• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    'Ax. Ik wil niet tussen jouw en je familie staan. Ik wil niet dat je je familie kwijtraakt omdat je even verliefd op me bent. Hoe lang gaat dat duren? 70 jaar? Als ik er niet meer ben rest alleen je familie nog begrijp dat dan. Misschien is het beter dat ik je met rust laat, da kan jij een vriendinnetje kiezen die je familie wel goedvind en dan sta je binnen zoveel jaar niet alleen.' zeg ik. Wauw dit is misschien het langste monoloog die ik al gezegd heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Hoi, ik ben over twee weken jarig, hoezo? En sorry dat ik Daniël in de problemen breng.' Zegt ze zacht, 'Daar kom je vanzelf achter over twee weken' Zei ik, ik ben benieuwt hoe ze dan zou reageren, 'Ik kan er weinig tegen doen dus moet ik er maar mee leren leven, en daarbij ik veroorzaak net zogoed problemen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Ik wil wel verder doen maar dan heb ik toch liever dat die deur op slot gaat.' grinnik ik nu. Mijn irritatie is weggeebt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    Ik keek hem aan en zag zijn wangen langzaam rood worden. Ook die van mij veranderde van kleur en ik glimlachte. 'Ik zou graag met je naar het herstbal willen gaan.' zei ik en ik kon een brede lach even niet onderdrukken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ah, nu vind ik ze schattig ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "Aargh." schreeuw ik uit om de hopeloosheid van deze situatie. Ik kon niets anders dan het te zeggen.
    Ik legde het kussen op mijn hoofd als een soort van mentale bescherming.
    "Jij kan ook in een demon veranderen." waarschijnlijk had ze enkel wat gebrabbel gehoord door het kussen heen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ax? Wat zei je? Ik verstond je niet door je kussen. Ah weet je wat denk hier gewoon eens over na. Of je dit' en ik wijs naar mij en mijn buik 'echt wilt.' zachtjes glimlach ik hem geruststellend toe 'ik ga even wandelen. Slaapzacht.' ik geef hem een kus op zijn voorhoofd en sta op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Vind ik ook. ^^ ]
    Timo.
    Het viel me in dat dit niet echt romantisch was dus trok ik een roos uit een rozenstruik naast me en ging op een knie voor Amare zitten. "Lieve Amare," bloos. "Wil je me alsjeblieft," bloos ,"de uitzonderlijke eer doen," bloos,"me te vergezellen naar het Herfstbal?"

    [Dat is officiëler. Niet? (: ]


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik grinnik en ik sta op, ik doe de deur op slot en ik loop terug naar Jake. 'Waar waren we gebleven? Vraag ik lachend aan hem. Ik ga weer naast hem zitten en zoen hem zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar terug en streel haar rug, haar borsten en haar zij zachtjes.
    Dan glij ik weer in haar jeans en wrijf zachtjes over haar slipje.
    'Mag je jeans uit?' vraag ik haar zachtjes als we even stoppen met zoenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ Ja en nog schattiger ^^ ]

    Amare

    Mijn wangen hadden een rode blos gekregen en ik glimlachte. 'Heel graag.' zei ik en omhelsde hem. Iets wat moeilijk ging want hij was twee koppen groter dan dat ik was. 'Ik zou met niemand anders liever willen gaan.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    'Er zijn twee manieren hoe het opgelost kan worden. 1. Daniël en ik gaan uit elkaar of 2. Ik word een engel. En zie je een van die dingen gebeuren?' en ik kijk naar Nathan. Ik vroeg me af waarom Daniël mijn verjaardag wilde weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'Er zijn twee manieren hoe het opgelost kan worden. 1. Daniël en ik gaan uit elkaar of 2. Ik word een engel. En zie je een van die dingen gebeuren?' Vroeg ze, 'Mischien, we zullen zien. Trouwens heb je er bezwaar tegen als je op je verjaardag een paar dagen school mist?' Vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hehe :Y) ]
    Timo.
    Blij sloeg ik mijn armen om Amare's middel maar omdat ze veel kleiner dan mij was hief ik haar op en glimlachte tegen haar schouder toen ze zei dat ze met niemand anders liever zou willen gaan. Ik durf te wedden dat ze het mooiste meisje zal zijn. Na een tijdje liet ik haar los en gaf haar de roos. "Zullen we naar de stad gaan? Ik wil doodgraag je auto zien." zei ik enthousiast.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik doe mijn jeans uit en sta alleen in slipje voor hem. 'Het valt me mee dat je jet vraagt,' zeg ik grijnzend. En ik loop naar hem toe en kus hem zachtjes op zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.