• blijkt nou dat ik al vanaf mijn 6de dislecties ben hea. Wist ik dus niet. Maar ik dacht al van wel. Komen ze nu mee. Heb ik net cito toets gehad, die zou anders voor gelezen zijn. Ik zou betere cijfers hebben op Nederlands en... Ahh dat word zo veel makkelijker --' Oke, ouders vertellen je alles, maar dingen zoals dit niet? Lekker is dat:P

    Er zit bij mij een jongen in de klas van wie we het nu pas zeker weten. Beter laat dan nooit zou ik zeggen.


    History is not hatred.

    Bij mij ik zit ook iemand waar ze het pas een paar maanden geleden zeker wisten. Maar zelf had hij vorig jaar al een vermoeden dat hij dyslectisch zou zijn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bij mij duurde het meer dan zes jaar eer ze wisten dat ik dyspraxie had.

    waarom zouden je ouders het niet zeggen ? zij wisten het al wel eerder? :S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    je hebt toch z'n test gedaan?
    en dislecties ben je vanaf je geborte


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ehm.. Waarschijnlijk wisten je ouders het ook nog niet, anders zou het wel heel flauw geweest zijn ea ..


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Je bent dyslectisch, (en het begrip is dyslexie) vanaf je geboorte, alleen word het bij sommige gelijk ontdekt in groep 4 ofz, bij andere op de middelbare en soms nog bij volwassenen, want niet iedereen heeft het even erg.

    Je ouders wisten het ook niet hoor, je moet er een test voor doen, en als daar uit komt dat je dyslexie hebt krijg je vanaf dat moment hulp op school. Ik heb een test gedaan in de zomer van de eerste naar de tweede klas, toen ik mijn cito deed wist ik dus niet dat ik dyslexie had en heb ik ook geen hulpmiddelen gekregen ofzoiets.

    Jawel, mijn ouders wisten het vanaf mijn 6de al zeg maar, alleen dachte ze dat ik dat ooit wel een keer opgevangen had --' toen ik het vroeg zeiden ze dat, Maar ik had het dus nooit opgevangen, omdat ik niet eens wist dat hun dat al zolang wisten. Maar okay:P

    heb ik al vanaf groep 3 toen ik moest gaan leren lezen..
    Ik ben toen heel goed geholpen,, en voor Nederlands sta ik gewoon heel goed..
    De vreemde tallen gaan alleen egt heel kut..
    Maar je leert er wel mee omgaan..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maar Michelle dat is gewoon onlogisch. Je zou geholpen moeten worden op school, dat je uit de les gehaald word en dat iemand je helpt met woordjes die je moeilijk vind of wat dan ook. Hoe kan het dat jij dat nooit wist dan?

    je moet toch wel íets door hebben gehad? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.