• topic 3

Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

[ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]

Remember to be ridiculous.

Jasper de Ridder
    Zodra ik buiten was aangekomen stak ik een sigaret op. Ik keek rond en zag Lauren zitten. Ik liep naar haar toe en liet me naast haar neerzakken. 'Hi,' zei ik. 'Was het gezellig op je kamer?'

Mysha Jae Lachesis
    Onwillekeurig wierp ik weer een blik op het schilderij.
    "Het zorgt in ieder geval niet voor een positieve instelling," mompelde ik. Misschien wilde ze wel duidelijk maken hoe je werd als je levensstijl er niet op vooruit ging. Hoewel sommigen in deze inrichting misschien wel al zo diep waren gezonken. Ze keek in ieder geval net zo gelukkig als de meesten die ik heb gezien hier.

"Do you believe monsters are born or made?"

Lauren Campbell

'Volgens mij was ik in slaap gevallen,' grinnik ik. Ik kijk naar Jasper. Eigenlijk ben ik wel blij dat hij er bij komt zitten. Gezelschap doet me goed. Ik heb 4 jaar met allemaal misdadigers gezeten en heel weinig contact gehad. Nu was Jasper ook een misdadiger, maar vergeleken die andere waren wij niks. Als je niet oppasten werd je in de gevangenis nog vermoord. Vriende had je er dus niet echt. Nou ja... Ik had een vriend, maar die was te zwak en overleefde het niet. Sindsdien had ik me voorgenomen geen contact te leggen met andere mensen in de gevangenis. Het had mijn hart gebroken dat uitgerekent de enige persoon in de hele gevangenis dood ging. Nu ik eraan denk doet het me weer pijn, maar als ik opnieuw wil beginnen moet ik me open stellen en het verleden vergeten. Zodra ik vrij ben vermoord ik mijn vader, vlucht naar het buitenland en start overnieuw. Misschien dat er nog wat uitkwam.
    'Was het drinken nog gezellig?'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

(ben er weer )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Jasper de Ridder
    'Ik ben redelijk snel na jou vertrokken,' zei ik. 'Op een gegeven moment heeft Sanne Jasons horloge van zijn pols gehaald en ze had daarna ook nog eens het lef om te vragen hoe laat het was zodat hij het zou ontdekken, ik had sirieus niet geloofd dat ze het zo makkelijk zou doen als ik het niet zelf gezien had. Ook een sigaret?'

[nice, kan ik dan een reactie krijgen van Jason op Sanne?]

Jason van Huyse
    Sanne somde een paar dingen op wat nog redelijk veel was.Ik glimlachte "cool." zei ik en nam nog een slok.

Sanne Hoogdoorn
    'En nu is het jouw beurt,' zei ik glilachend en ik dronk het flesje leeg. 'Waar houdt jij allemaal van of ben jij zo'n verbitterd persoontje dat helemaal nergens van houdt en alles dat leeft en niet leeft haat?'

Rikki Madeleine Beck

"Het zorgt ini eder geval niet voor een positieve instelling." mompelt ze.
    "Volgens mij willen ze ook geen positieve instelling." antwoord ik nadat ik weer een blik op het schilderij heb geworpen. Ik sla mijn armen over elkaar heen.
    "Hoe langer we hier zitten, hoe beter voor de samenleving."

Your make-up is terrible

Lauren Campbell

Ik grinnik. 'Ik zal maar oppassen met je spullen. Vooral Mysha, die slaapt bij haar. Bij mij hoeft ze het niet uit te proberen hoor.' Ik kijk hem aan. 'Ik rook niet.' Ik kijk weg. Het was raar dat ik niet rook, maar ik rook niet omdat ik ergens nog steeds verwachte dat een carriere als model me wel zou lukken en door roken wordt je huid lelijk en krijg je gele tanden. Ook telt het feit mee dat ik 4 jaar lang geen sigaret heb aan kunnen raken.

Mysha Jae Lachesis
    Een zucht ontsnapte aan me, ik voelde aan mijn broekzakken om te ontdekken of ik mijn sigaretten mee had genomen. Mooi.
    "Ik heb zin in een sigaret," merkte ik op, en scheurde mijn blik los van het trieste schilderij. Onwillekeurig vroeg ik me af of er meer van zulke "kunstwerken" in het gebouw hingen. Vast wel.
    "Jij ook?" vroeg ik vervolgens op de gok, aangezien de meerderheid van de inwoners hier ook rookte.

"Do you believe monsters are born or made?"

Jason van Huyse
    Ik lachte om haar opmerking."Wel metalblauw,wolf,drank,muziek en alles wat daarbij hoort,regen ,caramel,meiden,en stripboeken."somde ik dan op en glimlachte weer.

Jasper de Ridder
    'Dan niet,' zei ik en ik nam nog een trekje. 'Waarom eigenlijk niet? Ik bedoel je kan niet roken in de cel onde je zestiende maar je bent nu ongeveer achttien denk ik?'

Sanne Hoogdoorn
    'Ik had het kunnen weten,' ze ik glimlachend. 'Je bent een jongen dus natuurlijk houdt je van meiden en stripboeken.'
    Ikzelf was meer het type dat van echte boeken en films hield, en ik viel natuurlijk gewoon voor jongens. Althans dat dacht ik.

Lauren Campbell

Ik haal mijn schouders op. Mijn antwoord zou debiel klinken dus klem ik mijn kaken stevig op elkaar. Ik ga dus niet antwoorden dat ik nog steeds model wil worden. Ten eerste omdat het niet meer kan, ten tweede omdat ik verminkt ben en ten derde omdat ik een misdadiger ben. 'Gewoon niet.'

Jasper de Ridder
    'Oké,' antwoordde ik. 'Wat is je lievelingskleur?'
    Ik probeerde maar een normaalgesprek op te starten dat niets te maken had met misdaden en roken en al het andere dat onder het kopje "door god verboden" viel. I guess we're just born to raise hell.