• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famillielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    Jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]

    Flower

    Als ik hoor ´Andrew hoorde jij dat ook´ camoufleer ik mezelf en de andere ik zeg zachtjes tegen ze ´Ga tegen een boom aanstaan´ Ikzelf klimde naar boven en ging op een sterke tak staan tegen een boom.

    [quinnie is offline ;(((((((((( ]
    Ivy
    Ik hoor geritsel en kijk de kant op waar het vandaan komt, maar ik zie alleen maar bomen. 'Kom!' zeg ik, en trek Andrew mee.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 16:43 ]


    night thinking, day dreaming

    Seppe

    Als ik bedenk dat Andrew me onmogelijk gevolgd kan zijn klim ik uit het water en haal mijn spullen uit het riet, ik loop weer het bos in, van plan om met een grote boog om hem heen te lopen, wanneer ik de beroeps zie staan. Ze zijn duidelijk bezig met een slachtoffer, anders zouden ze niet zo stil zijn. Ik loop weer terug en zie daar Ivy en Andrew staan, en als ik heel goed keek naar waar de beroeps waren zag je een gecamoufleerde Flower toekijken alsof ze eten waren. Ik moest iets doen, ik loop weer terug en belsluit een toneelspelletje te spelen. Alsof ik hulpeloos ben kkom ik aan strompelen met mijn arm over mijn schouder 'Alsjeblieft doe me geen pijn!' jammer ik en loop richting Ivy, als Andrew me weer zou aanvallen zou zij hem misschien tegen houden en als hij dat toch zou doen maakte het ook niet uit. Ik krijg waarschijnlijk tochwel de kans om het als één van hen dichtbij is in hun oor te fluisteren, en nadat ik dat gedaan heb is er geen tijd te verliezen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Ivy en Andrew, ik weet dat hij lang is, maar lees pleaz. wel even mij post]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    -
    Ivy
    Ik zie opeens Seppe aanlopen. 'Wat is er?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 16:55 ]


    night thinking, day dreaming

    Timmons schreef:
    )Quin 98 je hebt 3 mensen dus 1 gaat wel snel dood) )Jessica=)

    [ik heb er maar 2xD]

    Seppe

    Nog even, ik checkte of ik al mijn spullen gereed had om heel snel weg te rennen 'Auw!' ik deed alsof er nog een pijnscheut door mijn arm schoot met het gewenste resultaat. Toen Ivy snel de laatste meters overbrugde zij ik snel maar zacht 'Ivy luister, de beroeps staan op het punt jullie aan te vallen en we moeten nu zo snel mogelijk wegrennen.'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ivy
    'Waar zijn ze dan? Ik zie niemand, hoor.'


    night thinking, day dreaming

    Andrew
    ik hoor Seppe fluisteren en grinnik. 'Dat hadden ik al door'mompel ik terwijl ik mijn zwaard steviger vasthoud. Ik kijk even naar de boom waar Flower zit, je ziet haar bijna niet.

    Seppe

    'Ivy het zijn beroeps, natuurlijk zie je ze niet' ik laat mijn dekmantel vallen en ga rechtop staan 'Ik weet niet hoor, maar ik denk niet dat Andrew alle beroeps in zijn eentje aankan en ik ben ondanks mijn 10 voor de training ook niet veel beter.'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ivy
    Ik zie iemand tegen een boom zitten. 'Je hebt gelijk' zeg ik tegen Seppe. 'Nee,' zeg ik dan, 'ze zijn in de meerheid en ze zijn waarschijnlijk getraind. Andrew kan ze nooit in zijn eentje aan.'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 17:08 ]


    night thinking, day dreaming

    Seppe

    'Dus wat nu?'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ivy
    'Rennen.' Ik pak Andrew's hand vast


    night thinking, day dreaming

    Andrew
    'nee'mompel ik en kijk haar aan. 'Ga maar'zeg ik en laat haar hand los. Ik kijk naar Flower in de boom met mijn zwaard stevig omklemt. Misschien dat ik me bij hun aankon sluiten..

    Ivy
    Ik probeer Andrew mee te trekken, maar het lukt niet. 'Best,' zeg ik dan. 'Ga maar lekker dood!' Boos ren ik weg.


    night thinking, day dreaming