• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||xHeart||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Angelica Wolfe

    "En zo mag ik u ook noemen?" vraagt hij erg beleefd. Ik knik en lach zachtjes.
    "Heel graag zelfs, anders voel ik me zo oud." antwoord ik erop.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    "Heel graag zelfs, anders voel ik me zo oud." Antwoord Angelica erop.
    "Oké, dan noem ik u zo, Angelica." Zeg ik en knik even.
    "Hoelaat gaan we eigenlijk eten?" Vraag ik dan en kijk haar aan.
    Dit was toch eigenlijk een jongensschool? Met vrouwelijke docenten, grappig.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga ACR spelen, dus ga off ik weet niet hoelaati k online kom ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Okay, veel plezier!]

    Angelica Wolfe

    "Oké, dan noem ik u Angelica. Hoelat gaan we eigenlijk eten?" vraagt hij en hij kijkt me aan.
    "Eh, normaal altijd om 6 uur, dus ik neem aan ook vandaag. De kantine is beneden." zeg ik en ik kan het niet laten om hem even te bekijken. Het is heel moeilijk om vol te houden op een jongensschool en vorig jaar heb ik dan ook enkele slippertjes gehad.


    Your make-up is terrible

    [Nvm mag niet xd]

    Aiden

    "Eh, normaal altijd om 6 uur, dus ik neem aan ook vandaag. De kantine is beneden." Zegt Angelica, ik zie haar blik over me heen gaan.
    Ik grinnik.
    "Dank u." Zeg ik met een licht grijnsje.
    "Ik zou even naar kamer twee gaan, volgens mij hadden die twee drank." Zeg ik en loop dan bij de twee docenten weg.
    Tja, kan het niet laten om mijn neefje te laten betrappen, eigen schuld.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Helaas. :c]

    Angelica Wolfe

    "Dank u." zegt hij met een licht grijnsje waardoor ik zelf een grijns niet kan onderdrukken.
    "Ik zou even naar kamer twee gaan, volgens mij hadden die twee drank." zegt hij en hij loopt weg. Ik zucht, nee, de eerste dag is nog niet eens begonnen!
    "Excuseer me." zeg ik tegen Brad en loop snel de trap af op mijn hakken naar een verdieping lager. Bij kamer twee aangekomen gooi ik de deur open.


    Your make-up is terrible

    Bradley 'Brad' Noah Horrinson.

    'Excusser me' zegt ze en zo loopt snel de trap. Ik grinnik even en loop dan om mijn slakken gangetje. Ik opende de deur van mijn kamer en dropte mijn tas op het leegstaande bed. Ik zuchtte en ging erop zitten. Ik pak een mijn iPhone en een map en bereid een stukje van de les voor.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:24 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quince

    Ik schrik me rot als de deur ineens opengegooit word, waardoor ik letterlijk de lucht in spring.
    "Eh, ook hallo." Zeg ik tegen de jonge vrouw in de deuropening.
    Waarom komt die ineens binnenstormen? Ik kijk naar Andrew en dan terug.
    Aiden... Die klootzak, heeft hij lopen lullen!?
    Wat ben ik blij dat ik het net heb weggeborgen, als het daarom ging.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Angelica Wolfe

    "Eh, ook hallo." zegt een jongen nadat hij geschrokken mijn kant op kijkt en ik zucht.
    "Waar hebben jullie het?" zucht ik, een beetje ontmoedigd.
    "De eerste dag is nog niet eens begonnen, wat bezield jullie?"


    Your make-up is terrible

    Quince

    "Waar hebben jullie het?" Zucht de jonge vrouw.
    "De eerste dag is nog niet eens begonnen, wat bezield jullie?"
    Ik kijk haar vragend aan.
    "Waar heeft u het over?" Vraag ik en kijk de jonge vrouw aan.
    Natuurlijk heeft hij dus echt lopen lullen, ik krijg hem nog wel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Lol luister nu You can't stop the beat, vind het een vet leuk lied xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Angelica Wolfe

    "Waar heeft u het over?" vraagt hij en kijkt mij aan waarop ik mijn hoofd schud.
    "Als je het nu gewoon geeft, neem ik het mee en meld ik het niet. Als je me laat zoeken, dien ik een klacht in bij de directie." geef ik hem de keus.


    Your make-up is terrible

    Quince

    "Als je het nu gewoon geeft, neem ik het mee en meld ik het niet. Als je me laat zoeken, dien ik een klacht in bij de directie."
    Ik lach even.
    "Mevrouw, ik weet echt niet waar u het over heeft. Wat moet ik hebben?" Ik kijk haar aan.
    Liegen, een van de makkelijkste dingen, al weet ik neit of zij mij geloofd.

    Aiden

    Okee, ik beken, ik wilde niets van dit spektakel missen dus ik ben naar boven gegaan.
    Lachend kijk ik toe. "O nee neefje? Misschien moet u even in zijn koffer kijken." Zeg ik tegen Angelica.
    Ik zie Quince mij boos aankijken. Ik grijns en trek uitdagend een wenkbrauw op naar hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Angelica Wolfe

    "Mevrouw, ik weet echt niet waar u het over heeft. Wat moet ik hebben?" Hij klinkt veel te schijnheilig.
    "O nee neefje? Misschien moet u even in zijn koffer kijken." hoor ik Aiden ineens achter me en draai me om.
    "Koffers open op bed nu. En als ik iets vind Aiden, ben jij vanaf nu medeplichtig." zeg ik tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Quince

    "Koffers open op bed nu. En als ik iets vind Aiden, ben jij vanaf nu medeplichtig." Ik kijk naar Aiden en kijk hem vuil aan.
    Ik loop naar mijn koffer.
    Oké, hoe ga ik dit doen? Eh... Ik pak mijn koffer en leg hem op bed en open hem. Ik blijf met mijn rug naar hun toestaan. Het is er één in mijn koffer, en twee in mijn rugzak.
    Ik trek mijn rugzak eruit en leg die vlug tussen het bed en de muur in.
    Ik zucht even, oke, deze mag ze hebben, die andere echt niet!
    Dan draai ik me om en stap opzij.

    Aiden

    "Koffers open op bed nu. En als ik iets vind Aiden, ben jij vanaf nu medeplichtig."
    Ik knik naar Angelica. "Is goed." Zeg ik dan en kijk naar Quince.
    Ik zie hem klooien met zijn koffer. Ach vast bang om gesnapt te worden.
    Ik lach even en besef me dat die eigenlijk best gemeen klonk.
    "Sorry." Zeg ik snel en grinnik dan toch nog even.


    Ich liebe dich 27.12.23