• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    jaimyhoi schreef:
    Alice 'Ally' Parker
    Ik ben helemaal in gedachten verzonken bij Cam. Ik vraag me af of- en toen lag ik ineens op de grond. Ik was tegen iemand aangebotst. 'Oh, eh- sorry.' mompelt een meisje. Ik sta op en wrijf pijnlijk over mijn kont. 'Geeft niets, ik was niet aan het opletten.' en ik kijk even naar het meisje. Ze zag er wel aardig uit. 'Laten we opnieuw beginnen,' zeg ik met een glimlach. 'Hoi. Ik ben Alice Parker.'

    Sam
    Ik grinnikte. ''Sam.'' glimlachte ik. ''Eh- Sam Adams.'' voegde ik er aan toe. ''Welke dansstijl doe jij?'' vroeg ik haar nieuwsgierig, terwijl ik ondertussen mijn haren in een nonchalante staart bond.

    [iemand die iets wilt doen met Chárline?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 21:09 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik pak mijn spullen uit de auto. Mijn sporttas hijs ik over mijn ene schouder en mijn tas over de andere. Ik loop weer naar binnen, gelijk door naar mijn kluisje. Eenmaal bij mijn kluisje gooi ik mijn sporttas erin. Ik klap hem dicht en kijk op de plattegrond. Ik loop door naar de meisjeszaal. Misschien was ik liever in mijn appartementje gebleven, maar ja... Nu had ik wel een grotere danszaal waar ik kon oefenen. Ik glimlach en loop de zaal in. Ik zie nog geen andere spullen. Ik frons mijn wenkbrauwen en gooi mijn tas op een bed. Het onderste, want ik verwacht dat ik vroeg opsta en laat ga slapen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Féline Aimee Harrison.

    "Dan zijn we klasgenoten" Begint hij. Ik kijk hem nu met een iets grotere glimlach aan. Ik heb tenminste een iemand gevonden, waarmee ik de komende tijd de lessen mee door moet komen. En aan zijn vrolijkheid te merken is dat niet zo vreselijk erg. "Was je net ook bij de les? Ik heb je helemaal niet gezien!" Vervolgt hij, waarna hij op zijn lip begint te bijten. "Je moet oppassen, zo kun je je lip open bijten en ik denk niet dat je dat zo fijn vind. En eh, nee dat klopt. Ik was er niet." Antwoord en waarschuw ik hem. Het zag er best wel schattig of grappig uit. Een combinatie van die twee.

    Wesley Dylan Marshall

    "Dat is waar" Grinnikt ze, waarna ik haar ogen even over mijn lichaam zie glijden. Iets wat nogal ongemakkelijk voelt, maar ik besluit er niets van te zeggen, aangezien ik het ook best vaak bij mensen doe. Mensen die ik nog nooit heb gezien observeer ik meestal eerst, voordat ik naar ze toe stap en met ze begin te praten, maar in zo'n soort situatie is dat nogal lastig.
    "Hmm, doe je hiphop?" Gokt ze na een korte stilte, waarna ik even knik als antwoord. "Ja, en jij? Lerares, modern? Jazz?" Gewoon gegokt volgens haar lichaamsbouw.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Anders komt ze haar spullen dumpen in de meisjes zaal?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Topic 2.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon Jason Jefferson
    'Je moet oppassen, zo kun je je lip open bijten en ik denk niet dat je dat zo fijn vind. En eh, nee dat klopt. Ik was er niet.' Ik kijk haar even aan en haal mijn tanden weer van mijn lip af. 'Eerste les gespijbeld dametje.. Hmm.. Goed begin. Wat voor een straf zou daarop staan?' zeg ik op een strenge toon en ik probeer me serieus te houden wat na een tijdje toch niet lukt en waarop ik begin te lachen. Ik kon mensen altijd goed na doen, maar ik kon me vervolgens nooit serieus houden waardoor het meteen weer verpest was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Natalya Winter Crawford
    Hij knikt. Hiphop dus. Volgens mij heeft hij dan les van Chris.
    'Ja, en jij? Lerares, modern? Jazz?' zegt hij.
    'Modern inderdaad,' glimlach ik. 'Maar al zeg ik het zelf, ik ben ook wel redelijk goed in hiphop'. Ik kijk hem iets wat afwachtend aan. 'Wil je misschien iets laten zien of durf je dat niet?' vraag ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice 'Ally' Parker
    Ze vraagt welke dansstijl ik doe.
    'Ik doe aam breakdancing,' glimlach ik. Ik keek even naar Sam. Ze leek me ook wel een breakdance type. 'En jij?' vroeg ik aan haar. Ik hoopte dat zij tenminste aardiger was dan die botte Deavon. 'Zit je toevallig ook bij breakdancing? Of hiphop ofzo?' ik kijk even langs haar naar leerlingen die ik voorbij zie lopen. Balletmensen, ik zie het aan hoe ze lopen, en ik denk aan Cam. Hij moest van zijn ouders op ballet, zelf wilde hij het niet, maar als ik eerlijk ben ben ik er blij om. Nu had ik hem dicht bij me en zouden we niet uit elkaar groeien. Ik stopte met dat te denken, ik vond het egoïstisch klinken. En Cameron en ik groeien toch niet uit elkaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Breakdance staat niet in de lijst :s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zuchtte en liep de kamer uit, ik werd echt gek hier. Ik liep naar beneden en zag Alice staan met een ander meisje en liep liep naar ze toe "Heey Alice" zeg ik, ik moest gewoon doen alsof er niks was gebeurt. En leg mijn arm over Alice haar schouder "Was ik weer" zeg ik lachend en haal een hand door mijn haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Féline Aimee Harrison.

    Hij kijkt me even aan, waarna hij zijn tanden van zijn lippen afhaalt. "Eerste les gespijbeld dametje.. Hmm, Goed begin. Wat voor een straf zou daarop staan?" Zegt hij op een strenge toon, maar op de een of andere manier weet ik bijna zeker dat hij zijn strenge toon niet veel langer vol kan houden. En gelijk heb ik, want na een paar seconden barst hij in lachen uit. "Bedenk er een zou ik zeggen" Ik glimlach even, terwijl ik hem aankijk.

    Wesley Dylan Marshall.

    "Modern inderdaad" Glimlacht ze. "Maar al zeg ik het zelf, ik ben ook wel redelijk goed in hiphop" vervolgt ze. Iets wat me verrast. Iemand die modern lerares is en redelijk goed is in hiphop? Gaat dat samen? In ieder geval weet ik nu wel dat ik dát een keertje wil zien. "Wil je misschien iets laten zien of durf je dat niet?" Vraagt ze dan met een klein lachje. Ik kan een kort spottend lachje niet forceren. "Wees maar niet bang, ik zal je in modern niet overtreffen, maar hiphop denk ik wel"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bisous schreef:
    [Breakdance staat niet in de lijst :s]


    Ja i know ik wist dat ik iets miste!

    Iemand Skyler of Julie?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    (...)

    Ja i know ik wist dat ik iets miste!

    Iemand Skyler of Julie?


    [Jaimy ofzow bedoeld streetdance I think ;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [BAM]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'