• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Tyler

    'Okee okee, ik nodig maar 30 mensen uit!' roep ik haar na.
    Ik zet de tv aan, en zap wat..


    El Diablo.

    Jessica
    Hoofdschuddend stapte ik in de wagen.
    Waar was ik toch aan begonnen? Ik reed opnieuw veel te snel, terwijl ik door de straatjes richting school scheurde. Ik zette mijn auto op de parking en liep naar binnen. Ik besloot meteen naar het lokaal te gaan, want ik had geen zin in de drukte van de lerarenkamer.
    Ik liet mijn tas achter de bureau vallen en ging er zelf weer op zitten. Alleen had ik nu een rok aan in plaats van een broek. Ik sloeg mijn benen over elkaar. Zo, dat is beter.
    Ik keek op mijn horloge... Nog 10 minuten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Ik verveelde me dus ik besloot Tyler een beetje te pesten. Ik nam mijn gsm en belde ermee naar de huistelefoon. Ik liet hem enkele keren afgaan, tot Tyler hem bijna zou moeten hebben en drukte hem dan af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik liet de telefoon maar gaan, en zapte verveeld verder.
    Ik steek weer een sigaret op, en grijns..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik verveelde me dood hier. Ik belde nog eens, deze keer hing ik niet op. Ik deed het nu niet om hem te pesten, ook al zou hij me waarschijnlijk toch weer negeren.
    Ik wiebel wat met mijn benen, terwijl ik wacht tot hij opneemt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik grijns, en krijg opeens een idee.
    Nu kan ik weer gewoon verder slapen!
    Ik rook mijn sigaret op, en sluit mijn ogen.
    Vervolgens zak ik in een diepe slaap..

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 0:26 ]


    El Diablo.

    [Ik ga slapen.. Bye!]


    El Diablo.

    [Oh laat maar, me bff is wakker geworden.. Dus ik blijf ^^]


    El Diablo.

    {Damon?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oops..]


    El Diablo.

    Jessica
    Met mijn enige uitweg van de verveling weggenomen, staarde ik maar voor me uit. Ik ging achter mijn bureau zitten en zuchtte.
    "Volgende keer kom ik ook mooi te laat." mompel ik, waarna ik de bel door de gangen hoor schallen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {En nu zien hoeveel er vandaag naar school komen ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    Verveeld loop ik samen met Nathan het lokaal binnen, daar aangekomen net een paar minuten na de bel was gegaan al maakte ik me daar niet echt druk om.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jessica
    Eindelijk iemand, dacht ik.
    "Goedemorgen." glimlachte ik vriendelijk, niet dat ik antwoord terug verwachtte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik loop nadenkend de klas binnen. Ik was te laat, maar dat kon me even niet schelen. Ik gooi de deur open en stap het lokaal binnen. Ik sluit de deur achter me en kijk naar Jessica. 'Hallo.' ik loop naar een plek achterin en plof neer. Ik zie alleen Daniel en Nathan. Waar zijn de andere? Er zijn er nu wel extreem weinig. Ach ja, wat had ik dan verwacht? Ik zou moeten weten dat dat altijd zo is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne