• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||xHeart||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik rol mijn ogen. "Natuurlijk. Zeker met die das zo charmant scheef geknoopt." Ik draai me om om mezelf ook om te kleden. Juist wanneer ik mijn bovenstuk aantrek realiseer ik me dat ik mezelf nog niet eens heb voorgesteld. "Ik ben trouwens Stephen, maar je kunt me ook Steve noemen. Of 'jij daar', ik luister naar alle drie."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Angelica Wolfe

    "Zeg maar Brad. Bradley klinkt stom." zegt hij. Hij zegt nog iets terug op Sandra en pakt dan een bekertje met koffie erin om hem op de tafel te zetten. Ik kijk er even naar en de geur herinnerd me aan mijn eigen beker die ik vastpak en er een slok uit neem.
    "Goed, Brad dan." zeg ik met een glimlach naar mijn koffie.


    Your make-up is terrible

    Jayy
    Ik grinnik even en trek mijn Das wat rechter. Nee, ik heb nooit echt geleerd hoe je zo'n ding moet knopen. 'Ik ben trouwens Stephen, maar je kunt me ook Steve noemen. Of 'jij daar', ik luister naar alle drie.'
    ik kijk hem vanuit de spiegel aan. 'OKe, jij daar. Wat doe je hier eignelijk?' Vraag ik terwijl ik nu mijn das hellemaal ontknoop en losjes langs mijn schouders laat vallen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Andrew
    ik grijns en begin me uit te kleden. Rustig trek ik het uniform aan en doe even wat moeite met de stropdas die ik eindelijk om krijg. Ik kijk even lachend naar Quince die zijn stropdas maar over zijn nek hangt. 'Volgens mij moet jij maar is gaan leren hoe je een stropdas omdoet nu je er elke dag één om moet'zeg ik lachend en bekijk mezelf ondertussen even in de spiegel. Eigenlijk staat het me nog niet zo verkeerd.

    Stephen Francis Greensfield

    "Oké, jij daar. Wat doe je hier eigenlijk?"
    Ik kijk mijn kamergenoot even raar aan. "Me omkleden, op mijn bed zitten... Hoe bedoel je, wat doe ik hier?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Okee heb met een extra trage com te maken maar hier is het uniform.
    ALLEEN de linker!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Anthony 'Antz'
    ik trek even mijn wenkbrouwen op. 'Ik bedoel, waarom je hier bent.'leg ik dan maar uit. Dit ging nog een zwaar jaar worden, met zo'n droogkloot als deze jongen hier. ik gooide mijn dstropdas nu hellemaal af en knoopte de blous weer los. In mijn koffer zocht ik naar een shirt en uiteindelijk trok ik mijn elmo shirt aan, waarna ik mijn pet weer op mijn hoofd plante. Ik gooide de koffer zonder pardon van het bed, waardoor mijn kleding nu over de vloer lag en ging rustig met mijn rug tegen de muur op het bed zitten.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 23:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden

    "Tja, Owan, toch? Ik vind je wel zo en typje." Zeg ik dan.
    "En die andere stylen vind ik ook wel bij je passen." Zeg ik en knik even.
    Ja, dat wel. Ik kijk naar Jayy die tamelijk stil is.
    Hmm, daar heb ik het niet zo op, een stil iemand.

    Quince

    "Volgens mij moet jij maar is gaan leren hoe je een stropdas omdoet nu je er elke dag één om moet."
    Ik kijk naar Andrew en lach even. "Ná, ik laat hem wel gewoon om mijn nek hangen, is stoerder." Grinnik ik en ga naast Andrew voor de spiegel staan.
    "Staat wel." Zeg ik dan. Tuurlijk laat ik het vesje weer open en hang ik de stropdas om mijn nek. Maar dat ben ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ryan
    Ik kom de lerarenkamer weer ingelopen en zie dat er een nieuwe docent is. Vast de nieuwe dans docent. Hij ziet er jong uit, wel fijn want ik ben ook niet zo oud.Ik loop naar hem toe en glimlach. 'Halo ik ben Ryan'zeg ik tegen hem.

    Stephen Francis Greensfield

    "Ik bedoel, waarom je hier bent."
    Ik zucht even. Het kostte me niet veel moeite om te ontdekken dat Antz and ik veel van elkaar verschillen, en totaal niet op één lijn zitten met elkaar. Dat gaat nog interessant worden. "Oh, mijn zus heeft me aangeraden hier naartoe te gaan. Blijkbaar ben ik goed in toneel, in het speciaal in mensen nadoen. Comedy. En jij?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bradley 'Brad' Noah Horrinson.

    'Goed, Brad dan' zegt ze en ik neem een slokje van mij koffie. Ik kijk even de kamer rond en zie dat het er best saai is. Nu niemand praat word het nog saaier. 'Dus... Hoelaat beginnen de lessen' zeg ik. Ik had wel een briefje gekregen maar die was weg. Ik raakte best veel kwijt. Eigenlijk schaamde ik me daarvoor. 'Hallo, ik ben Rayn' zegt een jongen die net de kamer is binnen komen lopen. 'Oh, hoi. Brad' zeg ik met nadruk op Brad. Hij hoefde mijn hele naam niet te weten. Ik vond het wel netjes tegen over de oudere dame.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 23:08 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [je blijft ze door elkaar halen eh :'D]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jayy
    ik luister naar Aiden en Owan die het over dansstylen hebben, maar daar heb ik werkelijk niks mee. 'Nou, laat eens wat zien dan.' Grijns ik, terwijl ik alvasst een milukt pirowetje maak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Andrew
    Ik had het uniform natuurlijk wel op mijn manier aangetrokken en keek even naar Quince. 'Hij staat me in ieder geval beter dan verwacht'zeg ik lachend terwijl ik nog even een blik op de spiegel werp. Eigenlijk zit die best lekker.

    Sandra Pellard

    "Dus, hoelaat beginnen de lessen?" vraagt de nieuweling. Ik verdring de neiging om met mijn ogen te rollen.
    "Als het goed is heb je daar een brief over gekregen, Brad," zeg ik rustig. "Of niet?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.