• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers

Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

Rollentopic

El Diablo.

Jessica
    "En goedemorgen." mompelde ik. Ik liep naar de deur en sloeg ze toe.
    "Goed, kies een film of ik zet een saaie over wiskunde op... waar je later een opstel over moet schrijven."
    Je moest hier ook altijd dreigen voor je ze ergens toe kreeg.

“To live will be an awfully big adventure.”

Daniël

'Goed, kies een film of ik zet een saaie over wiskunde op.. Waar je later een opstel over moet schrijven' Zei ze, gingen we drijgen? Want dat kon ik net zo goed, 'Als je iets opgeeft maakt waarschijnlijk toch niemand het' andwoord ik, zelf had ik er spijt van dat ik hier heen was gegaan, ik had wel wat anders kunnen doen.

Don't be like the rest of them, darling

Sam
    Ik grinnikte door het antwoord van Daniël. ''Dat klopt.'' mompelde ik. Ik was sowieso niet van plan om hier te gaan werken.
    Mijn mobiel lag in mijn tas, en ik zag dat ik 8 smsjes had en 5 gemiste oproepen. Jack.
    Wanneer liet hij me eens met rust? Hij werkte me op de zenuwen nu..
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek de leerkracht afwachtend aan.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Dubbel --'

[ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 10:58 ]

Jessica
    Ik ga zuchtend achter mijn bureau zitten.
    "Je hebt gelijk, sorry. Maar ik doe hier serieus mijn best om de les een klein beetje leuker te maken. Kies nu gewoon een film, ja?"
    Pff, ik had vandaag blijkbaar geen zin in dit soort gedrag. Ah ja, het was maar zo.

[Hahahaha, ik heb echt medelijden met haar :'D]
    Sam
    Mijn ogen flitsten weer naar mijn tas, en ik zag het doosje met pilletjes. Onwillekeurig grijnsde ik, denkend aan gisteren met Jayson.
    ''Het is leuk als je ons laat gaan.'' mompelde ik. Ik had wel zin in wat lol, alleen moest ik even iemand vinden die het met me eens was.

Jessica
    "Ja en het is vast ook leuk als ik ontslagen wordt." was mijn antwoord.
    "Is er nu geen enkele film dat jullie willen zien? Geen griezelfilm of zo? Ik heb de nieuwe van spider man ook."

{Ik ook.. en met mezelf
    Want ik moet hier al haar antwoorden bedenken xD}

{Hahaha XD Arme jij }

[Hahaha ;x]
    Sam
    Zuchtend stond ik op. ''Lúister, we zijn geen kleuterklas, oké? Dit slaat echt nergens op.'' mompelde ik, en ging op mijn tafel zitten, te lui om die ene stap terug naar mijn stoel te zetten. ''Bedenk wat beters, zal ik zeggen. Ik heb genoeg oplossingen, maar wát als je ontslagen wordt.'' snauwde ik, en de laatste zin sprak ik na op haar toon.

{Laat ze nablijven ofzo? Kun je Daniël ook verder leren kennen XD}

Jessica
    "Ok... help me dan. Wat leukers? Zeg maar, hoor." ik werd hier goed pissed. God, waar was mijn zelfbeheersing?

WillNotLearn schreef:
    {Laat ze nablijven ofzo? Kun je Daniël ook verder leren kennen XD}

{haha, maar Jess is zo niet echt een straffende leerkracht, ze gaat altijd proberen om geen straf te geven, maar als het te erg wordt natuurlijk...}

JokerBaby schreef:
    (...)
    {haha, maar Jess is zo niet echt een straffende leerkracht, ze gaat altijd proberen om geen straf te geven, maar als het te erg wordt natuurlijk...}

{Nablijven lijkt me leuk XD}

Sam
    Ik rammelde wat in mijn tas, en haalde een doosje met pilletjes tevoorschijn. ''Maar daar ben jij te soft voor, of niet.'' mompelde ik, en zocht verder. Ik haalde een paar spuitbussen te voorschijn, en keek haar schouderophalend aan. ''En ik weet nog meer, maar dat is buiten school.'' mompelde ik. ''En aangezien jij ons hier gevangen houdt als kleine vogeltjes in een fucking kooi, heb je er niks aan.'' zei ik, rollend met mijn ogen.