• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||xHeart||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik ga tot morgen *vandaag*]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sandra Pellard

    Ik merk pas dat Angelica en Bradley afwezig zijn wanneer ze allang goed en wel uit de lerarenkamer verdwenen zijn. Ik focus me op Ryan. "Zeg, Ryan. Hebben ze jou eigenlijk een indeling gegeven van de toneelklassen, of mogen we deze zelf maken?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Andrew
    Ik knik even. 'Groot gezin'zeg ik lachend. Zelf woonde ik gewoon met mijn broer en ouders en hij woonde met ze zes andere mensen , aardig veel dus voor mij. Ik pak de fles uit zijn hand en neem een paar grote slokken waarna ik hem weer terug geef.

    Quince

    "Jup." Ik kijk toe hoe hij een paar slokken neemt.
    Ik heb genoeg flessen, en als het op is ga ik er wel even sneaky tussenuit om te kopen.
    Ikzelf neem ook weer wat slokken.
    "Hey neefje, nog steeds je drankprobleem?" Ik kijk op en zie Aiden staan. Hoe heeft hij mij nu weer gevonden. "Ik zou oppassen jongen, Quince is niet helemaal goed." Zegt hij tegen Andrew.
    "Zeg jij, hup rot op!" Zeg ik en sta op waarna ik hem de kamer uitduw. Aiden komt net zo hard weer terug. Ik zucht.
    "Dat is dus mijn neef." Mompel ik geïrriteerd en kijk naar Andrew.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 0:20 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik kijk op en grinnik even. 'Ach, ik ben ook niet helemaal goed dus geen probleem'zeg ik lachend. 'En ik ben Andrew trouwens'zeg ik tegen hem.

    [ik ga ook. Tot, eh.. in de ochtend.]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Aiden is de naam. Ey maar ik meen het hij is echt niet goe-" "Oké rot nu op!" Roep ik naar Aiden en geef hem een duw, wanneer hij buiten is sluit ik de deur en doe hem op slot.
    "Irritant klere joch." Zeg ik en kijk naar Andrew en glimlach even. Dan neem ik een paar flinke slokken van de fles.
    "Goed, waar hadden we het over?" Ik ga naast hem zitten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik begin even te lachen en kijk dan grijnzend naar Quince. 'Dus jij bent niet helemaal goed?'vraag ik lachend terwijl ik hem een duwtje geef en daarna de fles pak en een slok neem.

    Quince

    "Die gast lult maar wat." Zeg ik en kijk boos naar de deur.
    "Hij bedoelde gewoon dat ik ADHD heb en dat ik daarom niet 'goed' ben. Het slaat nergens op." Mompel ik en pak de fles weer over, snel neem ik weer een aantal slokken.
    Door hém, Aiden dus, ben ik hieraan gekomen hé! De drank.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    ik grinnik en knik. 'Gezellig een hyper actief persoontje op mijn kamer'zeg ik grijnzend en bedoel het half sarcastisch half gemeend. Ik leun wat naar achter en kijk even de kamer rond.

    -Ik ga slapen. Truste aan de mensen die ook gaan straks of zo. Xxx-


    Ich liebe dich 27.12.23

    Quince

    Ik grinnik even.
    "Wat je gezellig vind." Zeg ik droog en neem nog wat slokken van de fles.
    "Veel mensen vinden me erg irritant, alsof ik daar wat aan kan doen, toch?" Ik haal mijn schouders even op. "Welja." Zeg ik dan en kijk Andrew even aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    -Btw zit nu in squash centrum en weet niet hoelaat ik klaar ben, miss zie je me dan wel online komen ;)-


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Alsof het leuk zou zijn met zo'n saai stil typetje in een kamer te zitten? Nee dan zit ik toch liever met een wat drukker iemand'zeg ik lachend.

    [Omg omg om, net me eindrapport gehad en yay, volegnd jaar een eindejaars, 4e :D]


    Ich liebe dich 27.12.23