• Are you strong enough to survive Hurricane Island?




    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Khedira -> Dictionary


    ~

    Caleb Riverson

    Ik glimlachte, 'Jij nog knapper.' zei ik toen en liet mijn handen naar haar buik gaan. Ik kietelde haar even en stond toen op. 'Laten we eten gaan zoeken.' stelde ik voor en stak mijn hand naar haar uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanovo

    Ik lach eventjes als hij me kietelt en trek me dan aan zijn hand weer omhoog. 'Oke we zijn samen knap.' Ik grijns eventjes en sla een arm rond zijn middel. 'En ik heb sandwiches in mijn tas en energy en van alles en nog wat' zeg ik met een glimlach. Ik druk een kus op de ster op zijn borst en dan een op zijn lippen.


    ~

    Caleb Riverson

    Als ze weg wil lopen trek ik haar weer terug. 'En wie heeft gezegd dat ik daar genoegen mee neem?' Zeg ik dan en grijns waarna ik mijn lippen op die van haar druk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanovo

    Grijnzend sla ik mijn armen om zijn hals en kus terug. Ik ga dicht tegen hem aan staan en lik zacht over zijn lippenals teken dat hij ze moet openen. Mijn ogen zijn gesloten en ik geniet steeds opnieuw van de momenten met hem samen. Hij is echt geweldig.


    ~

    ( dit is nog steeds erg onrealistisch XD )

    Caleb Riverson

    Ik grijns tegen haar lippen aan en als ze over die van mij likt open ik grijnzend mijn mond.
    Ze staat een stuk dichterbij terwijl ik mijn armen stevig en beschermend om haar middel heen sla.
    Het was zeker, dit meisje was te gek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanovo

    Ik maak er een tongzoen van en glimlach tegen zijn lippen. Het voelt vertrouwd en veilig. Na een tijdje stop ik de kus en kijk hem aan. 'Je bent echt te gek'fluister ik zacht en laat mijn vingers over zijn gespierde armen strelen. Ik kijk hem aan en voel mijn wangen rood worden.

    [Hahaha tja we zijn ook de enigrn die reageren en wat maakt het uit toch xD Ik vermaak me wel hoor xD]


    ~

    ( haha klopt xd. )

    Caleb Riverson

    Ik grijns en druk nog een zachte kus op haar mond en glimlach. '
    Datvdacht ik precies over jou.' Ik grijns en laat mijn greep niet los.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanovo

    'Je bent zo anders dan andere jongens' zeg ik net een glimlach. Ik bekijk hem rustig en voel zijn armen rond mijn lichaam. Ik heb nog nooit een gevoel gehad als dit als ik bijeen jongen was. Ik kijk in zijn ogen en geef hem nog een lange kus. 'Dit jaar word vast geweldig hier.'


    ~

    Caleb Riverson

    Ik glimlachte, 'Dankje.' Ik trek haar mee dieper het bos in en ook op de weg terug. 'Laten we maar even wat gaan eten. Anders val jij dalijk flauw ofzo.'
    Ik laat mijn blik langs haar heen glijden en dan weer naar haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanovo

    'Dat is een goed idee' zeg ik glimlachend. Ik sla mijn armen rond zijn middel en druk een kus in zijn hals. Verderop hoor ik een stuk of wat met elkaar praten waardoor ik wist dat we in de buurt waren. 'Kom' zeg ik en trek hem mee het meidenhuisje in. Ik raap mijn tas van de grond waar ik het eten in had verstopt en trek hem dan weer mee naar buiten.


    ~