• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    "Jammer ik heb zin om wat leuks te doen" zegt Summer lachend "wat voor leuke dingen?" ik kijk haar met een scheef hoofd aan "bedoel je met de toverstok?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "bedoel je met de toverstok?" vraagt hij en kijk me met een scheef hoofd aan. Ik haal mijn schouders op "Kan maar het kan ook zonder toverstok"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Albus

    Ik word rood en mompel iets. Dan loop ik naar mijn toverstok en raap ik hem op. Daarna gaa ga ik op een bankje zitten en ga ik weer verder met oefenen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    Ik kijk van Scorpius naar Albus die op een bankje gaat zitten. "Ben zo terug" zeg ik tegen Scorpius waarna ik opsta en naar Albus loop. "Hé wat ben je aan het oefenen?" vraag ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Summer haalt haar schouders op "het kan ook zonder toverstok" ligt het nou aan mij of wordt Summer met de dag vager? Even later loopt ze naar Albus "ben zo terug" zeg ze, ik probeer alles mee te luisteren, ik hoor de stem van Summer "Hé wat ben je aan het oefenen?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik draai me even om en zie dat Scorpius mee luistert.Ik schiet in de lach "Je kan er ook bij komen staan" zeg ik. "Tenzij je dat natuurlijk niet wilt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roos

    Ik sta op en ga naast Albus zitten. 'Als hij er bij mag komen, dan mag ik dat ook!' zei ik fel. Ik vertrouwde hun niet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    Verbaasd kijk ik naar Roos, maar herstel me snel "Ten eerste wie heeft gezegd dat je er niet bij mag komen en ten tweede waarom die felheid ik vraag toch alleen wat"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Je kan er ook bij komen staan" zegt Summer lachend "Tenzij je dat natuurlijk niet wilt" ik zie dat Roos naast Albus gaat zitten
    "Als hij er bij mag komen, dan mag ik dat ook!" hoor ik haar fel zeggen
    "rustig ik val niemand aan hoor" en rustig loop ik naar ze toe "als jullie dat soms dachten...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Roos

    'Je kan toch zien wat hij aan het oefenen is?' Kwaad kijk ik hun aan. Ik pak Albus hand en trek hem mee. 'Kom mee!' fluister ik tegen hem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    "Dan toch niet" mompel ik en ga op het bankje zitten. "Ik kan hier volgens mij echt nooit wat goed doen". Ik pak mijn toverstok "Dan ga ik me niet aardig gedragen ook". Snel kijk ik Scorpius aan "Mag ik of zeg je wacht nog even?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Raar kijk ik ze naar "wat was dat nou?" en dan kijk ik naar Summer "die had blijkbaar een slechte dag" en ik haal mijn schouders op.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Scorpius

    Ik ga naast Summer op het bankje zitten, Summer kijkt me aan "mag ik of zeg je wacht nog even?" ik glimlach "als je wilt mag je hoor wat je dan van plan bent...al heb ik een vaag vermoeden dat ik al weet wat"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "als je wilt mag je hoor wat je dan van plan bent...al heb ik een vaag vermoeden dat ik al weet wat" zegt hij. Ik haal mijn schouder op "Ik ga me als een Slytherin gedragen en ook wil ik wel eens weten waarom ze zo gemeen doen..trouwens ook accepteer ik niet dat mensen zo tegen jou of mij praten" zeg ik en richt mijn toverstok op Roos "Levicorpus" mompel ik en binnen een paar seconde zweeft ze onderste boven in de lucht. "Dacht je echt dat je hier zo makkelijk mee weg komt?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roos

    'Levicorpus' Hoor ik achter mij. Shit. Ik hang ondersteboven terwijl het bloed naar mijn hoofd stroomt. Ik kijk hun boos aan. 'Dacht je echt dat je hier zo makkelijk mee weg komt?' zegt Summer. Ik probeer mijn stok te pakken, maar die is uit mijn zak gevallen. Ik probeer me los te schudden maar het lukt niet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!