• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||xHeart||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Anthony 'Antz'
    pas toen hij een paar rare opmerkingen maakte over een kat, herinnerde ik me dat hij al verteld had over een zus. ''Heet kon tog zijn, dat je er nogmeer had.' Ik haalde mijn schouders op. 'Waarom kan ze hier niet naartoe dan?' Vroeg ik, nadat ik in mijn hoofd naging of hij hier ook al wat over gezecht had. voordat hij weer onzin ging uitkramen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Angelica Wolfe

    "Ja dankje." zegt hij en glimlacht naar mij. Hij drinkt zijn koffie op en ik loop ondertussen naar de deur, mijn hoge hakken tikken op de grond. Ik heb deze expres voor de eerste schooldag bewaard. Ze zijn niet heel bijzonder maar toch anders dan doe ik normaal draag. Mijn koffie houd ik in mijn hand en ik wacht bij de deur op hem.
    "Weet je al waar je slaapt?" vraag ik aan hem.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 23:28 ]


    Your make-up is terrible

    Stephen Francis Greensfield

    "Waarom kan ze hier niet naartoe dan?" vraagt Antz, met een compleet serieuze blik. Ik zucht. Dit is werkelijk mijn type niet, of deze jongen is gewoon moe van de reis naar school, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat sarcastische antwoorden niet helemaal zijn ding zijn, dus besluit ik hem maar gewoon te antwoorden. Of tenminste, zo 'gewoon' als je het met mij kan krijgen.
    "Dezelfde reden waarom jij het minder erg vindt om dat uniform te dragen. Meisjes zijn niet toegestaan op deze school."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jayy
    'Ik heb echt geen flauw idee.' gaf ik toe. 'Ik dacht ook wel dat we een wolkoms praatje zouden krijgen ofzo.' zei ik toen, ik boog over mij bed heen en pakte mijn rugtas die ik daar ook ergens had neergegooit. Ik pakte een pakje sigareten en opende het grote raam boven mijn bed om vervolgens in de vensterbank te gaan zitten. Ik stak mijn siagaret op en keek naar buiten. 'weten we wel hoelaat we gaan eten? ik sterf echt van de honger.' Vroeg ik, toen ik mijn maag hoorde korren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Andrew
    Ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'Ik laat het je een andere keer wel nog een keer zien'zeg ik en kijk hem even aan. 'Nee,op jou na nog niemand en jij?'

    Antohny 'Antz'
    Meteen schoot ik in de lach. 'OKe, inkoppertje.' Gaf ik toe. Ik had hier werkelijk echt niet over nagedacht en hij zal me nu wel ontiegelijk dom vinden, maar het kon me niet zoveel schelen wat hij van me vond eigenlijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bradley 'Brad' Noah Horrinson

    Ze loopt naar de deur en houd hem voor mij op en. Ik loop er snel naar toe en pak daar mijn tas. Die gooi ik over mijn schouder. 'Weet je al waar je slaapt' vraagt ze dan. 'Nee, ik heb het briefje verloren' zeg ik en ik bloos. Ik raak niet graag dingen kwijt. Ik loop de gang op en wacht tot Angelica naast mij loopt.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Owan
    'Het is altijd tijd om te eten, we moeten gewoon de keuken zien te vinden.' Jayy ging in de vensterbank zitten en stak een sigaret op, geweldig op de kamer met iemand die rookt. 'Dus gaat een van jullie mee?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Stephen Francis Greensfield

    Antz schiet in de lach en ik kan de grijns ook niet van mijn gezicht houden. Het is goed om te weten dat hij in ieder geval wel kán lachen, en dat hij zich daar niet van probeert te weerhouden omdat hij mij niet mag. Ik weet eigenlijk niet zeker of hij inmiddels een pesthekel aan me heeft gekregen of niet, maar het doet me ook bijzonder weinig. Veel mensen mogen mij niet, dat is hun eigen keuze en zij moeten er maar onder lijden. Wanneer ik uitgegrinnikt ben vraag ik: "Heb jij enig idee of we zo nog iets te eten krijgen, of laten ze ons op de eerste dag direct al uithongeren?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Angelica Wolfe

    "Nee, ik heb het briefje verloren." zegt hij blozend. Ik kijk even naar de grote tas die hij om zijn schouder sloeg en volg hem door naast hem te gaan lopen.
    "Oh, die vinden we wel." zeg ik met een glimlachje. "Ik slaap op de tweede verdieping. Dat is helemaal boven dus laten we daar beginnen." stel ik voor en ik loop alvast naar de trap toe.


    Your make-up is terrible

    Jayy
    Meteen gooide ik mijn peuk uit het raam en sprong weer op de grond. 'Ik zeg nooit nee tegen eten.' grijnsde ik terwijl ik alvast naar de deur liep en deze opentrok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince

    Ik knikte.
    "Ja ik ken iemand, mijn neef is hier blijkbaar ook naartoe gekomen." Zeg ik met een zucht.
    Als ik een hekel heb aan iemand, is hij dat wel.
    "Hij heet Aiden." Zeg ik dan. "Wil altijd alle aandacht en haalt mij altijd neer, de klootzak." Zeg ik en kijk naar Andrew.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Anthony 'Antz'
    Ik haalde mijn schouders op. en direct begon mijn maag te knorren 'Weet niet, ik weet alleen dat ik niet ga wachten tot ik eten krijg en het zelf wel ga halen.' Ik stond op en liep naar de deur. 'Ga je mee?' Vroeg ik, toen ik de deur opentrok. ik kon hem daar moeilijk alleen achterlaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Owan
    'Nou laten we gaan dan.' Hij was al de deur uit gelopen maar dan nog had ik het gevoel iets te moeten zeggen. 'Dus gaan we opzoek voor een keuken of voor een voorraadkast?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andrew
    Hij verteld over zijn neef en ik knik. 'Je mag hem dus niet'zeg ik en lach even. 'Ach je kent tenminste wel iemand'zeg ik schouderophalend en ga op het bed zitten.