• Haay Gorgeous-people!

    Heeft iemand een idee voor mij om een verhaal te schrijven? m'n inspiratie is zoek =X

    Let me Know!!

    Schat ik zal voor je denken lief kind!x3


    I do not hook up.

    Jaahh Yentl weet hoe ze topic moet maken ^^

    LoveYouGirl <3

    En natuurlijk ga ik je ook helpen ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Maak een verhaal dat je Bill of tom ofzo leert kennen op een concert, of dat het je neven zijn, of dat hij in je straat woont of hij in je school of klas zit of je hem via het internet leert kennen of hij al je vriendje is fzo maar dat er dan iets erenstig gebeurt bv een ongeval fzoo en dat jij of hj dan in coma ligt of , kweetniet xd ,
    x


    Some people make the world special just by being in it

    IK wil jouw helpen maar ik moet er zo af x'D


    *He's the one.

    Okay Yentl hou je van Fanfaction verhalen? Want ik had een idee die ik nog ooit eens moet maken maar het niet doe! (A)

    xxx


    I do not hook up.

    Jep I like Fanfaction!

    ZULKE LIEVE MENSEN HIERR <3'you guys!

    Oeh ik jou willen helpen! Ik nu nadenken voor jou!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Überraar idee in mijn brein gesignaleert!:

    Je gaat naar een concert van Tokio Hotel samen met een aantal vriendinnen (4 ofzo), jullie hebben het geluk dat je bijna helemaal vooraan staat. Alles gaat goed totdat er plots achter jullie een vrouw krijst, iedereen draait zich om en daar staat een oude vrouw met een raar lichtgevend medaillon iets in haar hand. Dan zegt ze een toverspreuk of iets in die richting, en dan word alles zwart... Als je weer wakker word bevind je je in de 12e eeuw, samen met Tokio Hotel! o.O

    Ik weet het slecht idee, maar ik weet niets anders! Sorry! :$


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    kak nu heb ik alsnog geen idee gepost -.-

    Naja je vind vast wel iets leuks

    Deze mensen zijn hier echt geniaal =]

    LoveYou <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Überraar idee in mijn brein gesignaleert!:

    Je gaat naar een concert van Tokio Hotel samen met een aantal vriendinnen (4 ofzo), jullie hebben het geluk dat je bijna helemaal vooraan staat. Alles gaat goed totdat er plots achter jullie een vrouw krijst, iedereen draait zich om en daar staat een oude vrouw met een raar lichtgevend medaillon iets in haar hand. Dan zegt ze een toverspreuk of iets in die richting, en dan word alles zwart... Als je weer wakker word bevind je je in de 12e eeuw, samen met Tokio Hotel! o.O

    Ik weet het slecht idee, maar ik weet niets anders! Sorry! :$


    Hihihi..,, mensen kunnen toch zulke cooele fantasien in hun hoofd hebbe !!!!

    is nie slecht !!(baby)