• Are you strong enough to survive Hurricane Island?




    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    'Nee ik eigenlijk ook nog niet' beken ik en glimlach. 'Iedereen ziet er wel aardig uit.' Ik sta op en kijk haar aan. 'Zullen we een rondje lopen en kijken wat de rest doet?' Ik steek mijn voeten weer in mijn slippers en kijk haar nog even aan.


    ~

    Rizardo Luneth Lazuli
    Lynn dook het water in en, lui als ik was, ik liet mezelf gewoon vallen. Het was koud en zout en de golven spoelden over mijn gezicht. Na een halve minuut stond ikweer op en schudde ik het water uit mijn haar.
    'Shit dat is koud,' zeg ik met een vriendelijke glimlach naar Lynn. Ik voel zand en rotsen onder mijn voeten en zodra ik verder voelde, voelde ik een scherpe steek. Het waren dus scherpen rotsen. Het zout van de zee prikte in de wond. Ach ja.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Back from my little trip ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Back from my little trip ]


    (Welcome back :) was het leuk? En heb je zin met Aviera op te trekken enzo?)


    ~

    [ Yess het was echt leuk en ja is goed. Waar zijnze? ] ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Yess het was echt leuk en ja is goed. Waar zijnze? ] ^^


    [Ze staat voor de hut van de meiden:)]


    ~

    Caleb 'Cal' Riley Riverson

    Nadat ik mijn kleine avontuurtje in het bos had beleeft liep ik terug naar de andere. Een paar stonden voor de meisjes hut en ik haalde nonchalant mijn schouders op en liep hun richting op. Een meisje doet net haar slippers aan en ik glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Ik draai me om en knal tegen een jongen op. ´Ho sorry´ zeg ik en kijk hem verlegen aan. Ik was in het begin altijd onhandig en wist me niet echt goed een houding te geven op dit moment. ´Ik ben Aviera, maar je mag me ook Mila noemen´ stel ik me voor.


    ~

    Caleb 'Cal' Riley Riverson

    Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Aangenaam, ik ben Caleb, maar noem me gewoon Cal.' zei ik en keek het meisje aan. 'Vanwaar Mila?' vroeg ik nieuwsgierig. Als haar naam Aviera was en niks met Mila te maken had.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Ik bloos even en kijk hem weer aan. 'Mijn echte naam is Aviera Milena' zeg ik met een glimlach. 'Dus je mag je Aviera of Mila noemen.' Ik bekijk hem stiekem een beetje. Hij ziet er goed uit en is behoorlijk sexy.


    ~

    Caleb 'Cal' Riley Riverson

    Ik knik en maak een 'oh' gebaar met mijn mond. 'Mooie naam.' zeg ik uiteindelijk en lach. Ik keek haar aan, het was een mooi meisje en ze was duidelijk een beetje verlegen. Ik grinnikte in mezelf om wat ik dacht en liet mijn blik van de zee weer terug naar haar toe glijden. 'Zeg eens, wat waren jullie van plan?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    'Ik wilde een rondje gaan lopen en misschien even het water in' zeg ik met een glimlach. 'En wat Angelica wil dat weet ik niet.' Ik bloos even en kijk hem weer aan. 'Wat was jij van plan dan?' vraag ik en glimlach naar hem.


    ~

    Caleb 'Cal' Riley Riverson

    Ik probeerde te glimlachen maar het lukte niet. Ik fronste. 'Gaat je niks aan.' kwam er opeens bot uit mijn mond. Mijn hele stemming was ineens omgeslagen en ik keek haar aan.

    [ Lees maar bij mijn personage ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Ik schrik van zijn antwoord en kijk hem verbaasd aan. 'S..sorry' weet ik uit te brengen. Ik durf hem niet zo goed meer aan te kijken, maar weet ook niet echt wat ik moet doen. Zijn stemming sloeg opeens om. 'H..heb ik iets verkeerds gezegd?' vraag ik zacht en kijk hem eventjes aan.

    [Ja ik had al gelezen:) & sorry voor mijn late reactie:$]


    ~

    [ Hahaha xd maakt niks uit ^^ ]

    Caleb 'Cal' Riley Riverson

    Ik keek haar met een schuldige blik aan. 'Nee.' snauwde ik. Fuck, zo bedoelde ik het niet. Ik probeerde weer kalm te blijven en mompelde wat onhoorbaars. 'Je hebt niks fout gedaan.' zei ik bot en droog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.