• topic 3

Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

[ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]

Remember to be ridiculous.

Jason van Huyse
    'Ja,' antwoordde ze. 'Ik zal nooit beweren dat ik een ster ben maar ik kan aardig dansen. Kan jij ook dansen?'vroeg ze me dan."Nope." antwoorde ik eerlijk,ik kon het niet een ging het nooit kunnen."Ik kan alleen shuffelen." zei ik dan maar.Ik was meer een persoon die muziek ging maken dan er op dansen,maar het is niet dat ik het niet interesant vond,ik vond het wel cool als je dat kon.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Rikki Madeleine Beck

Ze lacht, het is maar schamper maar ze lacht voor de eerste keer dat ik haar zie.
    "Prostitutie, fraude, geweldpleging, moord, doodslag, inbraak." vertelt ze en ik tuit mijn lippen terwijl ik het lijstje met die van mij vergelijk. Volgens mij zijn we in heel veel dingen heel anders. Ik zie ik niet in waarom meisjes hun lichaam proberen te verkopen.
    "Dus je bent eigenlijk een hoerige dief die alles doet voor geld." antwoord ik maar dit keer krijg ik er geen lachje uit. Dat soort dingen zijn in mijn ogen toch echt heel erg en vooral zielig. Vooral als je zelfbeeld zo laag zakt dat je seks hebt voor geld.
    "Drugs zeker?"

Your make-up is terrible

Lauren Campbell

Ik kijk verbaasd opzij. Of hij mijn gedachte kon lezen. 'Ik heb helemaal niks. Geen vrienden... Ik zou niet weten hoe het er in de buiten wereld aantoe gaat. Ik zit sinds mijn veertiende achter slot en grendel. Ik weet hoe het in de gevangenis eraan toe ging, maar in de echte wereld? Ik zou het niet weten. Die kant van de opvoeding heb ik gemist. Ik heb alleen de opvoeding geleerd hoe je moet overleven in de gevangenissen van Zuid- Amerika.' Ik haal mijn schouders op. 'Het klinkt raar... Maar hier heb ik tenminste onderdak. Als ik nu weg zou mogen zou ik niks hebben. Helemaal niks. Geen contacten, geen familie waar ik op kan rekenen, mijn geld is afgepakt. Dus technisch gezien heb ik niks.' Ik haal mijn schouders op en frons mijn wenkbrauwen. 'Best wel beangstigend.' Ik kijk hem weer aan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Sanne Hoogdoorn
    'Geloof ik niet,' zei ik.
    Ik zette een random nummer op en het bleek een schuifelnummer te zijn. Ik pakte zijn hand vast en trok hem van mijn bed af. 'Kom op, dansen,' zei ik glimlachend.

Jasper de Ridder
    Ik pakte haar hand vast en kneep er bemoedigend in. 'Het komt wel goed,' zei ik. 'Er zijn altijd oplossingen te vinden en zolang je geen werk hebt kan je een uitkering aanvragen. Jij komt daar zeker voor in aanmerking omdat je anders zo weer het slechte pad oprold.'

Mysha Jae Lachesis
    Het kwam er niet vriendelijk uit wat ze zei, maar het deed me precies niks. Ik had een dikkere huid dan de meeste meisjes van mijn lichaam.
    "Ook ja," antwoordde ik simpelweg op haar vraag, en blies de rook weer uit. Het waren echter niet zozeer de drugs geweest die me in de prostitutie hadden gebracht. Mijn ouders hadden me zo ongeveer geleerd dat ik alleen kon overleven met mijn lichaam, en aangezien ik ook gewoon eten nodig had nadat ik bij hun weg was gelopen zag ik zo snel geen andere optie.
    Maar mijn verslaving aan heroïne, die met de jaren was gegroeid, was een grote aandrijvingsveer om daarin te blijven. Ik was dertien toen ik bij Randy begon, zag er altijd al ouder uit wat hem goed uitkwam. Met de jaren werd ik steeds minder één van de hoertjes en steeds meer één van de leiders.

"Do you believe monsters are born or made?"

HurtedHeart schreef:
    [Ik heb Ayden en Jade in de aanbieding. Naar wie moet gaan?]

I'm finally back, Finally after a Year break

Jason van Huyse
    'Geloof ik niet,' zei ze en zette een liedje op.Het was een traag nummer voor te schuifelen.Ze nam mijn hand vast en trok me van het bed af.Kom op, dansen,' zei ze glimlachend.Ik had echt geen idee hoe je moest schuifelen."Euhm ik weet niet hoe." zei ik

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[Ehh, wat heb gemist vanaf.. blz 8?]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

"Ook ja." zegt ze en blaast de rook uit. Ik pak mijn eigen sigaretten en steek de witte filter met het roze logo erop in mijn mond om hem vervolgens aan te steken, waardoor er een korte stilte volgt. Ik inhaleer diep en blaas de rook langzaam uit.
    "Newsflash, je kan ook overleven zonder je lichaam te verkopen." Dit keer grijns ik er vals bij om duidelijk te maken hoe dom ze geweest is door dat soort dingen te doen.

Your make-up is terrible

Sanne Hoogdoorn
    Ik zuchtte, dit werd een opgave. Ik legde mijn armen in zijn nek en ging iets dichterbij staan. 'Leg je armen om mijn middel en wieg een beetje op en neer op de maat van de muziek,' zei ik. 'Je drumt dus ritmegevoel zal je wel hebben.'

Mysha Jae Lachesis
    "Ach. Er was toch niks waardigs meer van m'n lichaam over." Mijn vader het mijn hele waarde voor seks al verpest, dus waarom niet. Het was tenslotte maar seks.
    Blijkbaar had ik hier echter te maken met de Heilige Maagd Maria. Ik had echter geen spijt van mijn keuzes, zoals zij blijkbaar bij me probeerde los te peuteren. Dan kon ze erg lang doorgaan.
    "Het is maar seks," voegde ik er daarna aan toe, en inhaldeerde de rook.

"Do you believe monsters are born or made?"

Lauren Campbell

Ik kijk hem aan. 'Waarom ben je zo aardig? Je lijkt helemaal niet op een crimineel,' glimlach ik. Ik kijk hem aan en wendt dan weer mijn hoofd af. 'Maar voorlopig zitten we hier nog vast.' Ik zucht.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jasper de Ridder
    'Ik ben ook best aardig,' zei ik. 'Alleen ik ben opvliegend en als ik boos ben krijg ik een rode waas voor mijn ogen, ik word ontzettend agressief.'
    En was niet verbeterd sinds Ivans dood, eigenlijk maakte het alleen erger. Sinds hij vermoord was leek het alsof ik niet meer bestond. Alles draaide om het verdriet om hem.

Rikki Madeleine Beck

"Ach. Er was toch niks waardigs meer van m'n lichaam over." zegt ze n daardoor bekijk ik haar lichaam nog eens. Misschien van de binnenkant... Maar niet van de buitenkant.
    "Het is maar seks." Net op dat moment neem ik een trekje en stik ik half in de rook vanwege wat ze zei. Ik herstel me snel en doe alsof er niets aan de hand is.
    "Ja, je waardigheid laten dalen is natuurlijk gemakkelijker dan het opnieuw op te bouwen." zeg ik met een rauwe stem van het gehoest. Ik neem snel nog een trekje en nadat ik die uitgeblazen heb moet ik weer hoesten, dit keer zachter.

Your make-up is terrible