• Ik heb vorige week donderdag een super leuke gozer ontmoet tijdens een feest. Het klikte meteen en ik heb zijn nummer gevraagd met de belofte dat ik hem zal bellen/smsen. Nu komt dus het probleem; ik weet me god niet wat ik moet sturen.
    Daar komt bij dat ik niet veel ervaring heb met relaties forever alone en hij is iets ouder dan mij (20 en ik ben 15) - don't worry, hij is heel aardig. Dus .. I don't know what to do.
    Nu ben ik echt bang dat, als ik wat stuur, hij denkt; ‘Omg, what the fuck is this?’ want hij is natuurlijk iets ouder en heeft misschien wat meer ervaring met dat soort dingen. Ik kan dan ook niks beter bedenken dan; ‘Ik vind je leuk, zullen we nog een keer afspreken?’ en dat klinkt zo lame.

    Dus... wat zou jij doen? (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    xlufjoetoexx schreef:
    "Hoi!" is wat ik zou sturen.
    Dan een kort gesprekje van "hoi, hoi, alles goed? ja, met jou? ook" (je kent het wel) en dan gewoon vragen: "Heb je zin om nog eens een keertje af te spreken?"

    Stuur gewoon iets, het gesprek loopt vanzelf wel los en met een beetje geluk vraagt HIJ om nog eens af te spreken ^^.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Daniellaaa schreef:
    (...)

    Ik was 15 en mijn vriend 21.
    Ik ben nu 16 en hij 22.
    En het gaat nogsteeds goed.
    Leeftijd is maar een getal.


    Ik ken mensen die getrouwd zijn met 10 jaar leftijdsverschil. Dus inderdaad, leeftijd is maar een getal.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Barnabas schreef:
    "Hey, vond jij dat feest ook al zo leuk? (;"


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Waarom vraag je niet of hij zin heeft om een keer af te spreken?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Endure schreef:
    Iets ouder? Vijf jaar is rond die leeftijd ontzettend veel,h ij heeft een heel ander leven, andere interesses en ga zo maar door, dat loopt uit op niks, geloof me.

    En anders gewoon doen wat hierboven staat >3<

    Ik ken een ontzettend aardige jongen van 22 en ik ben 16.
    Geloof me, het ligt echt aan de persoon of je andere interesses hebt of niet (;


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou niet gewoon 'hoi' sturen.. Ik vind dat zelf nogal stom als mensen dat sturen naar mij xd
    Je kan misschien vragen of hij nog eens met je uit wil ofz, dan kan je plezier maken zonder dat er vervelende stiltes vallen ;p

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:31 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Hahahaha ik heb net pas al mn moed bij elkaar gesprokkeld om het nummer te vragen, dus ik heb al respect :Y) Ik ben het ook weer niet eens met leeftijd is maar een getal, maar als het goed klikt enzo: Why not (:

    Endure schreef:
    Iets ouder? Vijf jaar is rond die leeftijd ontzettend veel,h ij heeft een heel ander leven, andere interesses en ga zo maar door, dat loopt uit op niks, geloof me.

    En anders gewoon doen wat hierboven staat >3<

    Dat hoeft echt niet bij iedereen zo te zijn. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.