• Are you strong enough to survive Hurricane Island?




    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en durf eigenlijk ook niks te zeggen. 'W..wil je misschien een stukje met me lopen?' Ik wilde hem niet nog bozer maken als hij dat was. Ik wilde hem op zijn gemak laten voelen. Ik slik en steek rustig mijn hand uit. 'Rustig maar oke?' Ik kijk hem rustig aan.


    ~

    Caleb Riley Riverson

    Ik keek haar aan, 'Is goed.' zei ik nog steeds op dezelfde botte toon. 'Ik trok haar mee en samen liepen we over het strand. Ik voelde mezelf ontspannen en zuchtte. 'Sorry.' zei ik op een normale toon en keek haar aan. 'Het spijt me,' Ik kon niet uitleggen waarom ik dat had, dat kon ik niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Ik glimlach even naar hem. 'Misschien snap ik het binnenkort wel een keer.' Ik kijk naar de zee en dan naar hem. Hij was apart maar niet dat ik er bang van werd. Ik had veel mee gemaakt. 'Ik was wel een beetje overdonderd toen je opeens omsloeg, maar het is oke.' Ik glimlach weer naar hem en voelde me op mijn gemak.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:36 ]


    ~

    ( Is goed. Ik ben op mijn telefoon XD )

    Caleb Riley Riverson

    Ik keek haar dankbaar aan. ' Dankje .' Zei ik en voelde me weer rustig worden. De meeste mensen schrok ik af en waren meteen weg na de eerste uitbarsting, maar Mila niet. Ik glimlachte en voelde me gewoon rustig op mijn gemak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    'Het is goed' zeg ik met een glimlach en raak zijn arm even aan. Ik kijk hem aan. 'Zullen we even zwemmen?' 'Ik heb mijn bikini hier namelijk onder.' Blozend kijk ik hem aan.

    [Nee het was nog niet klaarxD]


    ~

    Caleb Riverson

    Ik lach. Wat lief. Ze was verschrikkelijk verlegen. ' Natuurlijk. ' zeg ik dan met een lachje en knik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Als hij ja zegt, schop ik mijn slippers uit en trek mijn kleren uit. Ik ben benieuwd wat hij van mijn navelpiercing en de tattoo van de 3 sterretjes zou vinden. Sommigen knappen er echt op af. Ik laat mijn handen langs mijn lichaam hangen en kijk hem aan.


    ~

    Caleb 'Cal' Riley Riverson

    Ik keek haar aan en grijnsde kort. Ze zag er dus echt niet verkeerd uit in een bikini. Ik floot even. 'Sexy hoor, je piercing.' Ik had er in principe niks op tegen, een meisje moest doen waar ze zin in had. Toen viel haar tatoeage op en ik grijnsde. Drie sterretjes. Ik trok mijn shirt uit, ik had al een swimshort aan dus dat maakte niks uit. Op mijn borst verscheen ook een tatoeage, ook dat was een ster.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Ik bloos als hij naar me fluit. Ik ga iets dichterbij staan en glimlach. 'Zo kun je het wat beter bekijken allemaal.' Ik kijk hoe hij zijn shirt uit trekt en ik krijg het meteen warm. Hij was sexy en gespierd en had een ster op zijn borst. 'Wauw' zeg ik en bekijk het. 'We matchen.'


    ~

    Caleb Riverson

    Ik lach. ' Dat doen we zeker. ' ze moest blozen van mijn fluit en ik moest in mezelf grinniken. ' maar vertel eens, waarom heb je drie sterretjes ?' Vroeg ik geïnteresseerd. Achter een tatoeage stond meestal een mooie betekenis.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Ik glimlach en denk even terug aan wat er allemaal gebeurd is in mijn leven. 'M..mijn moeder is heel jong gestorven na een val van haar paard' begin ik en kijk hem aan. Ik slik even en focus me op de ster op zijn borst. 'Ik ben toen in huis genomen door mijn opa en oma omdat mijn vader in de gevangenis zat.' 'Die sterretjes staan voor mijn moeder, mijn vader en mijn broertje die gestorven is met mijn moeder.' Ik wend mijn gezich af en kijk even naar het water. 'En wat betekend die van jou?' Ik wend me weer naar hem en kijk hem aan.


    ~

    Caleb 'Cal' Riley Riverson

    Ik keek haar aan en wreef over waar wang. 'Mijn ster? Mijn ster staat voor mijn ouders, die nu ergens zijn. Ik heb ze nooit gekend, maar wel een bericht gehad toen ze overleden.' Ik kijk haar aan en wist hoe ze zich op dit moment kon voelen. 'Vliegtuig ongeluk. Ik was pas een jaar en ik was de enige in het hele vliegtuig die het heeft overleefd.' Mijn blik gleed naar haar ogen. 'Dan had je toch gelijk, we matchen echt.' zei ik met een geforceerde grinnik.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:00 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    'Dan heb je echt een engeltje op je schouders gehad'zeg ik zacht en glimlach naar hem. Zijn hand voelt fijn op mijn wang. 'We hebben beide veel mee gemaakt en het komt wel dicht in de buurt.' Mijn mijn vingers volg ik de lijnen van de ster op zijn borst. Ik glimlach en kijk hem dan weer aan.


    ~

    Caleb 'Cal' Riley Riverson

    Ik glimlach en haar aanraking voel fijn op mijn borst. Haar hand is warm en ik glimlach. 'Een soort van engeletje.' zeg ik en grijns lichtjes. 'Wil je zeker weten nog gaan zwemmen?' vraag ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    'Wil jij nog zwemmen?' vraag ik met een glimlach. Ik laat mijn hand rusten op zijn borst rusten en kijk hem aan. 'Ik ben wel blij met dat engeltje' zeg ik blozend. Het was meer dan een leuke jongen. Ik vond het fijn om met hem te prsten en bij hem te zijn. Zou het allemaal niet te snel gaan? Die gedachte schud ik meteen weg.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:56 ]


    ~