• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    'Tof voor je maar dat betekend ook dat je binnen 4 dagen weer gewoon naar school moet.' lach ik 'En slaap maar, je ziet er moe uit.'
    Ik sta op en haal even Flamigel. 'Brandwonden.' mompel ik zachtjes en wrijf het heel voorzichtig over zijn wonden heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    Wanneer die jongen weg gaat zucht ik en lach ik even. 'Ja, eerst die taxi chauffeur, nu die jongen.' en ik lach nog even. Jake was voor me gaan zitten toen de jongen binnen was gekomen. 'Maar dit is mijn kamer toch ook echt.. Zal er dan eindelijk iemand op mijn kamer zijn toegewezen?' en ik kijk naar Jake, terwijl ik hier nog in mijn blote borsten zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Misschien, al staat dat idee me niet echt.
    Die sukkel heeft ons moment verpest.' mompel ik en draai me naar haar om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmm, dank je." mompel ik glimlachend.
    "Kom hier. Ik kan nu niet slapen zonder jou." geef ik toe. De herinnering aan dat zwarte allesverslindende vuur met het blauwe tintje aan. Onze familie kleuren zwart en blauw. Het verwijst naar onze vleugels en de kleur van ons ergste vuur. Normaal is het gewoon rood, maar als... als we echt ons best doen, als we echt kwaad zijn. Kunnen we nog een erger soort tevoorschijn halen, waarvan de kleur verwees naar onze vleugels.
    Ik lag nog steeds met gesloten ogen, maar wachtte tot ze bij was komen liggen voor ik echt weg wou zakken in die duisternis, die plots veel enger leek dan normaal.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Timo.
    Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb een hekel aan die auto." zuchtte ik en keek Amare aan. "Mijn auto, is jouw auto." zei ze en ik schoot in de lach. "Bedankt schat." Oké, dat klonk net als Haymitch but whatever. Mijn auto is een wrak, en Amare is een schat dus geen leugens. "Dussuh," mompelde ik. "Met wie ga je naar het Herfstbal?"


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Is goed, slaap lekker meid.' en ik sta op en loop maar de kamer uit. Mijn wekker zet ik uit en ik loop naar buiten en ga daar op het muurtje zitten.


    Nathan

    Als het bos uit loop zie ik Sky op een muurtje zitten en herinner me dat ik ook nog wat moest vragen van Daniël, 'Hoi' Groete ik haar met een korte glimlach, 'Waneer ben je jarig trouwens?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Ik ga bij hem liggen en zeg onbewust hardop 'Als ik nu anders was geweest ging Axton niet zo in de problemen zitten.' Ik schrik als ik hoor dat ik die gedachte luidop heb gezegd 'Sorry was niet de bedoeling om luidop te zeggen' zeg ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar vreemd aan.
    "Huh? Wat bedoel je?" vroeg ik verward.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Gewoon dat als ik geen gewoon mens was geweest, je vader er geen drukte zou van gemaakt hebben.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Minah Topiekse btw. ]


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik slikte en staarde naar het plafond.
    Hoe moest ik zeggen dat er een andere mogelijkheid was? Hoe moest ik zeggen dat ze ook zoals mij kon worden, maar dan wel verschrikkelijke pijn moest lijden?
    De woorden kwamen maar niet over mijn lippen en het deed pijn, maar zeg nu zelf. Dit is niet iets wat je tussen het ontbijt en het middageten gewoon even vernoemd.
    "Je mag zo niet denken. Je bent wie je bent en ik ben zo verliefd op je geworden en zal zo van je blijven houden." probeer ik toch nog iets goed te doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Het kan best zijn dat hij bij mij op de kamer moet,' zeg ik met een grijns. Ik weet nu al dat Jake dat niet leuk zal vinden. 'En ja, hij heeft het moment verpest.' zeg ik tegen Jake. Terwijl ik tegen Jake aan ga leunen. 'Het is in iedergeval een goede afleiding geweest.' ik voel me er nu niet meer rot over. Het staat nu verder van me weg, die man die verzon gewoon wat. Het was onmogelijk geweest dat hij het weet. 'We kunnen wel wat anders doen? Alleen kleed ik me dan wel weer aan. Of we gaan gewoon verder waar we gebleven waren.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik grinnikte toen hij me schat noemde. Toen begon hij het over het herfstbal. Ik had er nog niet eens over nagedacht. Ik grinnikte en keek hem aan. 'Met Riley, mijn onzichtbare vriendje.' zei ik en deed mijn haar in een losse knot. 'Ik heb nog geen date.' zei ik. 'Jij?' vroeg ik toen geinteresseerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    Ik kijk op en zeg 'Hoi.' terug naar Nathan. Ik was verbaasd dat Nathan tegen me sprak. 'Ik ben over twee weken jarig, hoezo?' en ik kijk naar Nathan. 'En sorry dat ik Daniël in de problemen breng.' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    "Met Riley, mijn onzichtbare vriendje." zei Amare en even dacht ik dat ze het meende. Stom, heel stom. "Ik heb nog geen date. Jij?" Ik schudde mijn hoofd en keek toe hoe Amare haar haar in een knot deed. "Misschien -uh," begon ik. God hier was ik niet goed in. "Misschien kunnen we samen gaan?" Ik voelde hoe mijn wangen langzaam rood werden. Perfect timing Timo.


    kindness is never a burden.