• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    ze legde haar armen in mijn nek nek en ging iets dichterbij staan. 'Leg je armen om mijn middel en wieg een beetje op en neer op de maat van de muziek,' zei ze. 'Je drumt dus ritmegevoel zal je wel hebben.' ik glimlachte en deed maar wat ze vroeg.Met mijn armen om haar middel en haar armen in mijn nek.En rustig gingen we mee op het trage ritme.ik zit hier met een expertdief te schijfelen,heb er drank mee gestolen,en ik heb tog al vrienden gemaakt op mijn eerste dag hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand die lief is en mij een samenvatting geef? D: Het allemaal lezen zit er niet in vandaag]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mysha Jae Lachesis
    "Mijn waardigheid zit niet in seks. Dat doet me niks. Ik hoor heus wel verhalen over 'romantisch vrijen met je geliefde'," begon ik, een sarcastische toon gebruikend bij het laatste. "maar waar ik vandaan komt werkt het gewoon niet zo."
    Ik grinnikte even omdat ik haar zo had laten schrikken. Gezien haar paniekerige reactie was ze waarschijnlijk nog maagd. Of deelde ze haar lichaam alleen met iemand waar ze "werkelijk van hield". Liefde. Ook al zo'n illusie.
    Ik liet de rook ontsnappen zonder te hebben geinhaleerd, zoog het daarna weer naar binnen en liet het langs mijn longen lopen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sanne Hoogdoorn
    Het ging beter als ik verwacht had aangezien hij niet eens had geweten dat de jongen bij het schuifelen zin armen om de middel van het meisje legt en ik glimlachte. 'Zie je wel dat je kan dansen?' Vroeg ik. 'Iedereen kan dansen.'


    Remember to be ridiculous.

    Kaien schreef:
    [Iemand die lief is en mij een samenvatting geef? D: Het allemaal lezen zit er niet in vandaag]


    (Sanne Lauren Jasper en Jason hebben drank gestolen,Mysha,Laurene en rikki zitten in een gesprek,Jasper en lauren zitten buiten op een bankje een gesprek te voeren en Sanne en Jason zitten te schuifelen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (Sanne Lauren Jasper en Jason hebben drank gestolen,Mysha,Laurene en rikki zitten in een gesprek,Jasper en lauren zitten buiten op een bankje een gesprek te voeren en Sanne en Jason zitten te schuifelen )


    [Aahh, dank u. jij bent lief.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    [Aahh, dank u. jij bent lief.]

    (graag gedaan ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is Nathan missvhien vrij Kaien? Dan kan ik Ayden of Jade naar hem sturen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lauren Campbell

    'Nou, zo snel zal ik je niet boos maken. Ik heb namelijk geen zin in ruzies.' Ik haal mijn schouders op en glimlach. 'En als je wilt kan ik je daarmee helpen?' Ik kijk hem peinzend aan. 'Als je wilt natuurlijk.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Mijn waardigheid zit niet in seks. Dat doet me niks. Ik hoor heus wel verhalen over 'romantisch vrijen met je geliefde' maar waar ik vandaan komt werkt het gewoon niet zo." zegt ze, met een sarcasisch toontje bij 'romantisch vrijen met je geliefde'. Ik trek een overdreven pruillipje.
    "Oh arme Mysha, heb je nog nooit iemand gevonden die zoiets voor je overhebt?" vraagt ik waarna ik zacht moet lachen. Ze kan proberen wat ze wilt maar mij krijgt ze nergens onder.
    "Ik snap wel waarom je seks dan zo noemt. Arme jij." Ik knik erbij als of ik het allemaal heel erg zielig vind voor haar.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Zie je wel dat je kan dansen?' Vroeg ze. 'Iedereen kan dansen'Ik grinikte."Mischien wel,maar ik ben het niet gewoon dat een meisje met me schuifelt."zei ik dan,eingelijk nog nooit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    HurtedHeart schreef:
    Is Nathan missvhien vrij Kaien? Dan kan ik Ayden of Jade naar hem sturen :)


    [Ja, zo ver ik het weet staat hij in z'n eentje in de gezamenlijke ruimte.. Wacht ff laatste reactie opzoeken]

    Kaien schreef:
    Nathan Deleon

    Ik liep een beetje rond door de ruimte. Niet echt mijn smaak als je het aan mij vroeg. Het gesprek met Beck spookte nog een beetje door mijn hoofd. Ze frustreerde mij, maar toch.. Ergens was het wel leuk.
    Ik liet mijn vingers langs de muur gaan. Ze had half gelijk over het homo gedeelte. Ik balde mijn hand in een vuist en draaide mijzelf om. Ging ik me hier nou laten stressen door haar? Ik schudde flink mijn hoofd. Mijn muts voelde ik van mijn hoofd glijden en net op tijd ving ik hem op. Ik keek ernaar en ging met mijn lege hand eventjes door mijn haren heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mysha Jae Lachesis
    Verbaasd keek ik naar haar op. Een paar tellen keek ik haar onbegrijpelijk aan, waarna ik begon te lachen. Het was voor het eerst in maanden dat iemand me echt had laten lachen, alleen lachte ik niet om haar. Nee, ik lachte haar uit.
    "Denk je nu werkelijk dat ik daar op zit te wachten?" grinnikte ik nog na. "Op een 'relatie'?" vroeg ik smalend.
    Als ik ergens geen behoefte aan had was het een jongen waar ik monogaam mee moest zijn. Waardoor ik geen vrijheid meer had. Nee, alstjeblieft niet.
    "Misschien heb jij behoefte aan de bescherming van een man of wat je er dan ook mee wilt, maar ik red mezelf veel beter zonder."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jasper de Ridder
    'Je kan het proberen,' zei ik schouderophalend. 'Best vreemd dat ik nu bevriend met je raak, over het algemeen kan ik moordenaars niet uitstaan. Ik heb er vorige week nog een op z'n bek geslagen toen hij in de bak op zat te scheppen over hoe hij een vijftienjarig meisje de keel had doorgesneden.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Nou ik heb ook wel dingen waar ik beter in ben,' zei ik. 'Zoveel aandacht krijg ik nou ook weer niet van jongens op deze manier.'
    Of juist teveel maar dan willen ze niet schuifelen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Sla me dan maar gelijk op mijn bek.' Ik sta op en kijk hem lichtelijk kwaad aan. Hij noemde me zo, maar ik had mensen vermoord die mij iets aandeden! Ik zet een stap achteruit. 'Ik heb alleen mensen vermoord die mij iets aandeden en de grootste klootzak is niet gelukt. Ik ben dan wel een moordenaar, maar opscheppen doe ik niet. Weet je wel hoe het voor mij is?!' Ik draai me om en loop weg. Ja, hij had me gekwetst en ik weet niet waarom. Misschien omdat ik hem vertrouwde en hij me echt raakte.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne