• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Daniel en ik vertellen elkaar tot nu toe wel alles,' glimlach ik naar haar. Hij heeft me ook over zijn engel zijn verteld. 'Maar dat is iedereen zijn eigen keus.' en ik kijk even uit het raam. 'Oke, dus nu je zwanger bent, als ik iets voor je kan doen, moet je het zeggen hè?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Oke.' glimlach ik 'Maar ik ga nog even slapen als je het niet erg vind?'
    Ik zeg het niet grof maar ik wil nog evn slapen voor Axton terugkomt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    Ik lach naar hem waarna ik weer een kus in zijn nek druk en een spoor trek naar de rand van zijn shirt. Aangezien hij zijn shirt aan heeft ga ik weer om hoog en eindig in zijn nek. En daar zuig ik in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    'Is goed, slaap lekker meid.' en ik sta op en loop maar de kamer uit. Mijn wekker zet ik uit en ik loop naar buiten en ga daar op het muurtje zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik haal mijn schouders op en loop terug. Ik had op sommige plekken nog wat brandwonden of schrammen, maar de ergste pijn was weg.
    Alexi zou schrikken. Hoe leg je uit dat je blauwe oog plots is verdwenen?
    Ik klopte even snel op de deur -het viel me op dat er wat brandwonden op mijn handen zaten... Demonen konden tegen vuur, maar niet tegen het vuur van een andere demon- en deed ze toen stilletjes open. Ik liep naar Alexi's bed en ging erop zitten.
    "Alles is geregeld."

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie
    Ik lach naar hem waarna ik weer een kus in zijn nek druk en een spoor trek naar de rand van zijn shirt. Aangezien hij zijn shirt aan heeft ga ik weer om hoog en eindig in zijn nek. En daar zuig ik in zijn nek.


    Jake
    Ik kreun zachtjes maar blijf stil liggen. Het liefst van al trek ik dat topje over haar hoofd en haar broek uit maar ik weet niet of ze zo ver al wil gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik haal mijn schouders op en loop terug. Ik had op sommige plekken nog wat brandwonden of schrammen, maar de ergste pijn was weg.
    Alexi zou schrikken. Hoe leg je uit dat je blauwe oog plots is verdwenen?
    Ik klopte even snel op de deur -het viel me op dat er wat brandwonden op mijn handen zaten... Demonen konden tegen vuur, maar niet tegen het vuur van een andere demon- en deed ze toen stilletjes open. Ik liep naar Alexi's bed en ging erop zitten.
    "Alles is geregeld."


    Alexi
    Ik open mijn ogen en kijk hem bezorgd en geschrokken aan.
    'Axton? Wat is er gebeurd?' vraag ik en kijk hem aan.
    Ik wil dat hij de waarheid zegt en niet erover wil liegen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kreunt zachtjes en ik moet er om lachen zachtjes, het is zo schattig. Ik ga gewoon verder maar dan op een ander plekje. Ik lig nog steeds op Jake, maar ik blijf gewoon liggen. Ik lig wel lekker zo, en Jake lijkt het ook niet erg te vinden. Dan stop ik met zuigen in zijn nek en kijk hem in zijn ogen aan, 'Ik hou van je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik hou ook van jouw.' fluister ik zachtjes 'En daarom vrees ik dat we anders gaan moeten liggen voor er iets wakker word.' voeg ik er grinnikend aantoe en geef haar een lief kusje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    Ik ga naast hem liggen nadat hij me een lief kusje had gegeven. Misschien wil ik dat ook wel.. 'Maar ik ga wel verder met de afleiding,' zeg ik grijnzend. En ik druk mijn lippen weer in zijn nek. Ik wil verder. Dus ik ga een beetje overeind zitten en in een keer trek ik mijn shirt uit over mijn hoofd. En ik kijk naar zijn reactie. O wee als hij nu zou weigeren, dan voel ik me echt stom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik probeer niet naar haar borsten te kijken. 'Weet je heel zeker dat je dit wilt?' zeg ik en slik even. Concentreer je Jake.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    Of ik het zeker wist, nope. Of ik het wilde, ja. 'Nee, ik doe alleen mijn shirt uit om me buik te luchten.' zeg ik sarcastisch en lachend. 'Ja Jake, ik wil het.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar even aan en kus haar dan zachtjes op de mond. Ik open haar bhsluiting en laat hem zachtjes naast ons neervallen. Zachtjes streel ik haar borsten terwijl ik haar nog steeds kus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [16+ of iemand laten binnenvallen?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    Hij kust me zachtjes op mijn mond en opent dan mijn bhsluiting. Hij laat mijn bh zachtjes naast ons neervallen en hij streelt zachtjes mijn borsten. En ik kreun af en toe. En ik zoen hem teder en intens. Ik trek Jake een beetje overeind en trek dan zijn shirt uit. Even Verbeek ik onze kus, anders kan zijn shirt niet uit, en hij moet ook even stoppen met mijn borsten strelen, maar zodra zijn shirt uit is zoen ik hem weer zachtjes op zijn mond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.