• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 12

    Ik bekijk mezelf. 'Ik zie niet waar jij een luchtbalon ziet hoor.' 'Mijn buik is hartstikke plat.' Het enige wat een beetje dik is zijn mijn borsten maar voor de rest niet. Ik kijk even lief naar Shadow en spring op zijn rug. 'Ik ben niet dik en dat zeg je alleen maar zodat ik zo weer iets laat ontploffen.'


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik begin te lachen 'Neeee hoooor' zeg ik met een onschuldig stemmetje 'Maar je hebt wel vetkwabben' zeg ik en begin keihard te lachen waarna ik kei hard door de kamer begin te rennen met haar op mijn rug. Ik spring over de banken heen en over de stoelen, ren met haakse hoeken de hoekjes om van de kamers en ren zelfs over de bedden heen.

    NiallsMofo schreef:
    Florian James Jackson - District 10
    ''Het is niet dat ik ladderzat wil worden, maar een sterk drankje gaat er bij mij wel in. Daar slaap ik lekker van..'' Ik grijnsde en pakte een andere menu kaart, ik liet mijn vinger over de letters van de drankjes glijden en kwam aan bij de Bacardi. ''Wat wil jij?''

    Melrose
    Ik grijnsde breed. ''Dan neem ik een Baileys.'' zei ik. Ik had er ooit wat van op, maar daarna nooit meer. Ik was er dol op, en nu had ik de kans om het weer te drinken. Heerlijk.
    Ik wenkte een seveerster, die haar blik niet van Florian af kon scheuren; iets wat me op mijn zenuwen werkte. Toen ze wegliep, gaf ze hem zelfs een knipoog.
    Ik rolde met mijn ogen, en wachtte geduldig op de drankjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amelia Rivers - District 12

    'SHADOW....' gil ik hard en hou me stevig aan hem vast. Ik knijp mijn ogen stijf dicht en wacht op het moment dat hij struikelt en valt met mij op zijn rug. Maar dat moment komt niet. Ik open één ook een klein stukje en zucht opgelucht. 'Vergeet je niet dat we over een paar dagen de arena in moeten?' roep ik en grijns breed.


    ~

    Aragog schreef:
    (...)
    Melrose
    Ik grijnsde breed. ''Dan neem ik een Baileys.'' zei ik. Ik had er ooit wat van op, maar daarna nooit meer. Ik was er dol op, en nu had ik de kans om het weer te drinken. Heerlijk.
    Ik wenkte een seveerster, die haar blik niet van Florian af kon scheuren; iets wat me op mijn zenuwen werkte. Toen ze wegliep, gaf ze hem zelfs een knipoog.
    Ik rolde met mijn ogen, en wachtte geduldig op de drankjes.


    Florian James Jackson - District 10
    En ik hoefde nog niet eens met haar te flirten! Nou ja, zo mooi was ze niet, door al de lagen makeup, rare kleding en een metershoge pruik, wat normaal was in het Capitool. Ik hoefde geen Capitool-meisje, die waren immers niet mijn type.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik laat ons vallen op het bed na een tijdje en grijns dan 'Dan kan ik eindelijk alles los laten gaan zonder dat er erge risico's aan zitten' zeg ik met een grijns, de andere ik vond het waarschijnlijk ook geweldig dat het los kon gaan in de arena en dat had die al laten blijken door de overname van toenet.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik laat me naast hem rollen en grijns breed. 'Leef je dan maar lekker uit op andere tribuutjes ja.' Ik ga op mijn zij liggen en kijk naar hem. 'Stel dat ik het niet overleef he, dan wil ik dat je nog gewoon bij mijn mama blijft wonen' zeg ik kalm.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 14:28 ]


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk dr even aan 'Wie weet, als jij het niet overleeft dan zal ik moordlustig worden. Ieder die dan op mijn pad komt zal sterven' zeg ik dan tegen dr en glimlach even 'Dus dat zal niet gebeuren, voordat je ooit sterft zal ik de gene zijn die de klap opvangt' en glimlach weer waarna ik weer naar het plafond kijk. Amelia zou niet dood gaan, ik zou dr voor zorgen, de schaduw zal mij verbergen, zelfs tegen de gene die in de nacht zullen kunnen zien of de energie van andere kan zien. Daardoor kon ik Amelia makkelijk beschermen, zonder dat iemand mij ook door zou hebben.

    NiallsMofo schreef:
    (...)

    Florian James Jackson - District 10
    En ik hoefde nog niet eens met haar te flirten! Nou ja, zo mooi was ze niet, door al de lagen makeup, rare kleding en een metershoge pruik, wat normaal was in het Capitool. Ik hoefde geen Capitool-meisje, die waren immers niet mijn type.

    Melrose
    De serveerster kwam aan met ons drankje, en ik vroeg naar een salade.
    ''Wat wil jij?'' vroeg ik Florian, en nam een slok van mijn Baileys. Ik had het gemist. ''Dit doet me goed.'' grijnsde ik, en keek een beetje rond. Ik irriteerde me zwaar aan de serveerster, omdat ze maar door bléef gaan. Het was inmiddels wel duidelijk, toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Melrose
    De serveerster kwam aan met ons drankje, en ik vroeg naar een salade.
    ''Wat wil jij?'' vroeg ik Florian, en nam een slok van mijn Baileys. Ik had het gemist. ''Dit doet me goed.'' grijnsde ik, en keek een beetje rond. Ik irriteerde me zwaar aan de serveerster, omdat ze maar door bléef gaan. Het was inmiddels wel duidelijk, toch?


    Florian James Jackson - District 10
    ''Ik neem kaas pizza, wat dat ook in mag houden..'' Natuurlijk hadden we ervan gehoord in 10, maar we hadden het nooit op. De serveerster schonk me nog een flirterige glimlach, voordat ze uiteindelijk wegliep. Ik keek op naar Rose. ''Is er wat?'', vroeg ik toen ze een beetje zuur naar de serveerster keek.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Amelia Rivers - District 12

    Ik glimlach naar hem. 'Je bent echt geweldig Shadow.' Niemamd zou ooit zijn plaats kunnen innemen. Ik gaop mijn rug liggen en kijk naar het plafond. 'We zouden nog zoveel dingen samen doen en nu zittem we straks in de arena' zeg ik zacht. Ik kan me nog niet voor stellen hoe het zou zijn.


    ~

    NiallsMofo schreef:
    (...)

    Florian James Jackson - District 10
    ''Ik neem kaas pizza, wat dat ook in mag houden..'' Natuurlijk hadden we ervan gehoord in 10, maar we hadden het nooit op. De serveerster schonk me nog een flirterige glimlach, voordat ze uiteindelijk wegliep. Ik keek op naar Rose. ''Is er wat?'', vroeg ik toen ze een beetje zuur naar de serveerster keek.

    Melrose
    ''Is er wat?'' vroeg Florian, en ik keek op. ''Eh- nee.'' glimlachte ik. ''Is niks.'' voegde ik er aan toe, en nam nog een slok van de Baileys.
    Ik kon dat soort types gewoon niet uitstaan: Lagen make-up, opgeblaasde tieten die er half uitvielen en doen alsof ze iedereen kunnen krijgen. Die Florian kunnen krijgen.
    Ik zuchtte, en wachtte geduldig op mijn salade met kip.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:22 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik grijns even 'We zouden nog heel veel kunnen doen, maar zelfs dan zou ik nooit helemaal gelukkig kunnen zijn. Misschien dat de arena dat ene stukje geluk nog mee brengt' zeg ik met een glimlach en blijf naar het plafond staren.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik glimlach en bloos. Ik denk na over wat we allemaal nog zouden doen. Ik sluit mijn ogen even en denk weer aan de geweldige tijd in het bos. ik open mijn ogen weer en kijk Shadow aan. 'Wat bedoel je precies met wat voor geluk ons in de arena nog kan toe komen?' Ik denk hard na en heb wel iets maar wuif die gedachte weer weg. 'Endraag je mijn ketting trouwens ook nog steeds bij je?' Vraag ik blozend.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk Amelia even aan 'Het stukje geluk waar ik eindelijk niet meer tegen mijzelf hoef te vechten' zeg ik met een emotieloze stem waarna ik weer naar het plafond kijk. Amelia's ketting was al een jaar geleden kapot gegaan door een aanval, ik had het dr nog niet verteld maar dat hoefde ook niet 'Nee, hij werd afgenomen omdat je maar een district aandenken mocht hebben' zeg ik dan, hoewel het een leugen was maakte het niet zoveel uit.