• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||xHeart||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik denk even na over zijn aanbod, maar besluit dan toch maar mee te gaan. "Goed plan. Ben eigenlijk ook best benieuwd wie de anderen allemaal zijn."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Tja, iemand die ik liever niet kende." Zeg ik schouderophalend.
    Ik loop naar mijn koffer en haal er een fles drank uit.
    "Ik ka niet zonder, dit moet je puur drinken, het brand dan wel even, maar het is wel lekker." Zeg ik en neem een slok uit de fles.
    "Ook wat?" Vraag ik en houd Andrew de fles voor. "Niemand vertellen hé?" Ik kijk hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    -Ik moet je wel zeggen, helemaal honderd is Quince niet, en dan niet op een grappige manier. Maar daar kom je wel achter.-


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayy
    Ik draai me om naar Owan en denk even na. 'Maar meteen de voorraadkast? ik bedoel, kunnen we meteen war inslaan.' grinnikte ik. waarna ik mijn weg naar beneden vervolgde. 'Allowel, deze waarschijnlijk in de keuken zal zijn.' bedacht ik me toen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ANthony 'ANtz'
    Ik knikte, ik kon namelijk ook wel wat ander gezelschap gebruiken.
    ik keek even welke kant we op moesten lopen en liep toen naar de trap. 'Het zal wel beneden zijn.' momeplde ik terwijl ik de trap af schokte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Stephen Francis Greensfield

    Ik volg Antz naar beneden, en vang daar de geur op van hete roomboter. "Je hebt gelijk, er wordt hier iets gebakken," mompel ik, terwijl ik het protesterende geknor van mijn maag negeer. "Waarschijnlijk gaan we zo eten, maar ik heb geen idee hoelang het nog gaat duren."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Andrew
    ik grijns bij het zien van de fles alcohol en pak het uit zijn hand. Ik neem een grote slok en geef de fles terug. 'Lekker'zeg ik en grijns even. 'Nee, zeg het niemand joh'zeg ik en glimlach even.

    Owan
    'Dan gaan we via de keuken.' Ik volgde hem de trap af waarna we rechtsaf gingen. 'De tweede deur ziet eruit als een keuken niet?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Nu maak je me nieuwsgierig xD]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 23:54 ]

    Bradley 'Brad' Noah Horrinson.

    "Oh, die vinden we wel." zegt ze met een glimlachje. "Ik slaap op de tweede verdieping. Dat is helemaal boven dus laten we daar beginnen." stel ze voor en ze loopt alvast naar de trap toe. Ik volg haar en loop de trap op. Ik had niet zo'n slechte conditie dus die vier trappen waren niet zo'n moeite. We kwamen op de tweede verdieping aan en ik keek rond. 'Dus waar moeten we heen?' vroeg ik en ik trok mijn broek op.

    [Sweet Dreams!]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quince

    "Mooi zo." Ik ga naast Andrew zitten.
    "En nog broers of zussen?" Vraag ik dan en kijk hem even aan, kort daarna neem ik een grote slok uit de fles.
    Daarna duw ik hem in Andrews handen en wacht op antwoord.
    Drank, een van mijn dagelijkse must haves anders word ik echt gek. Noem het gerust en verslaving, maar ii vind dat het dat niet is.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Angelica Wolfe

    Voor we de trap oplopen neem ik nog een slok koffie en dan loop ik samen met hem de trap op. Aan het einde ben ik toch wel iets vermoeider maar ik ben het ondertussen wel gewend door het vorige jaar.
    "Dus waar moeten we heen?" vraagt hij en trekt zijn broek op. Ik grinnik en neem nog een slok waardoor mijn mok bijna leeg is.
    "Volg mij maar." zeg ik en ik loop de gang over. Bij kamer negen blijf ik staan.
    "Hier slapen drie van de jongens." zeg ik tegen hem en loop weer verder om mijn kamer aan te wijzen, aan het einde van de gang.


    Your make-up is terrible

    -Jaaaaah... xd-


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'En nog broers of zussen?'Vraagt hij dan. Hij duwt de fles in mijn handen en ik knik. 'Een broer'zeg ik en neem een slok uit de fles. 'En jij'vraag ik terwijl ik de fles teruggeef.

    Quince

    Ik neem een slok.
    "Drie zussen en twee broers." Zeg ik dan waarna ik weer een slok neem.
    "Ik ben de tweede jongen en de enajongste van de zes." Zeg ik dan. "Mijn zussen zijn Twintig, Tweeëntwintig en Vijftwintig. Mijn oudste broer is Achtien, ik ben Zeventien, en mijn jongste broertje is Vijftien." Zeg ik dan.
    "En we wonen allemaal nog thuis. Nou ik nu even niet meer, maar je snapt me." Zeg ik en lach even.


    Ich liebe dich 27.12.23