• De Knuffeligste Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~





    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:49 ]


    The odds are néver in our favor.

    Khedira schreef:
    (...)

    ik heb nog nooit gevlogen xD dus kan er niet over mee praten :$


    Ik 3 x. Heen en terug Mallorca, heen en terug Zweden, heen en terug Mallorca. :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik ga naar beneden en over een uurtje naar de tandarts, ciao! C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Zeg, Naomi, ik denk dat ik maar eens moet posten in jouw RPG omdat ik anders in zekere zin de indirecte oorzaak van ruzie word? :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bye Lien, succes:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Helleu en goedemorgen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Helleu en goedemorgen.

    Buon giorno:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Buon giorno:Y)


    ^^. Ik heb nog nooit zo slecht geslapen. Ben tussendoor wel tien keer wakker geworden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    ^^. Ik heb nog nooit zo slecht geslapen. Ben tussendoor wel tien keer wakker geworden.

    Da's irritant D; Heb ik tegenwoordig gelukkig niet meer, vroeger wel, mhihi c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Da's irritant D; Heb ik tegenwoordig gelukkig niet meer, vroeger wel, mhihi c:


    Ik heb van die periodes. Soms word ik gewoon niet wakker en slaap ik door alles heen als een coma. En soms, zoals nu, kom ik eerst niet in slaap en word ik daarna continue wakker. Ach,


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik heb van die periodes. Soms word ik gewoon niet wakker en slaap ik door alles heen als een coma. En soms, zoals nu, kom ik eerst niet in slaap en word ik daarna continue wakker. Ach,

    Als ik ziek ben word ik altijd de hele tijd wakker, dát is echt... URGH.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    Zeg, Naomi, ik denk dat ik maar eens moet posten in jouw RPG omdat ik anders in zekere zin de indirecte oorzaak van ruzie word? :')


    Hahahah ze moet gewoon haar mond houden te zeiken ;) wij zijn zelf ook niet blind dat ze niet verder kan omdat jij nog niet gereageerd hebt. dus haar berichtjes slaan nergens op. Maar als madame denkt zo door te gaan is ze snel uit mijn topic ;)


    ~

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Als ik ziek ben word ik altijd de hele tijd wakker, dát is echt... URGH.


    Hahaha. Ik ben nooit ziek. Soms wel wat verhoging, hoofdpijn, keelpijn, buikpijn ofzo maar dat noem ik niet ziek. Het enige waar ik echt ziek van word zijn mijn geliefde Malaria pillen waarmee ik vrijdag weer begin, Argh. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Hahahah ze moet gewoon haar mond houden te zeiken ;) wij zijn zelf ook niet blind dat ze niet verder kan omdat jij nog niet gereageerd hebt. dus haar berichtjes slaan nergens op. Maar als madame denkt zo door te gaan is ze snel uit mijn topic ;)


    Heuui, gaat het over waar ik denk dat het over gaat?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Hahahah ze moet gewoon haar mond houden te zeiken ;) wij zijn zelf ook niet blind dat ze niet verder kan omdat jij nog niet gereageerd hebt. dus haar berichtjes slaan nergens op. Maar als madame denkt zo door te gaan is ze snel uit mijn topic ;)

    Waarschijnlijk gaat ze alleen zo door als ik niets post, maar ik ben nu bezig om gewoon een hoofdstuk voor een verhaal te schrijven :') Dus kan ik nu even niets posten, maar dat zal ik dan zsm doen :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Boutella schreef:
    Helleu en goedemorgen.


    DEEEEEEEEEM (flower)


    ~