• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Damon

    Ik trek hem gemakkelijk weer uit haar handen, en loop weg.
    'Moet je eerst de stift te pakken zien te krijgen' grijns ik, en hou de stift stevig vast..


    El Diablo.

    Mae Winter
    Toen ik thuis met alles klaar was, nam ik mijn spullen en vertrok naar school. IK ging natuurlijk niet meteen naar school. Rustig stapte ik naar het strand dat niet zo ver weg was. Daar aangekomen deed ik mijn schoenen uit en nam ze in mijn rechterhand. Ik stapte het strand op en voelde het zachte zand tussen mijn tenen. Ik werd kalm van het geruis van de zee en ging net aan de rand van het water staan. Het zeewater stroomde over mijn voeten en terug. Ik sloot even mijn ogen en dacht na.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jessica
    Ik loop op hem af en probeer de stift te grijpen.
    "Komaan, mijn gebrek aan grootte uitbuiten is oneerlijk... en gebrek aan kracht." zeg ik er snel achter.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damon

    Ik lach, 'niet mijn probleem' grinnik ik.
    'Snor maakt je wel sexier' grijns ik.


    El Diablo.

    Jessica
    Ik stond heel dicht tegen zijn sixpack aan geplakt, terwijl ik de stift probeerde te grijpen. Ik kijk hem plots recht in zijn ogen aan en besluit het over een andere boeg te gooien.
    Totaal onverwacht druk ik mijn lippen op de zijne. Ik blijf op mijn tippen staan, met mijn lippen tegen de zijne, terwijl ik wachtte op zijn reactie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik bleef even verbaasd staan, maar grijns dan.
    Ik zoen haar terug, en grijns.
    Dit is eigenlijk best fout, maar ja.
    Ik ben geboren voor foute dingen..


    El Diablo.

    Jessica
    Terwijl zijn aandacht verzwakt, grijp ik de stift uit zijn hand en teken gewoon een lijn vlak over zijn voorhoofd.
    "Oeps." grinnik ik, terwijl ik maar al op voorhand maakte dat ik weg kwam. Ik klemde de stift in mijn vuist en rende zo snel mogelijk weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik lach, en loop weer terug naar de badkamer.
    Daar begin ik weer de stift eraf te wassen..

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:54 ]


    El Diablo.

    Jessica
    Grijnzend verstop ik de stift ergens ver in een la, waarna ik zijn shirt uit de droger haal. Ik loop de trap op en ga naar de badkamer.
    Daar blijf ik in de deuropening staan wachten tot hij klaar was en ik de stift er ook af kon wassen.
    Ik denk dat ik zijn shirt toch nog even bij mij hou, zonde om dat lijf te verbergen.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:59 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damon

    Na een tijdje heb ik de stift er toch af, en grijnzend kijk ik naar Jessica.
    'Oh, moet je ook in de badkamer zijn?' grijns ik..


    El Diablo.

    Jessica
    Onbewust beantwoord ik zijn grijns meteen.
    "Nee." zeg ik sarcastisch. "Ik ga gewoon zo naar school, de leerlingen zullen me graag zijn komen." grinnik ik.
    Ik hou zijn shirt achter mijn rug verborgen, terwijl ik naar voor loop en de spons wil nemen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik grinnik, en loop weg.
    Net achter haar stop ik, en draai me om.
    'En bedankt' grijns ik, en pak het shirt.
    Ik trek het aan, en loop naar beneden..


    El Diablo.

    Jessica
    "Niet eerlijk." mompel ik tegen mijn spiegelbeeld, terwijl ik er de stift af begin te schrobben. Wanneer die er eindelijk af is gooi ik het sponsje met een opgeluchte zucht weg en loop de gang op. Ik doe de deur van mijn kamer open.
    "Ok, Lexy! Nu opstaan! Of je bent helemaal te laat." ik doe de gordijnen overal open en loop dan weer naar de deur.
    "Voor ontbijt zal je waarschijnlijk geen tijd meer hebben." zeg ik nog, waarna ik de trap af loop naar de keuken.
    "Heb je ondertussen al gegeten?" vraag ik dan aan Tyler.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Nope' mompel ik.
    Ik kijk haar aan, 'je weet dat Lex meestal om een uur of 11 pas op school is.' mompel ik droogjes..


    El Diablo.

    Jessica
    "Nou ja, ze is nu in mijn huis en ik kan het tenminste proberen." haal ik mijn schouders op.
    "Moet ik je een boterhammetje smeren?" vraag ik dan. "Voor iets anders is er geen tijd meer."


    “To live will be an awfully big adventure.”