• Ik heb vorige week donderdag een super leuke gozer ontmoet tijdens een feest. Het klikte meteen en ik heb zijn nummer gevraagd met de belofte dat ik hem zal bellen/smsen. Nu komt dus het probleem; ik weet me god niet wat ik moet sturen.
    Daar komt bij dat ik niet veel ervaring heb met relaties forever alone en hij is iets ouder dan mij (20 en ik ben 15) - don't worry, hij is heel aardig. Dus .. I don't know what to do.
    Nu ben ik echt bang dat, als ik wat stuur, hij denkt; ‘Omg, what the fuck is this?’ want hij is natuurlijk iets ouder en heeft misschien wat meer ervaring met dat soort dingen. Ik kan dan ook niks beter bedenken dan; ‘Ik vind je leuk, zullen we nog een keer afspreken?’ en dat klinkt zo lame.

    Dus... wat zou jij doen? (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    "Hoi!" is wat ik zou sturen.
    Dan een kort gesprekje van "hoi, hoi, alles goed? ja, met jou? ook" (je kent het wel) en dan gewoon vragen: "Heb je zin om nog eens een keertje af te spreken?"

    Stuur gewoon iets, het gesprek loopt vanzelf wel los en met een beetje geluk vraagt HIJ om nog eens af te spreken ^^.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Iets ouder? Vijf jaar is rond die leeftijd ontzettend veel,h ij heeft een heel ander leven, andere interesses en ga zo maar door, dat loopt uit op niks, geloof me.

    En anders gewoon doen wat hierboven staat >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Iets ouder? Vijf jaar is rond die leeftijd ontzettend veel,h ij heeft een heel ander leven, andere interesses en ga zo maar door, dat loopt uit op niks, geloof me.

    En anders gewoon doen wat hierboven staat >3<


    Haha, ik weet het. Hij is een stuk ouder :d
    Maarja, proberen kan geen kwaad?


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    "Hey, vond jij dat feest ook al zo leuk? (;"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xlufjoetoexx schreef:
    "Hoi!" is wat ik zou sturen.
    Dan een kort gesprekje van "hoi, hoi, alles goed? ja, met jou? ook" (je kent het wel) en dan gewoon vragen: "Heb je zin om nog eens een keertje af te spreken?"

    Stuur gewoon iets, het gesprek loopt vanzelf wel los en met een beetje geluk vraagt HIJ om nog eens af te spreken ^^.


    Goed idee, als ik de moed bij elkaar heb geschraapt kan ik zo iets wel proberen (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Nebulous schreef:
    (...)

    Goed idee, als ik de moed bij elkaar heb geschraapt kan ik zo iets wel proberen (:


    Niet geschoten is altijd mis. ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Barnabas schreef:
    "Hey, vond jij dat feest ook al zo leuk? (;"


    This ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Barnabas schreef:
    "Hey, vond jij dat feest ook al zo leuk? (;"


    Of ga jij ook naar dat feest? (random feest waar je heen gaat? ;D)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Barnabas schreef:
    "Hey, vond jij dat feest ook al zo leuk? (;"


    Ohja, dat is ook een goeie! Thanks!


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik heb het soortgelijk voorgehad. Ik had gestuurd: "Weet je nog aan wie je je nummer hebt gegeven op *party*?" En ik kreeg een charmant antwoordje terug in de aard van "Aan een tof meisje aan de toog." :')
    Gewoon sturen. Je weet nooit. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Endure schreef:
    Iets ouder? Vijf jaar is rond die leeftijd ontzettend veel,h ij heeft een heel ander leven, andere interesses en ga zo maar door, dat loopt uit op niks, geloof me.

    En anders gewoon doen wat hierboven staat >3<


    Ik was 15 en mijn vriend 21.
    Ik ben nu 16 en hij 22.
    En het gaat nogsteeds goed.
    Leeftijd is maar een getal.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik sms momenteel ook met een 19 jarige (ook 15) en ik zeg het je; het kan best goed gaan :'D
    Maar ik denk niet dat ik je echt kan verder helpen, want ik vraag me ook de hele tijd af wat ik kan vragen ;p


    effort never betrays you

    Scandal schreef:
    Ik heb het soortgelijk voorgehad. Ik had gestuurd: "Weet je nog aan wie je je nummer hebt gegeven op *party*?" En ik kreeg een charmant antwoordje terug in de aard van "Aan een tof meisje aan de toog." :')
    Gewoon sturen. Je weet nooit. ^^


    Dat is zo schattig ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou gewoon iets als 'Hoi' sturen, of zo. :'3 Dat is wat mij betreft redelijk normaal, haha.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gewoon een gesprek aanknopen door hoi en dan dieper erop in spelen ^^


    26 - 02 - '16