• Are you strong enough to survive Hurricane Island?

Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)

"Do you believe monsters are born or made?"

Prisoner schreef:
    [ Btw ; Rollentopic]

[Thank you:) Zal straks snel eventjes invullen:)]

~

Caleb Riverson

Ik glimlachte. 'Jou.' zei ik en grijnsde. 'En hoe heb jij eten meegesmokkeld? We mochten alleen spullen meenemen en we kregen dit geweldige mes.'

The duty of youth, is to challenge corruption.

Aviera Milena Castanavo

Ik kijk hem grijnzend aan. 'Ik krijg alles voor elkaar hoor.' Het was waar. Ik had eten verstopt in wat spullen van me en niemand die er achter was gekomen. Ik kijk hem lief aan. 'Hmm en je wilde mij?' Ik grijns en bloos een beetje. 'Je hebt me toch al?'

~

[Sory verkeerde topic:$]

[ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:25 ]

~

[Ga je weer reageren Prisoner? :) want ik wacht op je xD]

~

SORRRYY SORRRY SORRYY ik heb even een belangrijk gesprek met een vriendin en ik reageer meteen .

Caleb ...nog wattes :)

Ik lachte, 'Laat me zeggen dat ik niet overtuigd ben.' Ik schudde even mijn hoofd. 'Ik snap niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, maar Ave, je bent mijn reddende engel, misschien was jij wel mijn zogenaamde beschermengel. '

[ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 0:48 ]

Aviera Milena Castanovo

Ik kijk hem blozend aan. 'Je bent echt een schatje Cal.' Ik had nog nooit een jongen meegemaakt die gewoon normaal deed zoals hem. 'Maar wil je dus nu terug voor het eten en dan hier weer heen?' Ik glimlach en geef hem
    een klein kusje.

~

Caleb Riverson

Ik glimlachte. ' niet als jij niet wil.' ik antwoorde haar kus en kuste zachtjes eender haar zoete lippen. Ik grijnsde even maar beet zachtjes in haar zachte lippen.
    Dit meisje was anders.

Aviera Milena Castanavo

Ik open rustig mijn lippen en maak er een tongzoen van. Ik geniet van dit moment en van hem. Het gaat allemaal snel maar in dit geval voel ik dat dat niks uitmaakt. Ik teken met mijn vingers kleine figuurtjes op zijn rug en glimlach tegen zijn lippen. 'Je bent echt leuk' zeg ik zacht als ik de kus heb beindigd. 'En jij hebt honger en ik list ook wel iets, dus laten we eventjes wat gaan eten en dan gaan we terug.' Ik glimlach en kijk hem aan.

~

Caleb Riverson

Na de zoen grijns ik. 'Je bent echt leuk.' hoor ik haar zachte melodieuze stem tegen mijn lippen aan. 'Jij leuker.' zeg ik en laat haar een stukje van de grond af zweven. 'En, jij hebt honger en ik lust ook wel iets, dus laten we eventjes wat gaan eten en dan gaan we terug.' Ik glimlachte en kuste haar als bevestiging. 'Nou, let's go then babe.'

Aviera Milena Castanavo

Ik bloos als hij zegt dat ik leuker ben en sla mijn armen weer rond zijn nek. Hij tilt me een stukje op en geeft me een kus. Ik geniet echt van hem. Ik kijk hem aan en grijns. 'Ga je me dragen? Want anders miet je me even los laten.' Het was niet dat ik niet wilde dat hij droeg maar een beetje pesten hoort erbij. Het liefst liet ik hem helemaal niet weer los, en wilde ik de hele dag wel in zijn armen staan of liggen. Ik bloos even bij de gedachte en kijk hem aan.

~

[Gaan we nog verder of niet?]

~

Caleb

Ik lachte. 'Hmm .' Zeg ik dan en draag haar gewoon door. Ik ga express het waterdoor en grijns. 'Schattig hoor.' Zeg ik dan en geef haar een kus in de hals. Ik liep het water door tot ik bij de rand was en ik haar ook het land neer legde. 'Zo.' Zucht ik dan met een glimlach.

Aviera Milena Castanvo

Ik grijns eventjes en trek hem naast me het water uit. 'We moeten vanavond onze kleren niet vergeten hea?' Ik rol me op mijn zij en leun op mijn elleboog terwijl ik naar hem kijk. 'Je bent knap Cal.' Ik strijk even mijn vinger over zijn wang en kijk hem aan.

~