• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja." zuchtte ik blij. Ik had nog steeds mijn armen om haar heen en legde nu mijn hoofd op het hare.
    Ik wou echt ons kind zien, maar het lijkt me best eng om het vast te houden. Stel je voor dat ik het laat vallen! Ik ril bij de gedachte. Dat zou ik mezelf nooit vergeven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amare

    Ik lachte. 'Op naar de stad.' zei ik toen. 'Rij via dit pad, als je zo rijd, rijd je via de docenten uitgang. Die is altijd open.' zei ik en deed de radio aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi Parker
    'Maar nu moet je rusten.' zeg ik zachtjes en trek hem voorzichtig recht.
    'Ik ga even wandelen schatje. Hou van je.' zeg ik en druk nog een vederlicht kusje op zijn lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Goed." glimlach ik. Ik geef haar nog een kus en loop dan naar mijn bed. Ik trok de joggingbroek ook uit, zodat ik enkel in mijn boxer liep en ging onder de dekens liggen. Nog voor mijn hoofd het kussen raakte, was ik in slaap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Timo.
    Ik knikte en startte de auto. Grommend kwam hij tot leven en even moest ik wennen aan het discrete geluid. De pick up stottert en soms moet ik een paar keer opnieuw starten. "Dit is geweldig," zei ik zacht en reed de parking af zoals Amare me zei door de docenten uitgang. Eenmaal op de grote baan reed ik een stuk sneller en genoot van de perfect functionerende auto. "Wat wil je doen in de stad?"


    kindness is never a burden.

    [Zitten nog mensen in de klas die aan het praten zijn? Anders zou ik het gewoon middag laten zijn. Dan gaat de dag sneller voorbij. (: ]


    kindness is never a burden.

    [Krijgt Leslie jog een reactie? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Niemand :Y) maar bij ons was het al middag, bij Nathan, Sky, Leslie en Jake ^^]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 21:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik glimlach als ik hem zie slapen en loop stilletjes de kamer uit.
    Ik kijk even of er geen leerkrachten zijn en loop richting het bos. Even stilte.
    Ik loop verder en verder, en besluit niet naar het meertje te gaan maar dieper het bos in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Niemand :Y) maar bij ons was het al middag, bij Nathan, Sky, Leslie en Jake ^^]


    [o.O Snugger van me. Oké bij deze is het dan middag! xD ]


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kreun wanneer hij het doet. En bijt dan op mijn lip om niet meer te kreunen. Dit was puur genot. Ik zoen Jake zachtjes in zijn nek en zuig er ook af en toe.

    [Inderdaad -.-]


    Jake
    Ik kreun zachtjes en steek voorzichtig een vinger in haar. Ik wacht haar reactie af en begin rustig op heen en weer, terwijl mijn duim haar clitje nog steeds streelt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel zijn vinger in me, en ik kreun weer. Dit voelt echt geweldig en mijn tepels zijn hard geworden. Ik kreun weer en zuig harder in zijn nek. Een zuigzoen is het resultaat en ik grijns even naar hem. Dan blijf ik gewoon liggen en ik kreun af en toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik steek nog een 2de vinger in haar en zoen zachtjes haar lippen om haar kreunen te smoren. Dan pers ik er nog een 3de bij. 'Lekker?' vraag ik met een ondeugende glimlach


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zoent mijn lippen en brengt dan een derde vinger. 'Lekker?' vraagt hij met een ondeugende glimlach. En ik kreun weer. 'Ja,' zeg ik een soort van hijgend. Ik druk mijn lippen weer op die van hem, intens en verlangend. Ik kan geen genoeg krijgen van Jake. En ik kreun nog steeds af en toe terwijl ik Jake zoen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik blijf haar vingeren en masseer ondertussen haar borst.
    Ik probeer haar zo goed mogelijk te laten genieten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'