• Ik wil al een tijdje poeder en foundation kopen. Nu vroeg ik me af welke jullie aanraden om te gebruiken en welke fijn zijn aangezien ik er totaal geen verstand van heb (: Ik zoek een product die je dun aanbrengt en die egaliseert, en ik heb een gemengde huid. Het liefst niet te geparfumeerd, heb gehoord dat sommige dat wel zijn en daar kan ik niet goed tegen. Zelf heb ik ook al een beetje gegoogled en vroeg me af of de True Match poeder en foundation van l'oreal paris goed zijn? Hopelijk kunnen jullie me helpen! :Y)


    No guts no glory.

    De nieuwe BB creams van tegenwoordig vind ik geweldig, maar die zijn er niet in hele lichte kleuren.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik er eentje van Lancome, maar dies wel achterlijk duur.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik gebruik verschillende liquid foundations en erover de lichtste poeder van Gosh, die ik zelf heel goed vind, niet te duur dus works for me.

    Assassin schreef:
    De nieuwe BB creams van tegenwoordig vind ik geweldig, maar die zijn er niet in hele lichte kleuren.


    Ohja die heb ik wel eens gezien! Ik heb wel een lichte huid, maar ik kan gaan kijken in de winkel. Thanks


    No guts no glory.

    Morgue schreef:
    Ik gebruik verschillende liquid foundations en erover de lichtste poeder van Gosh, die ik zelf heel goed vind, niet te duur dus works for me.


    Naar die poeder ga ik dan ook maar kijken. Sommige producten zijn zo duur! Dat vind ik het echt niet waard..


    No guts no glory.

    Assassin schreef:
    De nieuwe BB creams van tegenwoordig vind ik geweldig, maar die zijn er niet in hele lichte kleuren.

    Dat.
    Als je een Koreaanse/Aziatische BB cream neemt, krijg je vaak een wat lichtere. Het past zich ook aan je huid aan als het goed is, maar dan zijn de BB creams hier nog niet licht genoeg als je echt een lichte huid hebt...
    Ik had er een van skin47, was allemaal één kleur, maar ik waagde de gok. Hij is wel licht en past zich wel aan, maar is nog net niet licht genoeg voor mij. Dus ga ik de allerlichtste van Missha eens proberen. Nu ben ik dan ook echt heel bleek though.

    Oh, en als je er een neemt en er staat 'whitening' bij... Dat betekent niet zozeer dat het je huid lichter maakt, maar meer de oneffen plekken aanpakt.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:28 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Zowel mijn foudation als mijn poeder zijn van Rimmel.
    Best in orde hoor, ben vooral zeeeer tevreden van de foundation, poeder koop ik waarschijnlijk de volgende x liever bij een ander (= goedkoper) merk ;p
    Ik heb trouwens ook nivea foundation gehad, die vond ik ook best goed, al vind ik degene die ik nu heb toch beter.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:30 ]


    effort never betrays you

    Ik zou een compact powder gebruiken (soort foundation in poedervorm, iets dekkender dan normaal poeder), aangezien je het niet te dekkend wilt, en als je een foundation gebruikt moet je daar altijd een loose powder overheen doen, anders ga je glimmen en blijft het niet zitten. Ik heb zelf de compact powder van Hema, die is heel fijn (:.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik heb foundation van essence. Maar ik denk dat ik wat duurdere ga kopen, want die zijn jammer genoeg wel beter.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ivan schreef:
    Ik gebruik er eentje van Lancome, maar dies wel achterlijk duur.


    i put the fun in funeral

    Luhan schreef:
    (...)
    Dat.
    Als je een Koreaanse/Aziatische BB cream neemt, krijg je vaak een wat lichtere. Het past zich ook aan je huid aan als het goed is, maar dan zijn de BB creams hier nog niet licht genoeg als je echt een lichte huid hebt...
    Ik had er een van skin47, was allemaal één kleur, maar ik waagde de gok. Hij is wel licht en past zich wel aan, maar is nog net niet licht genoeg voor mij. Dus ga ik de allerlichtste van Missha eens proberen. Nu ben ik dan ook echt heel bleek though.

    Oh, en als je er een neemt en er staat 'whitening' bij... Dat betekent niet zozeer dat het je huid lichter maakt, maar meer de oneffen plekken aanpakt.


    Voor zover ik weet maakt een whitener je huid wel lichter, 't zit in veel Aziatische producten :[


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet maakt een whitener je huid wel lichter, 't zit in veel Aziatische producten :[

    't Zit inderdaad in veel producten daar..
    Hm, ik merkte niet echt iets van whitening :o misschien omdat ik zelf al weinig pigment heb denk ik dan ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik gebruik foundation en poeder van Yves Rocher.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Ik heb foundation van Rimmel, wake me up. Ontzettend fijn. Poeder weet ik zo even niet.


    Smile and live.

    Fondue schreef:
    Ik zou een compact powder gebruiken (soort foundation in poedervorm, iets dekkender dan normaal poeder), aangezien je het niet te dekkend wilt, en als je een foundation gebruikt moet je daar altijd een loose powder overheen doen, anders ga je glimmen en blijft het niet zitten. Ik heb zelf de compact powder van Hema, die is heel fijn (:.


    Gebruik je bij die compact powder zo'n borstel of een sponsje? Ik heb altijd het idee dat je met een sponsje al snel teveel aanbrengt.


    No guts no glory.