• Dude en Dudette,
    Ik kom net terug van mijn BF [Tietie] en daar was ik naar een meisje van mijn klas aan het bellen, omdat we ons wat verveelden. En die nicht zo tegen ons: 'Zoekt een leven.' En ik heb dan een sms gestuurd van 'Heb al gezocht in de frigo en heb niets gevonden, misschien moet je mee zoeken?' En ineens belt die ma mij op en zegt: 'Ja, ik ga naar de directeur stappen van jullie school. Jullie pesten mijn dochter en schelden haar uit voor hoer.' En wij zo van WTF?? -hebben we wel niet gezegd door de GSM- en dan heb ik gezegd: 'Ja, ik heb haar gebeld, mag dat ook niet? En wij hebben haar niet eens voor hoer uitgescholden.' En dat wijf begon zo allemaal dingen te zeggen die we zo gezegd gedaan hebben (dat we haar uitlachen, pesten, uitschelden) en ik hoorde dat meisje op de achtergrond zo zeggen van: 'je moet ook naar de klastitularis gaan, Mevrouw Kupérus.' En die moeder liet ons niet uitspreken, dus konden wij ons verhaal niet doen. En dan zei ze zo tegen me: 'Ja, het is beslist, ik ga naar de directeur.' en ik dan 'Doe dat dan.' En zei zo: 'Eyla! Zo praat je niet tegen mij hoor!!' En heb toen opgehangen. Maar zou ze dit echt menen? Want ben hier echt helemaal aan het panikeren. -Heb strenge ouders die rap zullen slaan en schelden en roepen- Zou ze het doen? [/Kika is ook bezig een e-mail te sturen naar de docent]


    You'll never dream alone. <3

    naar je mentor gaan?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Nou, ik ken die moeder niet. Maar het kan ook gewoon een dreigement zijn --'


    Protège moi de mes désirs.

    WTF ö maar als jullie niets hebben gedaan/gezegd, dan moet je niet beginnen panikeren. Als ze de directeur of een leerkracht of zo inlicht, laat haar doen, maar dan moet ze jullie ook jullie verhaal laten doen. Vertel dan gewoon alles eerlijk. No need to worry..


    @ MarishaMusso
    Zou kunnen, maar wie zou ze geloven?
    Twee kinderen of een hysterische moeder? [/ze was héél hysterisch aan de telefoon]
    En het zal moeilijk gaan als ik vakantie heb. :S


    You'll never dream alone. <3

    naar je mentor gaan?

    @ UseSomebody,
    Ik denk niet dat de school ons zal geloven. Een hysterische moeder die begint over pesten, schelden en uitlachen? Of twee kinderen die gewoon waren aan het bellen? Wie zou jij geloven?


    You'll never dream alone. <3

    @ Eisblumen,
    Dat denkt mijn BF ook, maar ik vind meer, dat je dan een waarschuwing kan geven in plaats van, na één keer bellen te zeggen dat ze naar de directeur zal gaan. --"


    You'll never dream alone. <3

    @ UseSomebody,
    Ik denk niet dat de school ons zal geloven. Een hysterische moeder die begint over pesten, schelden en uitlachen? Of twee kinderen die gewoon waren aan het bellen? Wie zou jij geloven?

    tjah, daar heb je mss wel gelijk in.. maar als ze zien dat jij er heel rustig bij blijft, dan heb je mss wel nog kans dat ze je geloven..
    Hopelijk blijft het bij een dreiging.
    Ik zou trouwens dat meisje vermijden als het kan

    @ Eisblumen,
    Dat denkt mijn BF ook, maar ik vind meer, dat je dan een waarschuwing kan geven in plaats van, na één keer bellen te zeggen dat ze naar de directeur zal gaan. --"

    Ja, dat zou je inderdaad kunnen doen. Maar sommige moeders zijn niet zo --'


    Protège moi de mes désirs.

    Ik zou het eerst rustig uitleggen aan je ouders wat er echt gebeurd is.Wie weet belt die moeder naar je ouders ofzo en zegt die allemaal leugens.Dus je kunt haar al beter voor zijn.En ze kan niet naar je directeur gaan want dat van dat leven zoeken enzo,is buiten school gebeurd.Dus daar heeft je directeur niets mee te maken.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zou het eerst rustig uitleggen aan je ouders wat er echt gebeurd is.Wie weet belt die moeder naar je ouders ofzo en zegt die allemaal leugens.Dus je kunt haar al beter voor zijn.En ze kan niet naar je directeur gaan want dat van dat leven zoeken enzo,is buiten school gebeurd.Dus daar heeft je directeur niets mee te maken.

    Dat vind ik ook! Je kan ze inderdaad beter voor zijn..

    Omg, wat een kutwijf oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, ze is niet ene bepaald leuk wijf. =)
    Maar die moeder kan mijn ouders niet bellen, want die heeft haar nummer niet. En ik vind ook dat ze niet naar de directeur mag gaan, want het is buiten school, maar als die mevrouw mij nooit laat uitspreken, dan hoort ze me niet. En rustig blijven is moeilijk, want ik ben het soort type dat gemakkelijk uit kan vliegen. :X


    You'll never dream alone. <3