• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    [Omfg, ik kom er net pas achter dat het vrijdag de 13e is XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( echt? Ow)xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik zucht even, altijd die klootzak van een alex. " ik snap jullie beide, vokgens mij heeft hij wel spijt maar een oogje op Blaine vermoed ik en Blaine denkt alleen aan de spijt vanhem en niet aan de rest, waarom gaan jullie niet samen praten met hem dan kunnen jullie elkaar helpen mocht dat nodig zijn" stel ik voor.

    Lizz
    " of dat ze in zijn huis zijn geweest en iemand ontmoet hebbendie wss mee mag spelen in Real" grijnskk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Nou, zodra hij mij de hele tijd ziet wilt hij me de hele tijd vermoorden of zo, dus ik denk niet dat dat een goed idee is. Hij heeft iets tegen mij. En nog steeds wil Blaine met hem praten.' verzuchtte ik en ik keek haar iets aan. 'En ik heb een hele, hele grote fout gemaakt..' zei ik waarna er tranen kreeg ik mijn ogen.

    Mitchell

    'Ow, je hebt het over Finn.' zei ik zuchtend, ik had op het strand opgevangen dat hij een training had daar. Ik snapte hem niet, hij mocht me op één of andere manier helemaal niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk bezorgd naar Kurt " wat hebje gedaan lieverd?" vraag ik.

    Lizz
    " wazzup broertje?". Zodra ik over Finn , mijn eerste criend, begon deed hij zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik sloeg mijn handen voor mijn gezicht en begon te snikken. 'Blaine mag hier nooit achter komen..' zei ik snikkend. 'nooit..'

    Mitchell

    Ik keek haar aan en besloot om eerlijk te zijn. 'Ik weet het niet, hij mag mij op één of andere manier niet.' zei ik schouderophalend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( vraagje als kurt en rach in de woonkamer en hun op de gsng dan horen ze elkaar toch?)

    Rachel
    Ik trrek hem in een knudfel " ik houd mijn mond kurt maar je kunt het beter zeggen dan dat hij erachter zal komen.

    Lizz
    " jalowrs" concludeeerde ik snel. " jij bent toch aardig bevriend met die rachel"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geen idee, anders doen we dat ze wat verder staan, dan horen ze elkaar niet xd]

    Kurt

    'Hij heeft problemen met zijn vader, ik kan het niet uitgebreid in detail vertellen, maar Blaine heeft het daar zwaar mee. Hij voelt zich de hele tijd al dood ellendig. Toen ik boos weg stormde uit het restaurant heb ik per ongeluk zijn mobiel meegenomen, en hij heeft de mijne. Ik heb dus zijn vader gebeld, en hij werd hartstikke boos toen ik vertelde dat ik zijn vriend was en dat Blaine zich licht gezegd klote voelt vanwege zijn gedrag. Hij werd woedend en zonder dat ik nog iets kon zeggen hing hij op.' zei ik huilend.

    Mitchell

    'Ja, het is een geweldige meid.' gaf ik toe. Nou, als hij zo snel jaloers was, was dat volgens mij ook niet gezond.. Tenzij hij een reden heeft om jaloers te zijn..

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:01 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( haha oke
    Rachel
    Ik knik even maar aan de andere kantis dat toch juist lief, je laat zo merken dt je niet tussen de band van hem en zijn vader in wilt staan dat je om hem geeft." zeg ik zachtjes en kijk hem aan.

    Lizz
    " jullie gaan best veel met elkaar om en zij praat ook met je, misschien is hij bang har te verliezen, dat is moeilijk zeker als ze dan nog een zwanger is. Ik bedoel stel je eens voor dat jij een vriendin had die zwanger is en dan een jongn die haar geholpen heeft waarmee ze het goed kan vinden" zeg ik en wrijf ober zijn schouder. " zullen we naar de woonkamer gaan ipv de grond" glimlachte ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik bedoelde het ook goed, ik wilde hem gewoon helpen. Maar Blaine gaat heel boos worden, dat weet ik gewoon al.' zei ik terwijl ik ruw de tranen van mijn gezicht veegde. 'Hij gaat het uitmaken.' zei ik snikkend.

    Mitchell

    'Is goed,' zei ik waarna ik op stond en haar overeind trok en meenam naar de woonkamer. Daar zag ik Rachel en Kurt zitten, ze zagen er beiden verdrietig uit en Kurt huilde. 'Volgens mij komen we ongelegen..' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( ik maak topic aan )
    Rachel
    " als ie dat doet heeft hij problemen met mij" sis ik ietswat boos. kurt leek helemaal gebroken. Ik keek even naar Mitchelle n Lizz die binnen komen wen ik knikte even op zijn vraag.

    Lizz
    Als we de kamer inlopen zie ik rachel met no iemand verdrietig knuffelen.
    " volgens mij komen we ongelegen" zegt mitch zagt en ik knik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Het geeft niets, ik ga wel.' zei ik met trillende stem. Ik liet Rachel los en ik liep met snelle passen naar mijn kamer en liet me op bed vallen en begroef mijn hoofd in het kussen. Waarom heb ik zo'n domme fout gemaakt?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even als Kurt wegloopt, gelijk stuur ik hem een sms'je. Als er iets is gelijk bellen oke xxxxen drukte op verzenden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Er is toch niks ergs he?' vroeg ik aan Rachel waarna ik de richting op keek waar Kurt heen gelopen was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " het valt mee", zeg ik " problemen jmet zijn vriend" zucht ik ik laat me weer tegen de bank leunen. Dat slapen was wel even lekker geweest. Ik kijk even naar zijn zusje die best veel op hem leek.

    Lizz. Ik keek even naar Rachel ze had al een flinke buik en was minstens over de helft schatte ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan