• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||xHeart||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Angelica Wolfe

    Ik hoor hoe ze zucht en vraag me af wat voor verhaal eraan vast hangt. Vast geen prettige.
    "Jong. Zeven jaar. Ze woont daar al vanaf haar vijfde. Ik ging scheiden met mijn man en na een lange strijd won hij de voogdij. Advies van de dag, ga nooit trouwen." zegt ze met en glimlachje erachter aan.
    "Ik neem je advies van harte aan." zeg ik, zacht lachend om het vervelende onderwerp op de achtergrond te krijgen. Ik ben ook helemaal niet van plan om me te settelen of iets dergelijks.


    Your make-up is terrible

    [Ik dacht ergens Anthony, omdat hij bij hem op de kamer slaapt?]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sandra Pellard

    "Mooi zo." Ik buig me even over de klassenlijst die voor me ligt. "Nieuwe leerlingen, en een hoop doen aan drama..." Ik richt me even tot Ryan. "Weet jij hoe ze verdeeld zijn? Ik neem aan dat ik ze niet allemaal heb..."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Owan
    'Oh maakt niet uit joh, mensen hebben wel vaker de gewoonte om tegen me op te lopen. Ik ben Owan trouwens en hoe heet jij?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Angelica Wolfe

    "Mooi zo." zegt ze en buigt zich over een lijst die voor haar ligt. Ik blaas even in mijn mok en neem dan een slok van het hete goedje. Hm, beter.
    "Nieuwe leerlingen en een hoop doen aan drama... Weet jij hoe ze verdeeld zijn? Ik neem an dat ik ze niet allemaal heb..." zegt ze, vooral tegen Ryan. Ik staar in mijn mok en denk aan het werk dat ik eigenlijk nog moet doen. Dingen die ik moet kopieren en namen die ik moet leren. Ik besluit dat ik er nog even geen zin in heb.


    Your make-up is terrible

    Quince

    "Oh maakt niet uit joh, mensen hebben wel vaker de gewoonte om tegen me op te lopen. Ik ben Owan trouwens en hoe heet jij?" Vraagt de jongen, die Owan heet.
    Ik glimlach even. "Quince is de naam, maar je mag ook wel Q zeggen. Reageer ik ook wel op." Zeg ik en glimlach weer even naar hem.

    Aiden

    Ik sta nu al ruim vijf minuten met dat Uniform in mijn hand, maar ik heb geen flauw idee of ik het al aan moet.
    Ik bekijk het. "Vooruit dan maar, alleen even kijken hoe het zit." Mompel ik en kijk naar de deur of er niemand binnen komt.
    Snel kleed ik me om en ga voor de spiegel in de kamer staan.
    Ik doe de stropdas nog iets goed en bekijk mezelf dan. "Hmm, niet slecht." Mompel ik en draai me half om.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Lol, nummer een heeft het uniform al aan xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Owan
    'Nou leuk je te ontmoeten Q. Maar ik ga gelijk even naar mijn kamer mijn koffer neerzetten ik zie je wel weer.' Voor hij er iets tegenin kon brengen was ik al uit de aankomsthal verdwenen en liep na even gezocht te hebben de kamer in met een negen erop.
    'Hallo.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Quince

    "Nou leuk je te ontmoeten Q. Maar ik ga gelijk even naar mijn kamer mijn koffer neerzetten ik zie je wel weer." Zegt Owan.
    Voro ik iets kon zeggen, was hij weg.
    Ik schud even lachend mijn hoofd en loop de trap ook op.
    Kamer twee hé? Ik kijk rond. Uiteindelijk vind ik de kamer en loop ik naar binnen.
    "Hallo." Roep ik niet wetend of er iemand is. En als er iemand is, heeft hij geluk.

    Aiden

    "Hallo."
    Ik schrik op en draai me om.
    "Gast, je laat me schrikken, doe dat nooit meer." Zeg ik en kijk naar de jongen.
    "Ik was alleen het uniform aan het passen oké, niet dat ik het nu aanhoud. Als zit het wel lekker en staat het me ook wel. Toch?" Ik kijk naar hem.
    Ik blijf naar hem kijken en wacht op antwoord.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb mijn rolletje gemaakt hoor (:]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Owan
    'Draai eens een rondje?' ik keek hem lachend aan. 'Het staat je geweldig schatje. Maar ik ben Owan dit is mijn kamer als het goed is?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andrew
    ,'Hallo.'roept een jongen die de kamer in komt lopen.ik kijk even een beetje verschik op. 'Heey'zeg ik terug. Ik haal mijn hand door mijn haar en blijf rustig op het bed zitten.

    Aiden

    "Draai eens een rondje?" Ik doe het.
    "Het staat je geweldig schatje. Maar ik ben Owan dit is mijn kamer als het goed is?"
    Ik trek even een wenkbrauw op.
    "Okee... Eh, ja dit is onze kamer." Zeg ik dan en kijk hem even raar aan.
    "Ik ben Aiden." Zeg ik en loop naar mijn bed terug. Zal ik het aanhouden? Het zit wel lekker, en de stof is ook erg zacht.

    Quince


    "Heey." Hoor ik iemand antworden.
    "Ah, goed bij de pinken. Quince is de naam. En jij bent mijn kamergenoot, niet?" Ik kijk naar hem.
    Dan loop ik naar het andere bed en zie er een aantal papieren op liggen met daaronder een opgevouwen, als ik het goed heb, uniform.
    "Dus, we moeten hier echt uniformen dragen?" Vraag ik en kijk naar de jongen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:20 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wiarda schreef:
    [Ik dacht ergens Anthony, omdat hij bij hem op de kamer slaapt?]

    oke, maar ik spring nu in, dus Anthony was er nog niet? nouwja, ik verizn wel wat.]

    Anthoný 'Antz'
    'We zitten niet bij elkaar.' Geirriteerd geef ik het blad met de kamerindelingen aan Jayy, dies gezicht ook meteen vertrekt. 'Dan zie ik je zo wel.' zucht hij,t erwijl hij voor me de trap op gaat. ik trek mijn koffer ook achter me aan en ga op zoek naar kamer nummer 2. Al snel heb ik deze gevonden en open ik de deur. Meteen merk ik op dat er twee bedden staan. en even vraag ik me af of degene zou willen ruilen met Jayy. Ik schud het van me af en gooi mijn koffer op het bed met mijn naam erop, boven op het uniform. Ik zou ooit moeten leren dat ik niet alles met mijn tweelingbroer kan doen. Ik heb me nog niet omgedraaid of er bots iemand tegen me op. "Oh- sorry!" word er meteen gestameld en ik draai me om. 'Geeft niet, ik kan wel tegen een stootje.' grijns ik en steek dan me hand uit. 'Ik bent trouwens Antz.' stel ik mezelf voor.

    Jayy
    'We zitten niet bij elkaar.' Antz geeft het blad aan mij en kijk waar ik dan wel slaap. 'Dan zie ik je zo wel.' zucht ik en trek mijn koffer achter me aan mee naar boven, opzoek naar kamer 9.
    Meteen trek ik de deur open en kijk mteen tegen twee jongens aan. 'Hi.' zeg ik meteen enthouiast.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson.

    Ik stap snel uit mijn auto en pak mijn grote weekend tas van de achterbank. Ik keek op mijn mobiel en zag dat ik te laat was. Shit te laat en dat ook nog op de eerste schooldag! Ik zuchtte en rende de school binnen. Ik liep gehaast naar de lerarenkamer en zag dat er nog mensen waren. Ik leg mijn tas neer. 'Hoi' zeg ik dan opgewekt.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †