• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [abo]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Zo ziet er niet geweldig uit of zo maar we kunnen weer verder xD )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Mijn topics]

    Macey
    "Eeeum, doe die maar" zei ik en ik wees naar een comedy dvd. "Kunnen we lachen" lachte ik. "Ik heb gehoord dat het een leuke film is voor jongens en meisjes" zei ik met een rare stem.

    Quinten
    "Godverdomme ik wil ook naar jullie toe" schreeuwde ik hard vanuit mijn bed toen ik de anderen hoorde kletsen. Maar ik was dus mooit niet vanplan om met mijn gebroken lichaam weer in een rolstoel te gaan. Ik pakte wanhopig mijn mobiel en bede Stefano
    "Heey, zet me op speaker, ik wil alles horen" zei ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ik had al gereageerd op die reactie van Macey]

    (Ik zie het heb de verkeerde gepakt ;p
    Dees is het

    Macey
    "Neej gelukkig niet" lach ik en ik zet mijn stoel weer wat verder weg van hem en leg mijn jas weer neer. "De tuin is inderdaad best wel heel erg chill" zeg ik terwijl ik om me heen kijk.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (En toen was het dood xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik nam op en hoorde ineens dat Quinten het was. 'Heey, zet me op speaker, ik wil alles horen.' zei hij waarnaar ik deed wat hij zei. 'Wat ik dus zei, ze heeft een hartaanval gehad, en ze is in elkaar geslagen door een groep jongens. Mia en ik wilden haar beschermen, maar zij is ook gewond geraakt.' herhaalde ik speciaal voor Quinn.

    [Hihi, sorry ik heb over jouw reactie heen gelezen. ^^]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 19:08 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Whaha geeft niet.

    Quinten
    "Ik weet dat dat fataal kan worden of dat je daar door in de bak kan komen. Maar echt heel erg, waren jullie daar vandaag?" vroeg ik. Het was raar om "tegen me zelf te praten" terwijl alles om me heen donker is.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 19:23 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik voelde geen schokken meer, maar er was iets vreemds aan de hand. Ik had nog steeds pijn, maar het leek wel of er een zwaar gevoel van me af ging en ik gewoon kon bewegen. Ik opende mijn ogen en sloot snel weer, vanwege het licht, maar eenmaal toen ik eraan gewend was. Opende ik mijn ogen, de dokters keken me verbaast aan en zeiden niets meer. Ik keek ze aan en ik wou iets zeggen, maar er kwam alleen maar gepiep uit. Ik wou stefano..


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Ik weet het,' verzuchtte ik waarnaar ik mijn hand door mijn haren haalde. 'Dawn was weggelopen omdat ze overstuur was, en Mia en ik gingen haar zoeken, daarom waren we daar.' vertelde ik. 'Ik ga trouwens gewoon naar binnen, ik wil weten hoe het met haar gaat.' zei ik. Ik hield de telefoon gewoon aan en liep naar binnen. De dokters keken me aan en één van hen liep naar me toe. 'Het gaat alweer iets beter met haar, ze leeft en ze is bij. Maar ze moet nog heel veel rusten.' zei ik. Ik wist dat Quinten dit allemaal hoorde en liep verder naar Dawn. 'Dawn,' zei ik terwijl ik haar hand pakte en haar afwachtend aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten
    'Ik blijf wel stil, straks wordt ontdekt dat ik hier met een mobiel lig en ik moet slapen van ze dus straks wordt ik door hun in slaap gebracht" fluisterde ik en ik probeerde me om te draaien. "Auw" dat deed zeer. "Sorry" zei ik er snel achter aan.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik zie dat Stefano binnen kwam en ik keek hem aan. Hij loopt naar me toe en pakt mijn hand. 'Dawn,' zei hij en kijkt me afwachtend aan. Ik voelde tranen in mijn ogen komen en ik wil wat zeggen, alleen er komt gepiep uit en sluit even, omdat het pijn doet en in mijn buik. Ik kijk hem weer aan en ongemerkt rolt er een verdwaalde traan over mijn wang. Stefano was gewoon al die tijd bij mij..


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik veegde de traan van haar wang en wrijf vervolgens met mijn duim over haar hand. Ze wilde iets zeggen, maar er kwam alleen gepiep uit. 'Shh, niet praten, Dawn. Doe maar rustig aan, ik zal bij je blijven.' beloofde ik haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik knikte zachtjes en sloeg mijn ogen even neer, waarnaar ik voorzichtig met mijn lichaam aan de kant schuif, maar kreunde omdat het ongelovelijk veel pijn doet en leg mijn armen rond mijn buik. Ik wou dat hij bij mij kwam liggen en ik in zijn armen lag. Meerdere tranen banen een weg naar beneden. Ik voelde me rot en ik kon alleen maar huilen, wat er is gebeurd. Ik kon het niet geloven, ik wou het liefst verdwijnen, zodat niemand meer last had van mij.


    One Who Travels A Higher Path.