ben ik blij mee.'
    Al wist ik dan nog niet of ik hem wel kon vertrouwen want in totaal dacht ik dat de meest betrouwbare types niet hier zaten opgesloten.

    Jasper de Ridder
    Ik moest een glimlach onderdrukken terwijl Lauren verbonden werd. Ze zou het me op dit moment niet echt met dank afnemen dat ik haar zo ongeveer had gedwongen om naar de EHBO post te gaan maar ik was gelukkig dat ze er in elk geval iets aan liet doen, als je gewond was deed je er iets aan. Zo simpel lag het.


    Remember to be ridiculous.

    [Hahaha ik ben gevleid.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan voel ik mij vereerd dat jij mij aardig vind." zegt hij zacht en legt zijn hoofd op mijn schouder. Hij streelt weer met zijn duim over mijn hand en ik zucht zachtjes. Voorzichtig leg ik mijn hoofd tegen die van hem.
    "Dat moet ook, wees maar heel erg vereerd." zeg ik en er klinkt een lachje door in mijn stem.
    "Nathan?" zeg ik aarzelend. "Had je al eens seks gehad voor je iemand verkrachte?"


    Your make-up is terrible

    (lieve iedereen, Eva Graspriet van Kimology is de nieuwe bewoonster van Music Ends, ik moet gaan eten dus een van jullie mag een nieuw topic maken)


    Remember to be ridiculous.

    [Maak hem anders nu vast?]


    Your make-up is terrible

    [Awesome ;D]

    Nathan Deleon

    'Dat moet ook, wees maar heel erg vereerd,' zei ze en als ik het goed hoorde, hoorde ik een lachje door haar stem. Ik glimlachte tevreden. Ik had haar hoofd tegen de mijne aangevoeld en dat maakte me meer tevreden.
    'Nathan?' hoorde ik haar aarzelend zeggen. 'Had je al eens seks gehad voor je iemand verkrachte?' vroeg ze. Ik wou zeggen, ja natuurlijk, maar dat deed ik niet. Die vraag was serieus, al had ze misschien niet door dat het vanzelfsprekend was. Zou best lullig zijn, je verkracht iemand maar this gelijk je ontmaagding. Ik knikte daarom in plaats daarvan lichtjes.
    'Ja,' zei ik nog als bevestiging. Ik wou vragen of zij het al eens had gedaan, maar die antwoord leek me al meer dan logisch. Nee. Ik schoof iets meer tegen haar aan.
    'Het gebeurde alleen telkens voordat ik het wist. Beetje raar om uit te leggen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hem zacht knikken.
    "Ja." bevestigt hij en hij schuift wat dichter naar mij toe.
    "Het gebeurde alleen telkens voordat ik het wist. Beetje raar om uit te leggen."
    "Hoe bedoel je dat?" vraag ik een tikkeltje nieuwsgierig. Ik blijf zijn hand vasthouden en knijp er zacht in. Ik voel me eigenlijk een beetje een noob nu en hopelijk zoekt hij niets achter deze rare vragen.
    "En hoe oud was je die eerste keer?"

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:52 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hoe bedoel je dat?' vroeg ze nieuwsgierig. Ik lachte zachtjes. Ik voelde de zachte kneep in mijn hand en moest weer eventjes zachtjes lachen.
    'En hoe oud was je die eerste keer?' vroeg ze daarna. Ik dacht eventjes na. Niet op de tweede vraag, die wist ik wel, maar ik bedoelde de eerste vraag.
    'Zeventien,' zei ik zachtjes en kneep zachtjes in haar hand.
    'Geloof me, ik was er best wel zenuwachtig voor, maar het gebeurde gewoon. Dacht er niet bij na en ja.. Het drong pas echt tot mij door toen we klaar waren. Echt controle erover had ik niet. Klinkt misschien beetje eng, maar op dat moment weet je niet beter en is het alles behalve eng.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Zeventien." zegt hij zachtjes en hij knijpt nu weer zacht in mijn hand.
    "Geloof me, ik was er best wel zenuwachtig voor, maar het gebeurde gewoon. Dacht er niet bij na en ja.. Het drong pas echt tot mij door toen we klaar waren. Echt controle erover had ik niet. Klinkt misschien beetje eng, maar op dat moment weet je niet beter en is het alles behalve eng." vertelt hij.
    "Zeventien lijkt me een mooie leeftijd." mompel ik nadenkend. "Hm, volgens mij zijn jongens gewoon minder zenuwachtig dan meisjes. Die maken zich écht overal zorgen om." vertel ik met een klein lachje om de aandacht af te leiden van de leeftijden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible