• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Scuttle
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    30 days of writing || Perciver Style [EN] [NL] van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    The Medical Diary van Wiarda
    Freckles [one-shot] van Wiarda
    Hostage van Wiarda
    Quidditch van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    Just Kiss the Boy van Scuttle

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percywood.tumblr.com - Blog van PercyWood
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent, laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:05 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gancanagh schreef:
    Hahah, nee ik kan gewoon niet kiezen dus ze krijgen een gedeelde tweede plaats :Y).

    Drarciver? Orgie rolt beter van de tong :').

    Volgens mij is een Drarciver snel angsty, want volgens mij is Neville nou niet meteen het type dat al zijn gêne even overboord gooit en leuk hand in hand gaat lopen met een jongen. Plus Draco is een vrij dominant persoon die graag zijn zin krijgt, en zijn tante heeft Neville's ouders tot gekheid gemarteld (toch?).
    Oké, ik heb te vroeg wolf geroepen, volgens mij kan het best wel interessante verhalen opleveren. Maar ik zie ze niet echt samen in een romantische situatie.


    Haha, nou heb je een interessant typefoutje gemaakt. Gooien we Neville ook nog bij Drarciver in? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, nou heb je een interessant typefoutje gemaakt. Gooien we Neville ook nog bij Drarciver in? (krul)

    Ja joh, waarom ook niet. Drarciville. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jip wrote more plotless Perciver. Ik moest hoognodig aan mijn huiswerk beginnen, dus natuurlijk deed ik dat niet en heb ik mijn avond verspild aan het schrijven van deze one-shot. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahah, oh faal faal faaaal :').
    Dat moest dus Draville zijn :').

    Maar Perciver's fluff + Draville's angst gaat me toch echt een beetje te ver.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wiarda schreef:
    Jip wrote more plotless Perciver. Ik moest hoognodig aan mijn huiswerk beginnen, dus natuurlijk deed ik dat niet en heb ik mijn avond verspild aan het schrijven van deze one-shot. :'D


    Hij is awesome :3


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Wiarda schreef:
    Jip wrote more plotless Perciver. Ik moest hoognodig aan mijn huiswerk beginnen, dus natuurlijk deed ik dat niet en heb ik mijn avond verspild aan het schrijven van deze one-shot. :'D


    Ik zal het even in de beginpost zetten, maar kan het nu eigenlijk niet lezen. De verleiding is groot, maar ik heb mijn huiswerk ook de hele middag al uitgesteld, en ik moet die Franse brief toch echt nog af krijgen voor 'demain'. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hij is echt schattig :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Hahah, oh faal faal faaaal :').
    Dat moest dus Draville zijn :').

    Maar Perciver's fluff + Draville's angst gaat me toch echt een beetje te ver.


    Flangst kan best leuk zijn, het is eigenlijk meer het foursome (fivesome?) gedeelte waar ik over struikel, lol. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maar zo bedoelde ik het ook ik kan het alleen niet uitleggen zoals ik wil :')
    Want, want Perciver :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Square schreef:
    (...)

    Ik zal het even in de beginpost zetten, maar kan het nu eigenlijk niet lezen. De verleiding is groot, maar ik heb mijn huiswerk ook de hele middag al uitgesteld, en ik moet die Franse brief toch echt nog af krijgen voor 'demain'. (:

    Bonne chance, carré. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Bonne chance, carré. :'D


    Haha, merci. Ik zat wel even stom ernaar te staren voordat het klikte. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat heeft iedereen toch tegen Draville? Ik bedoel Draco oké dat is omdat er iemand bij moest maar Neville maakt het toch gelijk helemaal geweldig?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben gewoon heel erg fan van Drarry, en Neville met Luna, misschien dat ik ze daarom niet echt samen zie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Emrys schreef:
    Wat heeft iedereen toch tegen Draville? Ik bedoel Draco oké dat is omdat er iemand bij moest maar Neville maakt het toch gelijk helemaal geweldig?


    Ik vind Draville best oké, maar aangezien ik over het algemeen erg gehecht ben aan de karakters zoals ze in werkelijkheid zijn, kan ik ze zo moeilijk bij elkaar zien. Neville is sullig, soms een beetje dom maar over het algemeen wel een goeie knul. Draco is door de hele serie bang, laf maar sterk genoeg om alles van zich af te bijten voordat het hem meer kan beschadigen. Ik zie niet hoe die twee samen iets kunnen worden, tenzij ze in een situatie geplaatst worden waarin deze karaktereigenschappen elkaar juist opheffen. Dat zou weer betekenen dat ik ze slechts ship onder bepaalde omstandigheden en dat zorgt er weer voor dat ik me er nooit helemaal in kan verdiepen. Ik heb meerdere ships die ik slechts op één manier echt goed vind passen, maar ik moet heel eerlijk toegeven dat die het ook (bijna) nooit in mijn top drie halen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, merci. Ik zat wel even stom ernaar te staren voordat het klikte. x'D

    Hij is ook wel heel flauw, dat moet ik toegeven, maar ik kon het even niet laten. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.