• Dusss.. Laatst maakte ik dit topic aan, en ik ben er wel uit dat ik wel meer in die persoon zie en wil hem dus een keer meevragen om met zijn tweeën iets te gaan doen en niet met iemand anders/andere mensen erbij(:. Dus ik wil hem gewoon smsen om dat te vragen, omdat ik hem denk ik niet zo heel snel meer in rl zie, omdat veel vrienden van de groep ook op vakantie zijn en ik het in rl ook veel minder snel zou durven vragen (cat) Maar hoe doe ik dat? Ik wil het niet meteen zo 'overdreven' laten overkomen en ik weet eigenlijk ook niet precies wat we dan zouden moeten gaan doen. Bios vind ik bijvoorbeeld niet zo leuk, omdat je dan niet echt kan praten... Dus, iemand tips hoe ik het een beetje goed kan formuleren/ervaring met leuke andere dingen om naartoe te gaan? (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:39 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Kermis? Zwemmen? Gewoon rondhangen? Lunchen/dineren? Museum? Dolfinarium? Pretpark? Picknicken? etc etc..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Vragen of hij zin heeft om in de stad iets te gaan drinken?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Vragen of hij zin heeft om in de stad iets te gaan drinken?


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    Samen een kast in elkaar zetten. Dat klinkt in eerste instantie gewoon als hulp, dus voelt het niet raar en overdreven. Bovendien is het een heel gezellige bezigheid.


    Als je maar een ananas hebt..