Rizardo Luneth Lazuli
Niet veel mensen leken echt met elkaar te praten of veen vn Geel te doen op het moment. Ik ging langs de achterkant van de huisjes het bos in. Het was koel daar. Er was veel schaduw, lage begroeiing en hoge bomen. Geen van de bomen leken echter enig fruit of noten te dragen.
Stiekem was ik blij dat ik mijn lange jeans aan had. De lage begroeiing bleef haken en leek stekelig vanaf hier. Ik wilde het niet testen.
Na een tijdje gelopen te hebben, vond ik een kabbelend beekje. Het water leek schoon, dus ik knielde neer en maakte een kopje van mijn handen. hieruit dronk ik het water. Het was ijskoud. Dat zou een fijn bad worden.
Mijn ogen vielen op een beweging verderop. Ongeveer 10 meter verder langs de rivier, stond een meisje. Ze was niet erg lang, had bruine haren die in een vlecht over haar schouder lagen en een klein, fijn gezichtje. Ik kon haar gelaatstrekken niet zien van deze afstand, dus leunde ik iets verder naar links. ik dacht haar vaag te herkennen van de boot, maar haar naam schoot me neit te binnen.
Het was op da moment dat een steen onder mijn voet de rivier in brokkelde en ik zijwaards in het beekje viel.
'FUCK.'
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.