• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Daniël en/of Ryan mogen gezellig bij Rikki en Mysha komen staan? :]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan Deleon

    Ik zuchtte en deed mijn muts weer op. Ik trok hem tot dat hij over mijn oren zat. 'Eey. Ik ben Jade en jij?' hoorde ik opeens. Ik draaide mijzelf om en voor mij stond een meisje. Zo te zien was ze niet veel jonger dan mij. Onbeschaamd liet ik mijn blik eventjes over haar heen gaan. Ze zag er totaal anders uit als Beck. 'Aangenaam. Ik ben Nathan,' stelde ik mijzelf voor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    ze schoot in de lach en hing tegen me aan.'Wat ben je toch een softie Jase,' hikte ze. 'Weet je zeker dat je een crimineel bent? Ik heb babysitters gehad met meer lef als jij, hoor jij niet eigenlijk bloemboeketjes te maken ofzo?' Ik voelde me wat beledigt."Wel sorry hoor dat ik aardig probeerde te doen."Voor hetzelfde kon ik haar ook hel uitkeffen,maar daar begon ik niet aan.Ik had totaal geen ervaring met meisjes,ik heb er ook niet veel tegen gekomen in mijn leven."Sorry dat ik een mislukt ding ben dat niets kan!" floept er uit mijn mond.Ik laat haar los en wil weg gaan ,ik kijk nog eens om en open de deur.Je hebt het alweer eens verpest Jason alweer!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nesaea schreef:
    [Daniël en/of Ryan mogen gezellig bij Rikki en Mysha komen staan? :]



    {Waar zijn die?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sanne Hoogdoorn
    Ik liep achter hem aan. 'Jason zo bedoelde ik het helemaal niet,' zei ik nog steeds grinnikend. 'Ik had het over het feit dat je zo rood werd dat je het gemakkelijk op kon nemen tegen een tomaat. Ik heb er niet erg veel ervaring mee dat ik mensen laat blozen, en al helemaal niet dat ik jongens laat blozen.'
    Eigenlijk had ik gewoon amper ervaring met jongens als het niet ging over een vriendschappelijke klap ging.


    Remember to be ridiculous.

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    {Waar zijn die?}

    [Buiten]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    [Buiten]


    {Is goed.. Ik laat ze wel naar buiten komen XD Heb je je naam veranderd btw? Ik moest me namelijk eerst bedenken wie je was en heb toen valsgespeeld door op je profiel te kijken (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Is goed.. Ik laat ze wel naar buiten komen XD Heb je je naam veranderd btw? Ik moest me namelijk eerst bedenken wie je was en heb toen valsgespeeld door op je profiel te kijken (A)}

    [Haja, ja :'D]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rikki Madeleine Beck

    "Daar kan ik je geen ongelijk in geven." zegt ze. Ik kijk naar haar haar die voor haar gezicht waait, het is mooi. Ik schud even kort afkeurend mijn hoofd over haar woorden.
    "Je geeft teveel van jezelf weg." antwoord ik. Ik kijk even over het gebied heen en naar het meisje dat naar binnen word gebracht. Ruw naar binnen. Die zal zich wel niet geweldig gaan gedragen.


    Your make-up is terrible

    [Ik laat Rikki zo wel weg gaan, ik moet zo weg en daarna werken. Ben pas rond half 10 thuis.]


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Jason zo bedoelde ik het helemaal niet,' zei ze nog steeds grinnikend'Ik had het over het feit dat je zo rood werd dat je het gemakkelijk op kon nemen tegen een tomaat. Ik heb er niet erg veel ervaring mee dat ik mensen laat blozen, en al helemaal niet dat ik jongens laat blozen.'Ik draaide me om en keek haar aan.Ik zuchtte en ging met een hand door mijn haar."Wel ik verknal het altijd,dus het is mijn schuld."zei ik "Ik bedoelde iets anders en het kwam nogal vreemd over aangezien je gewoon een vriendin bent."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik haal mijn schouders op en kijk om me heen. 'Mijn moeder kwam thuis na een hele tijd weg te zijn geweest. Mijn vader was nog verder gegaan, ik had er genoeg van. Ik vertelde het mijn moeder, maar ze wilde me niet geloven. In een opwelling heb ik haar van het balkon geduwd. Ik was geschrokken en kwaad te gelijk. Mijn vader was woest en ik werd bang. Ik had een mes gepakt en hem geprobeerd neer te steken. Dat was mislukt. Ik was doodsdbang dat hij me zou vermoorden en ben gevlucht. Zo kwam ik in ht criminelen wereldje terecht. Ik werd opgepakt voor moord op een model, poging tot moord op mijn vader en dan nog de drugsdealers, leugenaars, vreemdgangers en mannen die vrouwen verkrachten neergestoken te hebben. Dus werd ik de cel ingedaan. Maar technisch gezien heb ik gewoon wraak genomen op wat zij hebben gedaan. Alles wat mijn vader deed of iedereen die mij wat aandeed.' Ik kijk hem aan en sta er even van te kijken dat ik het allemaal vertel. De beelden dringen mijn hoofd in, maar ik duw ze weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Okee]

    Mysha Jae Lachesis
    "Nee hoor," sprak ik haar daarna weer tegen. Onwillekeurig volgde ik haar blik, toen ik zag wat het was keek ik ongeïnteresseerd weer de andere kant op. Ik liet de sigaret op de grond vallen, en ging erop staan om hem uit te maken.
    Ik vloekte toen een stukje brandend as op mijn hand waaide, knipte het eraf met mijn vinger. "Klotewind," mompelde ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sanne Hoogdoorn
    'Je hebt het niet verknalt en ik had heus wel door dat je het vriendschappelijk was bedoelt,' zei ik. 'En sorry dat het overkwam als een belediging, dat was niet mijn bedoeling maar ik ben soms nogal direct.'
    Ik gaf hem een klap op zijn schouder, wat makkelijk ging want hij was kleiner als mij, en glimlachte. 'Zullen we de laatste vijf minutne gewoon vergeten?'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Nee hoor." spreekt ze me tegen. Hm dat ziet ze nog wel. Ik neem nog een trekje en blaas de rook uit.
    "Klotewind." mompelt ze. Ik grinnik en strijk over mijn te korte, zwart glimmende rokje. Latex achtig, ik hou ervan. Ja, met bijna geen kleding aan is die wind een klootzak hoor.
    "Daar moet ik het wel mee eens zijn." zeg ik tegen haar en neem nog een trekje, sneller en dieper dan net.


    Your make-up is terrible