• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Ik ben Sky Leslie White, een mens, 17 jaar. En ik houd van tekenen en van ene DAniël. Ken je die toevallig? Hele lieve jongen. Wat wil je allemaal weten? Mijn lievelingskleur is oranje, ik ben bijna altijd wel vrolijk. Ik heb lichtbruin haar en bruin groene ogen. Ik praat eigelijk nooit over mezelf' Fluisterd ze, 'Die Daniël ken ik wel' Fluister ik grijnzend 'Wil je wat over hem horen?' Vraag ik fluiterend terwijl ik haar naar het hoofteind trek, nogsteeds met mijn armen om haar heen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Wil je wat over hem horen?' vraagt hij fluisterend terwijl hij me mee trek naar het hoofd eind. Zijn armen liggen nog steeds om me heen, en ik leg mijn hoofd op zijn borstkas. 'Ja, ik wil heel graag meer over hem horen,' fluister ik terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Ja, ik wil heel graag meer over hem horen,' Fluisterd ze terug, 'Wat wil je over hem horen?' Fluister ik bedenkend terug, hoelang liep ik hier nu al rond? in iedergeval iets rond 250 jaar lang.. Best vreemd als je er overna denkt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach om wat hij zegt. En ik fluister, terwijl ik zachtjes met mijn hand rondjes draai over zijn borstkas, 'Wat ik over hem wil weten.. De dingen die hij leuk vindt om te doen, of dingen die hij leuk vindt. Films, muziek, kleur? Maar ik weet niet wat je allemaal over hem weet..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Waarschijnlijk weet ik wel genoeg' Fluister ik grijnzend terug, 'De dingen die hij leuk vind om te doen zijn voornamelijk tekenen, de dingen die hij leuk vind worden de laatste tijd allemaal overstemd door een meisje genaamt Sky, mischien dat jij haar wel kent. Ze lijkt sprekend op je' Fluister ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik bloos om het laatste wat Daniël zegt. 'Dat is lief van je,' fluister ik naar hem. 'Soms dan lijkt het alsof ik Sky ken, soms niet. Dan weet ik niet waar ze mee bezig is. Heel raar klinkt dat, weet ik.' en ik kijk even kort naar Daniël. Dan druk ik kort, maar zacht, mijn lippen op die van hem. Als ik mijn lippen weer van die van hem af haal fluister ik: 'Dit fluisteren heeft wel iets, vind je ook niet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Inderdaad' Fluister ik grijnzend terug, 'Ben je moe?' Vraag ik haar vervolgens fluisterend, er was natuurlijk ook nog veel meer te vertellen over mij, genoeg verhalen die ik ook een volgende keer kon vertellen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik denk even na, ja ik ben moe. Dan kijk ik naar Daniël en fluister glimlachend, 'Misschien is het inderdaad beter als ik ga slapen.' en ik kijk ook even richting Nathan. 'En je mag niet gaan lachen om de dingen die ik zeg hè!' fluister ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Misschien is het inderdaad beter als ik ga slapen. En je mag niet gaan lachen om de dingen die ik zeg he!' Fluisterd ze lachend, 'We zullen zien' Fluister ik grijnzend terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik lach even en druk nog een kus op zijn wang terwijl ik mijn hoofd weer op zijn borstkas leg en een arm om hem heen sla. Ik zucht even tevreden waarna ik ga slapen. Ik slaap altijd redelijk snel, en nu ook weer. Ik hoop alleen dat ik geen gênante dingen zeg..

    [Sorry Elbrich Maar ik ga ^^ even lekker pingpongen of zwemmen ofzo (: baaaiiiibaaaiii!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Elke keer als ze iets mompelde, hoe zacht ook kwam er een grijns op mijn gezicht, en aangezien het de meeste keren iets in de trand van 'Daniël' Was werd het luisteren erna alleen maar leuker.

    {Kom snel terug? (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik woelde heen en weer in mijn slaap. Ieder beeld dat voor mijn ogen verscheen maakte me doodsbang, maar werd steeds vergeten door het volgende.
    Het zweet parelde op mijn voorhoofd en ik klemde het deken in mijn vuisten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Oke.. Ik ben MuggleCast aan het downloaden op mn Ipod XD allemaal harry potter liedjes en info XD}

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 13:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Ik loop de kamer weer in en zie Axton woelen in zijn slaap. Ik loop vlug naar hem toe en voel aan zijn voorhoofd. Zijn voorhoofd voelt heet aan. Ik loop terug naar de badkamer en maak een washandje nat waarmee ik zijn voorhoofd kan deppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik droom. Over verre velden en zonnige gedachtes. Ik ben met Daniël. Hij heeft zijn vleugels uitgeslagen. En we lopen hand in hand. Het lijkt een sprookje. Het voelt gewoon goed. Heel goed. Ik kijk lachend naar Daniël. Hij is zo leuk. Ik ben echt verliefd op hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.