• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[He hè Timo! Niemand is mooier dan Leslie!]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    [He hè Timo! Niemand is mooier dan Leslie!]

i]Jawel hoor: Amare. X Timo.[/i

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:47 ]

kindness is never a burden.

Jake Sadler
    Ik grinnik en streel zachtjes aan de binnenkant van haar benen. Na een tijdje schuif ik haar slipje wat op zodat ik haar clitje kan strelen.

^[dit blijft raar om te schrijven]

Sky Leslie White
    Ik kijk verbaasd naar Nathan. 'Nee?' zeg ik verbaasd. 'Ik vind het niet erg om een paar dagen school te missen.' en ik glimlach even naar Nathan. 'Oke, ik ben nu echt nieuwsgierig... Kan je het me niet vertellen?' en ik kijk hem glimlachend aan. 'Tooeeeeeeee?' en ik lach even.

Axton
    "Nee." mompelde ik. Ik sprong overeind, trok het kussen van mijn gezicht en greep haar pols vast.
    "I- ik zei dat jij ook een demon kan worden." zei ik zachtjes.

“To live will be an awfully big adventure.”

Nathan

'Nee? Ik vind het niet erg om een paar dagen school te missen. Oke, ik ben nu echt nieuwsgierig.. Kan je het me niet vertellen? Tooeeeeee?' Zegt ze lachend, 'Kan niet, Daniël zou me vermoorden als ik dat deed' Zei ik grijnzend, 'Dat word maar gewoon braaf 2 weken wachten'

Don't be like the rest of them, darling

Amare

Ik pakte de roos glimlachend aan en knikte. Ik lachte kort. 'Is goed, laten we naar mijn auto gaan.' zei ik. 'Hij staat achter de school geparkeerd. Voor het geval dat ik dit zou doen, spijbelen.' zei ik. Tja, ik was op veel voorbereid. We liepen naar mijn auto. Het was een Audi A4, een zwarte. Ik glimlachte. 'Rij jij?' vroeg ik toen en keek hem aan.

[ Ik ben te lui om een andere te zoeken ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Alexi Parker
    'Wat?' vraag ik geschrokken.
    Ik laat me op de grond vallen. 'Waarom vertelde je me dat niet? Dan konden we onze opties beter overwegen en had ik die vervloekte nachtmerries niet waarin je me verlaat!' mompel ik zachtjes.

Leslie Day
    Ik kreun wanneer hij het doet. En bijt dan op mijn lip om niet meer te kreunen. Dit was puur genot. Ik zoen Jake zachtjes in zijn nek en zuig er ook af en toe.

[Inderdaad -.-]

[(N) Luie mensen tolereer ik niet. No, just kidding I like the car. <3 ]
    Timo.
    Mijn mond viel open bij het zien van de zwarte Audi. "O mijn god, is dat je auto?!" vroeg ik verbaasd en streek met veel respect voor de auto -en Amare- met mijn hand over de zwarte lak. "Mag ik rijden." Het klonk als een vaststelling -omdat ze net vroeg of ik wilde rijden- maar ik bedoelde het als een vraag.

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 21:01 ]

Axton
    "Wat? Was dat die nachtmerrie?" Ik stond op en sloeg mijn armen om haar heen. "Ik verlaat jou nooit!" zeg ik vastberaden.
    "En ik zei het niet omdat je het toch niet kan doen, terwijl je zwanger bent. Je moet toch wachten tot het kind geboren is, dus het leek me iets om later over te piekeren." mompelde ik.

“To live will be an awfully big adventure.”

Amare

Ik grinnikte, 'Waarom denk ik dat je mijn sleutels vast heb.' zei ik toen. Hij was helemaal in de ban van mijn auto en ik deed de auto van het slot met de reserve sleutel die ik had verstopt aan de achterkant van mijn auto. Ik ging aan de bijrijders kant zitten en grinnikte. 'Kom je nog of wat?'

[ Gheheh thanks ^^ ]

Alexi Parker
    Ik negeer de vraag over mijn nachtmerries en zucht. 'Dat die 7 maanden maar snel om zijn. Ik kan niet wachten om hem/haar in mijn armen te houden.' ik glimlach even bij de gedachte aan het meisje in mijn droom. Ze was perfect en schattig.

Timo.
    "Yessah," lachte ik en schoof op de bestuurdersstoel. De zetel zit ongelofelijk lekker een heus verschil met dat wrak van mij. Het stuur zag er zo chic uit dat ik het niet eens durfde aanraken. Toch deed ik het en stak de sleutel in het contact. "Waarheen, mejuffrouw?" vroeg ik beleefd.