• Ik wil al een tijdje poeder en foundation kopen. Nu vroeg ik me af welke jullie aanraden om te gebruiken en welke fijn zijn aangezien ik er totaal geen verstand van heb (: Ik zoek een product die je dun aanbrengt en die egaliseert, en ik heb een gemengde huid. Het liefst niet te geparfumeerd, heb gehoord dat sommige dat wel zijn en daar kan ik niet goed tegen. Zelf heb ik ook al een beetje gegoogled en vroeg me af of de True Match poeder en foundation van l'oreal paris goed zijn? Hopelijk kunnen jullie me helpen! :Y)


    No guts no glory.

    Embraced schreef:
    Ik heb foundation van essence. Maar ik denk dat ik wat duurdere ga kopen, want die zijn jammer genoeg wel beter.


    Haha ik heb ook een van essence maar die is al heel oud, mij lijkt de True Match van l'oreal wel fijn, heb er veel positieve reacties over gelezen (:


    No guts no glory.

    ik gebruik als foundation mijn BB cream van Garnier, en daaroverheen heb ik een compact p. van Bourjois


    The night is dark and full of terrors.

    Ga beautyblogs volgen op bloglovin.com
    Zoals Misslipgloss.nl, zij weet er erg veel van en reviewt ook allerlei producten, ook foundation en de nep BB creams uit Nederland en de echte uit het buitenland etc.

    Tip: Gebruik anders een egaliserende dagcrème of getinte dagcrème? Is beter voor je huid, foundation is namelijk echt slecht.. Ikzelf heb natural cover moisturizer van essence, die is super fijn ^^

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:16 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik gebruik foundation van de hema, en eerlijk gezegd vind ik hem het fijnst. Ik gebruikte eerst poeder van t Kruidvat maar die was echt 10x niks! Ik heb hema merk, nummero 2. (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Endure schreef:
    Ga beautyblogs volgen op bloglovin.com
    Zoals Misslipgloss.nl, zij weet er erg veel van en reviewt ook allerlei producten, ook foundation en de nep BB creams uit Nederland en de echte uit het buitenland etc.

    Tip: Gebruik anders een egaliserende dagcrème of getinte dagcrème? Is beter voor je huid, foundation is namelijk echt slecht.. Ikzelf heb natural cover moisturizer van essence, die is super fijn ^^


    Bedankt voor de tip! Ik gebruik alleen foundation/poeder etc als ik een feestje heb of uit ga omdat het inderdaad slecht voor je huid is.


    No guts no glory.

    Ik gebruik geen foundation/poeder :Y)

    Ik zou eigenlijk goedkoop beginnen, als ik jou was.


    Destroy what destroys you.

    Allemaal heel erg bedankt voor de reacties! Ik heb nu compact powder van l'oreal gekocht, hopelijk is die fijn! Ik ga morgen uit dus dan gebruik ik hem voor het eerst. Zal nog wel een reactie plaatsen of hij goed is voor degene die nieuwsgierig zijn en het ook overwegen te kopen, het is uit de true match serie (;


    No guts no glory.

    Nou ik ben zeer tevreden over mijn aankoop! Hij dekte licht wat ik dus ook wou en bedekte goed vette plekjes op de huid. Het was ook nog eens in heel veel verschillende tinten verkrijgbaar dus ik heb precies de goede kleur! Er zat ook een sponsje bij maar ik vind het makkelijker aan te brengen met een borstel. Ik ben dus blij met deze compact powder en zal hem weer kopen als hij op is!


    No guts no glory.

    essence



    die gebruik ik al bijna 3 jaar..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore